Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DKw.2233.207.2024 Usługa prania odzieży i bielizny należącej do Aresztu.

Katarzyna Pieniacha
Areszt Śledczy w Grójcu
Deadlines:
Published : 26-04-2024 12:19:00
Placing offers : 08-05-2024 08:30:00
Offers opening : 08-05-2024 08:35:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

1. Wymagania i specyfikacja:

1.1. Wraz z ofertą należy przedłożyć:

1.1.1 Oświadczenie RODO.

1.2 Z wybranym wykonawcą zostanie przed realizacją zamówienia podpisana umowa uwzględniająca wymagania zamawiającego oraz ofertę  Wykonawcy.

1.3 Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.

1.4 Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami Zamawiającego i nie wnosi do nich zastrzeżeń, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty.

1.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

1.6 Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

1.7 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

1.8 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

1.9 Niezbędne jest określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

1.10 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości pranych przedmiotów w ramach kwoty wartości zamówienia określonej w umowie.

1.11 Pranie ma być odbierane i dostarczane przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt i ryzyko.

1.12 Warunki płatności: Rozliczanie będzie następować w cyklu miesięcznym po zrealizowaniu usługi, przelewem w terminie 30 dni od daty przyjęcia faktury. 

1.13 Pranie będzie odbierane od Zamawiającego jeden raz w tygodniu w dzień roboczy odpowiednio: pranie będzie odbierane z dwóch lokalizacji t.j. Grójec, ul. Armii Krajowej 21 05-600 Grójec -  we wtorek oraz Stawiszyn 31, 26-800 Białobrzeg. – we wtorek w godzinach:

9:00-12:00.

1.14 Odbiór przez Wykonawcę do prania brudnego asortymentu pralniczego oraz wydawanie Zamawiającemu asortymentu pralniczego po wykonaniu usługi odbywać się będzie na podstawie dokumentu zdawczo-odbiorczego - wzór dokumentu stanowi Załącznik nr 1

1.15 W przypadku, gdy termin odbioru brudnej bielizny/odzieży przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, odbiór bielizny/odzieży nastąpi w pierwszym dniu roboczym przypadającym po tym dniu. Jeżeli okres dni ustawowo wolnych od pracy jest dłuższy niż 48 godzin, termin wykonania usługi będzie uzgadniany z Wykonawcą indywidualnie.

1.16 Środki transportu brudnej i czystej bielizny winny być oddzielone lub posiadać szczelną                           i podzieloną komorę załadunkową, tak aby bielizna czysta nie miała możliwości                                                 jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną.

1.17 Czysta bielizna/odzież będzie dostarczana posegregowana asortymentowo w opakowaniach – przeźroczystych workach lub innych opakowaniach umożliwiających rodzajowy odbiór asortymentu bez konieczności otwierania opakowania.

1.18 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za asortyment pralniczy przekazany do prania od momentu jego odbioru od Zamawiającego do momentu jego wydania Zamawiającemu.

1.19 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zagubienie lub uszkodzenie mechaniczne asortymentu pralniczego przekazanego do prania, powstałe w związku z wykonaniem przedmiotu umowy.

1.20 Za wyprany asortyment pralniczy uważa się asortyment, który jest:

1. Czysty, bez plam pierwotnych i plam wtórnych, powstałych po wadliwym procesie prania.

2. Wyprany z zastosowaniem środków dopuszczonych przez Państwowy Zakład Higieny –                                                                                   wymienione środki nie mogą wywoływać podrażnień skóry i odczynów alergicznych.

3. Z zachowaniem naturalnej barwy i struktury materiału, bez zapachów obcych.

4. Wyprasowany

5. Usługa dezynfekcji poszczególnego asortymentu będzie zlecana wg. potrzeb Zamawiającego.

6. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy, przyszycia guzików, łatanie, zszywanie rozdarć, zakup i wymiana zamków błyskawicznych jeżeli uszkodzenie asortymentu nastąpi z winy wykonawcy i nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny/odzieży. Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem.

1.21          Zamawiający wymaga dysponowania pralnią spełniającą wymogi Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r.  (Dz.U. z 2000 nr 40. poz. 469 z późn. zm.) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach.

1.22          Środki piorące, dezynfekujące płuczące stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać Atest P ZH, certyfikat CE, ponadto muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 09.10.2015r. o produktach biobójczych (Dz. U.. z 2018 r. poz. 2231 z późn. zm.) gwarantujących właściwą jakość prania, nie powodujących przyśpieszonego zużycia bielizny i odzieży oraz posiadające aktualne atesty i certyfikaty. Wykonawca przekaże na żądanie Zamawiającemu wykaz środków piorących i dezynfekujących, które będzie stosował przy realizacji zamówienia.

