Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FOS.ZO.6.2024.MC Zakup banerów reklamowych i flag

Mariusz Czyż
Fundacja Orły Sportu
Termin:
Zamieszczenia : 02-05-2024 14:00:00
Składania : 07-05-2024 16:10:00
Otwarcia : 07-05-2024 16:25:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Zamawiający zastrzega możliwość zakończenie postępowania bez podania przyczyny.


Informację o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.


Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.


Proszę o podawanie ceny jednostkowej za 1 sztukę / komplet / zestaw w danej pozycji, która jest opisana w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza.


Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Wzór oświadczenia.docx docx 16.4 2024-05-02 14:00:00 Kryterium
Załącznik nr 2 – Istotne Postanowienia Umowy .docx docx 37.66 2024-05-02 14:00:00 Kryterium
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 244.33 2024-05-02 14:00:00 Kryterium

Komunikaty

2024-05-07 14:55 Mariusz Czyż
Zamawiający informuję o pytaniu, które wpłynęło w przedmiotowym postępowaniu: Pytanie 1. "Podany w zamówieniu format flag nie zgadza się z obowiązującymi proporcjami, zwłaszcza w zakresie flagi unijnej, która przy wysokości 75 cm powinna mieć 120 cm długości. Czy Zamawiający na pewno chce zlecać produkcje flag bez zachowania obowiązujących proporcji?" Zamawiający informuję iż flaga unijna powinna mieć wymiary minimum 75 cm na 120 cm, tak aby zachowane były obowiązujące proporcje. Z poważaniem Mariusz Czyż.
2024-05-07 09:09 Mariusz Czyż
Zamawiający informuję o pytaniu, które wpłynęło w przedmiotowym postępowaniu: Pytanie 1. "Generalnie jest 8 plakatów do wysłania w 1 miejsce:
3 plakaty promocyjne
3 plakaty informujące o programie
2 plakaty punkt informacyjny
Czy to będą łącznie 3 projekty graficzne, czy 8 różnych projektów graficznych". Zamawiający informuję iż będą to łącznie 3 projekty graficzne. Z poważaniem Mariusz Czyż.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Baner reklamowy Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie banerów reklamowych. Baner oczkowany, wzmocniony Rozmiar: 300 x 100 Zadruk: jednostronny kolorowy Pole zadruku: full-print Komplet 16 x 10 cm trytytek do mocowania. Wstępną wizualizację stanowi rysunek z pozycji nr 1 w tabeli w Załączniku nr 1 - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 128 szt. - (0)
2 Plakaty reklamowe Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie plakatów reklamowych. Rozmiar: A3 Zadruk: jednostronny kolorowy Full color 8 sztuk na 1 komplet Kreda/ Mat Gramatura 130 g/m2 3 plakaty promocyjne 3 plakaty informujące o programie 2 plakaty punkt informacyjny. Wstępną wizualizację stanowi rysunek z pozycji nr 2 w tabeli w Załączniku nr 1 - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 1024 szt. - (0)
3 Zestaw 2 flag z drzewcem Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie zestawu dwóch flag z drzewcem. Zestaw 2 flag z drzewcem Polski i Unii Europejskiej Szerokość min. 140 cm Wysokość min. 75 cm Wstępną wizualizację stanowi rysunek z pozycji nr 3 w tabeli w Załączniku nr 1 - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 128 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Całość przedmiotu zamówienia będzie zrealizowana najpóźniej do dnia 27 maja 2024 roku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 – Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania Przedmiotu umowy zgodnie z zapisami ww. załącznika. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Załącznik nr 1 do Za [...].pdf

(0)
6 Wzór Umowy - Wykonawca oświadcza że zapoznał się z Załącznikiem nr 2 - Istotne postanowienia umowy i nie zgłasza do niego żadnych uwag. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Załącznik nr 2 – Ist [...].docx

(0)
7 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując ,,TAK". (0)
8 Wykluczenia wynikające z ustawy - Na podstawie art. 7 ust. 1 z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wyklucza: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Proszę potwierdzić, wpisując "Nie podlegam". (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 do Za [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 522