Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 26-04-2024 12:29:00 |
Placing offers : | 06-05-2024 08:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Szanowni Państwo, informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Starachowicach zaprasza uprawnionych geodetów z zakresu 2 do złożenia oferty dotyczącej sporządzenia aktualizacji oznaczenia użytków gruntowych.
I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych dotyczących sporządzenia aktualizacji oznaczenia użytków gruntowych, poprzez zmianę z obecnych użytków na istniejące na gruncie oraz wykonania wykazu zmian danych ewidencyjnych do celów aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków dla nieruchomości gruntowej, będącej własnością Gminy Starachowice, zajętej pod elementy pasa drogowego tj. ścieżkę rowerową (obręb 0002), działka nr 1212/2.
Zakres umowy obejmuje wszystkie czynności techniczne i formalno-prawne niezbędne do wykonania zleconej pracy.
II TERMIN WYKONANIA PRACY
Termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.
III KRYTERIUM OCENY OFERTY
CENA
IV ZASADY SKŁADANIA OFERT
Oferta winna zawierać:
Nazwę oferenta, numer uprawnień zawodowych z zakresu 2, numery: Regon i NIP.
Cenę netto, podatek VAT i cenę brutto wykonania wyceny.
Ofertę należy złożyć poprzez przesłanie wypełnionego formularza na platformie zakupowej Open Nexus.
Szczegółowych informacji udziela Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Starachowicach, pokój nr 103, tel. 41 322 11 07, e-mail: nieruchomosci@starachowice.eu
Zastrzegamy, że zamawiający może unieważnić postępowanie jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-05-06 10:56 | Anna Sałata | Wpłynęła tylko jedna oferta od GEORES Sp. z o.o. Rzeszów Sp.k. za kwotę gross 1 250,00 zł, która została wybrana. |
Announcements