Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PNO/02/2024 Wymiana stolarki okiennej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.

Termin:
Zamieszczenia : 06-05-2024 14:27:00
Składania : 21-05-2024 08:55:00
Otwarcia : 21-05-2024 09:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 123.73 2024-05-06 14:27:00 Postępowanie
Przedmiary robót - rysunki i opis.pdf pdf 123.56 2024-05-06 14:27:00 Postępowanie
SWZ_PNO.02.2024.docx docx 75.39 2024-05-06 14:27:00 Postępowanie
Zał nr 1_Formularz oferty.docx docx 29.83 2024-05-06 14:27:00 Postępowanie
Zał nr 2_Zobowiązanie podmiotu udostępniającego.docx docx 21.76 2024-05-06 14:27:00 Postępowanie
Zał nr 3_Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.docx docx 30.19 2024-05-06 14:27:00 Postępowanie
Zał nr 4_Wykaz robót budowlanych.docx docx 24.09 2024-05-06 14:27:00 Postępowanie
Zał nr 5_Oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie.docx docx 22.84 2024-05-06 14:27:00 Postępowanie
Zał nr 6_Wzór umowy.docx docx 45.73 2024-05-06 14:27:00 Postępowanie
Zał nr 7_Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp.docx docx 22.64 2024-05-06 14:27:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-05-13 08:48 Magdalena Decker Odpowiedzi na pytania - wyjaśnienia do SWZ:


1. Ciepły montaż - czy Zamawiający wymaga zastosowania folii paroprzepuszczalnej i paroizolacyjnej obustronnie wraz z taśmą rozprężną czy jedynie montaż na pianę poliuretanową?

Odp.: Ciepły montaż, tzn. na wypełnienie styrodur lub piana montażowa zabezpieczona warstwą silikonu.

2. Profil 5-komorowy klasy A - czy Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie powszechnie używanego profilu klasy B, lecz z większą ilością komór (6-komorowy)?

Odp.: Tak.

3. Szyby zespolone: wkład szybowy o podanej budowie w SWZ (4/12/4/12/4) ma współczynnik lepszy niż wymagany U=1,1 W/m2K. Czy Zamawiający wymaga zastosowania szyb zespolonych o współczynniku Ug<0,9 czy Ug=1,1?

Odp.: Ug<0,9 dla okien fasadowych, Ug=1,1 dla okien połaciowych.

4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, ale nie podaje wartości całkowitej kwoty brutto w %. Proszę o doprecyzowanie w jakiej wysokości należy będzie wnieść zabezpieczenie. Pytanie to ma na celu obliczenie kosztów gwarancji ubezpieczeniowej jako formy wniesienia zabezpieczenia.

Odp.: Zgodnie z zapisami punktu 24.1 SWZ:
„Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.”
Tzn. 5% ceny oferty złożonej przez Wykonawcę, z którym zostaje podpisana umowa. Przed podpisaniem umowy Zamawiający informuje o planowanym terminie podpisania umowy i prosi o wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy we wskazanej kwocie.

5. Obróbka wewnętrzna i zewnętrzna - obróbka zewnętrzna została szczegółowo wyjaśniona, proszę o doprecyzowanie sposobu wykonania obróbki wewnętrznej. Czy Zamawiający wymaga wykonania obróbki tynkiem zatartej na gładko?

Odp.: Tak, Zamawiający wymaga wykonania obróbki tynkiem, zatartej na gładko.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 354