Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących

Deadlines:
Published : 06-05-2024 08:20:00
Placing offers : 07-05-2024 14:05:00
Offers opening : 07-05-2024 14:10:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny, taśmy itp) do urządzeń drukujących posiadanych w WCKiK SPZOZ i podległych Terenowych Stacjach w Bydgoszczy, Ełku, Gdańsku, Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Wrocławiu, przez okres obowiązywania umowy - 12 miesięcy.

Szczegółowy wykaz zamawianych materiałów przedstawia załącznik nr 1. 

Zamawiający dopuszcza stosowanie zamienników z zastrzeżeniem, że w przypadku urządzeń wykorzystujących materiały z wbudowanym chip-em wymaga się zastosowania zamiennika z wbudowanym chipem, bez konieczności przekładania z oryginalnego materiału.

Cena materiałów zawiera w sobie koszt transportu, ubezpieczenia, wniesienia, podatku VAT, odbioru zużytych materiałów.

Rozliczenie na podstawie sukcesywnie wystawianych faktur VAT dostarczanych do siedziby zamawiającego.

Termin płatności: 21 dni od daty wystawienia FV

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zal_2.pdf pdf 22.91 2024-05-06 08:20:00 Proceeding
Projekt umowy_tonery.doc doc 110.5 2024-05-06 08:20:00 Proceeding
Oświadczenie wykonawcy.pdf pdf 194.3 2024-05-06 08:20:00 Proceeding
Oświadczenie o wykluczeniu.pdf pdf 105.99 2024-05-06 08:20:00 Proceeding
Klauzula informacyjna.pdf pdf 468.02 2024-05-06 08:20:00 Proceeding
zal_1.xls xls 34.5 2024-05-06 08:20:00 Subject of the order
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 663.69 2024-05-07 15:42:33 Public message

Announcements

2024-05-16 13:38 Małgorzata Kolasińska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zgodnie z informacją zawartą w zapytaniu ofertowym, Zamawiający unieważnia postępowanie z powodu zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
2024-05-15 09:55 Małgorzata Kolasińska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zgodnie z informacją zawartą w zapytaniu ofertowym, Zamawiający unieważnia postępowanie z powodu zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
2024-05-07 15:42 Małgorzata Kolasińska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących Wymagane jest wypełnienie załącznika oraz podanie sumarycznej kwoty brutto

zal_1.xls

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Reklamacja - Rozpatrzenie reklamacji przez wykonawcę do 48 godzin od daty zgłoszenia. (0)
(0)

The number of page views: 233