Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 29-04-2024 08:37:00 |
Placing offers : | 29-05-2024 10:00:00 |
Offers opening : | 29-05-2024 10:05:00 |
Procedure: | Przetarg regulaminowy - FA |
Type: | Construction work |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
TI.221.15.2022
OGŁOSZENIE
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. niniejszym pismem zaprasza do złożenia oferty cenowej w
postępowaniu w trybie regulaminowego przetargu
nieograniczonego dla realizacji zadania pn.: Modernizacja gospodarki osadowej na terenie Centralnej
Oczyszczalni Ścieków w Toruniu, w tym dostawa i montaż nowego agregatu
prądotwórczego wraz z modernizacją stacji SO-2, rozdzielni 11R i wykonaniem
nowej stacji transformatorowej, rozbudowa odsiarczalników, wymiana instalacji
do usuwania siloksanów, rozbudowa stacji osuszania biogazu, modernizacja
dmuchawy oraz modernizacja piaskowników i wymiana pomp w pompowni osadu
recyrkulowanego i nadmiernego.
Zamawiający, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 2) w związku z art. 3 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych, nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu do stosowania w/w ustawy, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza 5.538.000,00 €, a samo zamówienie przedmiotowo zakwalifikowano jako sektorowe w rozumieniu art. 7 pkt. 35) w/w ustawy.
Wobec powyższego Zamawiający będzie stosował „Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce Przetargi / Regulaminy).
1.
Wymagania Zamawiającego:
• Zamawiający nie dopuszcza
możliwości składania ofert częściowych.
• Złożenie
oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań
określonych w SIWZ oraz we wzorze umowy.
·
Kryterium oceny ofert: Cena 100%
·
Wadium – 100.000,00
PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
·
Wymagane jest udzielenie 3 letniej gwarancji na wykonane roboty.
·
Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą
przez okres 60 dni od daty składania ofert.
·
Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS, dostępną między innymi na
stronie internetowej Zamawiającego w zakładce Przetargi – Platforma Zakupowa, w
terminie do dnia 20.05.2024r. do godziny
1000.
·
Wszyscy Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu są
zobowiązani do załączenia skanu
formularza oferty z załącznikami oraz pozostałych wymaganych w postępowaniu
dokumentów
• Wykonawca,
którego oferta została wybrana, jest zobowiązany w ciągu 5 dni roboczych po
zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać wymagane dokumenty
(wypełnione załączniki) w formie papierowej na adres:
Wydział Inwestycji i Remontów,
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń
(nie dotyczy Wykonawców którzy złożyli ofertę
podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
Wszelkich informacji udziela Wydział Inwestycji i
Remontów – Joanna Szczepańska
• W przypadku
nie złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę, którego oferta
została uznana za najkorzystniejszą lub rezygnacji z dalszego udziału,
Zamawiający ma prawo wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę.
• Wykonawcy przysługują
środki ochrony prawnej („Sprzeciw”) przewidziane w Regulaminie udzielenia
zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie
Wodociągi Sp. z o.o. - § 9 ust.1.
·
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Rybaki 31-35
87-100 Toruń, tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51 e-mail:
sekretariat@wodociagi.torun.com.pl
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail:
iod@wodociagi.torun.com.pl
Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień
publicznych zgodnie z przepisami.
Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich. Dane
osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania.
Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej:
Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce
Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej
www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce Przetargi/Regulaminy). Jednocześnie
posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych. Przysługuje
Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W
ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie. Dane nie będą
udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.
Zamawiający, zgodnie z art. 4 ust. 3 i ust. 4 ustawy z dnia 9 listopada
2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych,
koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno –
prywatnym, tekst jedn. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1666 ze zmianami), wyłącza
możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i
odbierania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą
Platformy Elektronicznego Fakturowania.
Zamawiający nie wyraża zgody, o której mowa w art. 106na ust. 2
ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz. U.
z 2022 r. poz. 931 ze zm.), na otrzymywanie ustrukturyzowanych faktur
przy użyciu Krajowego Systemu e-Faktur ( dalej zwanym "KSeF") , w
okresie fakultatywnego stosowania KSeF.
Zgodnie z wymogami
art. 4c Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom
w transakcjach handlowych (Dz. U. z 2023 poz. 1790 ze zm.) Zamawiający
oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy.
Załączniki:
SIWZ wraz z formularzami i wzorem umowy
2024-05-16 15:01 | Joanna Szczepańska | odpowiedzi na pytania_pakiet 2 |
2024-05-10 13:36 | Agnieszka Wardak |
Dzień
dobry, Zamawiający w załączeniu przekazuje pierwszą część odpowiedzi do zadanych pytań wraz z modyfikacją SIWZ polegającą na zmianie terminu realizacji zadania oraz zmianie terminu składania ofert. Dodatkowo załączamy pozwolenie na budowę przedmiotowej inwestycji oraz warunki przyłączeniowe Energa Operator. Agnieszka Wardak Odpowiedzi na pytani [...].pdf Ogłoszenie z uwzgl o [...].pdf Pozwolenie na budowę [...].pdf |
Announcements