Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: aktualizacja użytków gruntowych dla działki nr 1212/2 (obręb 0002)

Deadlines:
Published : 26-04-2024 12:29:00
Placing offers : 06-05-2024 08:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo, informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Starachowicach zaprasza uprawnionych geodetów z zakresu 2 do złożenia oferty dotyczącej sporządzenia aktualizacji oznaczenia użytków gruntowych.


I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych dotyczących sporządzenia aktualizacji oznaczenia użytków gruntowych, poprzez zmianę z obecnych użytków na istniejące na gruncie oraz wykonania wykazu zmian danych ewidencyjnych do celów aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków dla nieruchomości gruntowej, będącej własnością Gminy Starachowice, zajętej pod elementy pasa drogowego tj. ścieżkę rowerową (obręb 0002), działka nr 1212/2.

Zakres umowy obejmuje wszystkie czynności techniczne i formalno-prawne niezbędne do wykonania zleconej pracy.


II TERMIN WYKONANIA PRACY

Termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.


III KRYTERIUM OCENY OFERTY

CENA


IV ZASADY SKŁADANIA OFERT

Oferta winna zawierać:

  1. Nazwę oferenta, numer uprawnień zawodowych z zakresu 2, numery: Regon i NIP.

  2. Cenę netto, podatek VAT i cenę brutto wykonania wyceny.

Ofertę należy złożyć poprzez przesłanie wypełnionego formularza na platformie zakupowej Open Nexus.



Szczegółowych informacji udziela Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Starachowicach, pokój nr 103, tel. 41 322 11 07, e-mail: nieruchomosci@starachowice.eu


Zastrzegamy, że zamawiający może unieważnić postępowanie jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
GN.6870.29.2022.ZB wzór umowy.pdf pdf 78.99 2024-04-26 12:29:00 Proceeding

Announcements

2024-05-06 10:56 Anna Sałata Wpłynęła tylko jedna oferta od GEORES Sp. z o.o. Rzeszów Sp.k. za kwotę gross 1 250,00 zł, która została wybrana.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykaz zmian danych ewidencyjnych - 1 service Urząd Miejski w Starachowicach
Radomska 45
27-200, Starachowice
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 40 dni od daty podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 uprawnienia zawodowe z zakresu 2 - Proszę podać numer uprawnień zawodowych (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 294