Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: FOS.ZO.9.2024.MC Zakup gadżetów sportowych

Mariusz Czyż
Fundacja Orły Sportu
Deadlines:
Published : 07-05-2024 13:14:00
Placing offers : 09-05-2024 16:15:00
Offers opening : 09-05-2024 16:30:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Zamawiający zastrzega możliwość zakończenie postępowania bez podania przyczyny.


Informację o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.


Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.


Proszę o podawanie ceny jednostkowej za 1 sztukę / komplet / zestaw w danej pozycji, która jest opisana w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza.


Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego – Proponowany przez Wykonawcę harmonogram dostaw.docx docx 13.19 2024-05-07 13:14:00 Criterion
Załącznik nr 1 do Zapytannia ofertowego - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 227.58 2024-05-07 13:14:00 Criterion
Załącznik nr 2 – Istotne Postanowienia Umowy .docx docx 37.93 2024-05-07 13:14:00 Criterion
Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego - Wzór oświadczenia.docx docx 16.38 2024-05-07 13:14:00 Criterion

Announcements

2024-05-08 13:20 Mariusz Czyż Zamawiający informuje o pytaniach, które wpłynęły w przedmiotowym postępowaniu: Pytanie 1. "Czy terminy są choć w minimalnym stopniu elastyczne? Nawet jeden dzień pozwoliłby na konfekcję w weekend, dzięki czemu realizacja mogłaby być możliwa w tak krótkim terminie?" Zamawiający informuje iż terminy podane w treści zapytania ofertowego są terminami informacyjnymi i są one w minimalnym stopniu elastyczne. Zgodnie z zapisami w treści zapytania ofertowego w przypadku braku możliwości dostarczenia ilości wskazanych w terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia realnych terminów dostaw dla poszczególnych pozycji do akceptacji Zamawiającego i załączyć do oferty załącznik nr 3 do zapytania ofertowego ze swoimi propozycjami realnych terminów, który to załącznik będzie przedmiotem analizy Zamawiającego.

Pytanie 2. "Czy worek może mieć wymiar 41 x 34,5 cm ?" Zamawiający informuję iż dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawców worków o wymiarach 41 x 34,5 cm.

Pytanie 3. "Czy dopuszczają Państwo znakowanie na frisbee w formie etykiety cyfrowej?" Zamawiający informuję iż nie dopuszcza znakowania na frisbee w formie etykiety cyfrowej.

Z poważaniem Mariusz Czyż.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Worko-plecak poliestrowy Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie Worko-plecaków poliestrowych. Kolor: biały Materiał: poliester 210D, sznurek po obu stronach worka. Wzmocnione szlufki metalowym wykończeniem. Rozmiar: 34.5 x 45cm Znakowanie metodą sublimacji 190 x 125mm na froncie worka. Główny Motyw ASZ. Dół MSiT i FOS. Wstępną wizualizację stanowi rysunek z pozycji nr 1 w tabeli w Załączniku nr 1 - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 19200 pc. - (0)
2 Freesbee Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie Freesbee Średnica: minimum 23 cm Materiał: tworzywo sztuczne Waga: od 130 – do 175g Kolor niebieski LOGO – ASZ. Wstępną wizualizację stanowi rysunek z pozycji nr 2 w tabeli w Załączniku nr 1 - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 19200 pc. - (0)
3 Opaska odblaskowa Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie opasek odblaskowych. Kolor – Biała / granatowa / czerwona Rozmiar: 300.0 mm x 30.0 mm x 2.0 mm, Obszar zadruku minimum 230 x 23 mm - max 272 mm x 23 mm. Technika nadruku: UV – full color 3 logotypy: ASZ / MSiT / FOS. Wstępną wizualizację stanowi rysunek z pozycji nr 3 w tabeli w Załączniku nr 1 - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 20000 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Całość przedmiotu zamówienia będzie zrealizowana w terminach wskazanych w Załączniku nr 1 - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. W przypadku braku możliwości dostarczenia ilości wskazanych w terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienie realnych terminów dostaw dla poszczególnych pozycji do akceptacji Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Attachment required

Załącznik nr 3 do Za [...].docx

(0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 – Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania Przedmiotu umowy zgodnie z zapisami ww. załącznika. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Załącznik nr 1 do Za [...].pdf

(0)
6 Wzór Umowy - Wykonawca oświadcza że zapoznał się z Załącznikiem nr 2 - Istotne postanowienia umowy i nie zgłasza do niego żadnych uwag. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Załącznik nr 2 – Ist [...].docx

(0)
7 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując ,,TAK". (0)
8 Wykluczenia wynikające z ustawy - Na podstawie art. 7 ust. 1 z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wyklucza: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Proszę potwierdzić, wpisując "Nie podlegam". Attachment required

Załącznik nr 4 do Za [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 377