1.23          Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych.

1.24          Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wykonywanie usługi w innym obiekcie na własny koszt w przypadku awarii w podstawowym miejscu wykonywania usługi.

1.25          Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania usługi (nieodpłatnie).

1.26          Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu, do Zamawiającego przedmiotów pozostawionych lub zagubionych w pościeli lub odzieży.

1.27          Wykonawca jest odpowiedzialny za gospodarkę odpadami powstałymi w wyniku realizowania przedmiotu zamówienia.

1.28          W przypadku awarii lub zdarzeń losowych, których nie dało się przewidzieć, Wykonawca bezzwłocznie powiadomi Zamawiającego o zaistniałych trudnościach w zakresie terminowego wykonania usługi oraz zabezpieczy prawidłowe wykonanie usługi na własny koszt przez inny podmiot wykonujący takie usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie usługi przez podmiot trzeci.

1.29  98310000-9 – Usługi prania i czyszczenia na sucho

        98311000-6 – Usługi odbierania prania

        98315000-4 – Usługi prasowania

        98393000-4- Usługi krawieckie

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
załącznik nr 2 - protokół rozliczeniowy – miesięczny.docx docx 15.39 2024-04-26 12:19:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - protokół zdawczo-odbiorczy.odt odt 10.34 2024-04-26 12:19:00 Proceeding
Umowa Pralnia 2024.docx docx 31.78 2024-04-26 12:19:00 Proceeding
RODO do zamówień publicznych.doc doc 54 2024-04-26 12:19:00 Proceeding

Announcements

2024-05-13 11:21 Katarzyna Pieniacha Niniejszym zawiadamiam o wyborze najkorzystniejszej oferty na usługi prania odzieży i bielizny należącej do Aresztu. Najkorzystniejszą (najtańszą) ofertę złożyła firma: TOM-MARG ZPCH Sp. z o. o., ul. PŁK. DĄBKA 16, 30-732 KRAKÓW. Wartość zamówienia wynosi 101.253,60 zł gross z w/w Wykonawcą zostanie podpisana umowa.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Grójcu ul. Armii Krajowej 21, 05-600 Grójec oraz Oddziału Zewnętrznego w Stawiszynie Aresztu Śledczego w Grójcu, Stawiszyn 31, 26-800 Białobrzegi. Przewidywana ilość prania na okres trwania umowy wyniesie 16.800,00 kg. W zakres świadczonej usługi wchodzi: odbiór od Zamawiającego brudnego i przywóz wypranego asortymentu pralniczego, załadunek, pranie, dezynfekcję, suszenie, prasowanie, sortowanie oraz składanie wg rodzaju, pakowanie, drobne poprawki krawieckie, dostawa zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania usługi pralni w pełnej ilości, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 1) Asortyment prania obejmuje w szczególności: a) odzież osadzonych (bluza, spodnie więzienne i robocze, koszulka, kurtka zimowa), bielizny (piżama), pościel b) ręczniki, ścierki do naczyń, koce, ubranie kucharza c) odzież ochronna fartuchy personelu medycznego, odzież kuchenna, bluzy robocze, spodnie robocze. 16800 kg - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność przelewem w terminie 30 dni od daty przyjęcia faktury częściowej przez Zamawiającego, po realizacji zamówienia jednostkowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Usługa będzie realizowana sukcesywnie przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Usługa będzie świadczona w siedzibie Wykonawcy, który będzie odbierał brudne i dostarczał czyste pranie do Aresztu Śledczego w Grójcu ul. Armii Krajowej 21, 05-600 Grójec oraz Oddziału Zewnętrznego w Stawiszynie Aresztu Śledczego w Grójcu, Stawiszyn 31, 26-800 Białobrzegi. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym transport zamówienia na własny koszt i ryzyko, środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu dostawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Odpowiedzialność za szkody. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Termin związania z ofertą. - Termin związania z przedstawioną ofertą przez Wykonawcę 30 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Warunki udziału w postępowaniu. - Wraz z ofertą należy przedłożyć: 1. Oświadczenie RODO. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Attachment required (0)
8 Warunki udziału w postępowaniu. - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). - Proszę wpisać "Nie podlegam wykluczeniu" lub "Podlegam wykluczeniu". (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 443