Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-04-2024 09:05:00 |
Składania : | 09-05-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 09-05-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pomiarów elektrycznych w Budynkach Sądu Okręgowego w Bydgoszczy usytuowanych przy ul. Wały Jagiellońskie 2 oraz ul. Nowy Rynek 12 w Bydgoszczy – zgodnie z przepisami zawartymi w art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 j.t. ze zm.).
W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do wykonania badania instalacji elektrycznej i odgromowej:
a) w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu,
b) zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń,
c) oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów.
Wykonawca w ramach umowy jest również zobowiązany do wykonania wszelkich innych czynności, niewymienionych powyżej, a koniecznych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, a także do wystawienia protokołów z wykonanych pomiarów i oględzin określonych w ust. 2 – w oparciu o art. 62 ustawy Prawo budowlane oraz wydanych na jej podstawie aktualnych przepisów wykonawczych, innych odrębnych przepisów i obowiązujących przedmiotowych norm technicznych, z przeznaczeniem dla Zamawiającego oraz Wykonawcy.
Uwaga: Przedstawiona kalkulacja winna być szacowana za kompleksowe wykonanie usługi, tj. przeprowadzenie badań instalacji elektrycznej i odgromowej oraz wykonanie dokumentacji z zakończonych pomiarów – przy założeniu, że w wyżej wymienionych lokalizacjach znajduje się ok. 3500 punktów pomiarowych (+- 5 %).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 32 53 185
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty