Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: MZMGO.271-1/35/2024 Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno – edukacyjnych.

Deadlines:
Published : 29-04-2024 09:51:00
Placing offers : 08-05-2024 08:00:00
Offers opening : 08-05-2024 08:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Logo uproszczone 20 LAT MZMGO_ 1.png png 966.52 2024-04-29 09:51:00 Proceeding
wstępny opis z szacowaniem 29_04_2024.pdf pdf 472.29 2024-04-29 09:51:00 Proceeding
920343-protocol(1).pdf pdf 42.31 2024-05-08 10:23:04 Public message

Announcements

2024-05-10 13:25 Wojciech Kucfir Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania nr MZMGO.271-1/35/2024 pn. Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno – edukacyjnych - część I.

Powodem unieważnienia wyżej wymienionego postępowania jest brak dostępności artykułu opisanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia: I Opis materiału, CZĘŚĆ I, pkt. 6. Ołówek cyferki.

Zamawiający podjął decyzję o powtórzeniu postępowania po zmianie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
2024-05-08 10:23 Wojciech Kucfir Dzień dobry,
przesyłam w załączeniu protokół z postępowania. Dziękuje za udział w postępowaniu. Pozdrawiam

920343-protocol(1).p [...].pdf

2024-05-07 13:49 Wojciech Kucfir Pytanie 1 z dnia 6 maja 2024:
"poz. 6 Ołówek cyferki
Opisany przez Zamawiającego ołówek cyferki został wycofany z oferty producenta. Wnosimy o usunięcie tej pozycji z OPZ lub zastąpienie jej ołówkiem ze zwierzątkami."

Odpowiedz:
Zamawiający podtrzymuje dotychczasowe zapisy opisu przedmiotu zamówienia.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno – edukacyjnych - część I Opis przedmiotu zamówienia : 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał. 1 do zapytania ofertowego. 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. 3. Logotypy użyte do znakowania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia muszą być każdorazowo umieszczane zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymaga się dołączenia do oferty wydruków wszystkich proponowanych materiałów informacyjno – edukacyjnych wraz z ich opisem. 5. Wydruki dołączone do oferty muszą spełniać wszelkie wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia co do jakości i parametrów technicznych, za wyjątkiem nadruków i logo. 6. Załączone wydruki nie muszą przedstawiać projektów elementów przedmiotu zamówienia. Mogą zawierać inne oznakowania, kolory i zdjęcia. Muszą jednak spełniać wymagania co do jakości i parametrów technicznych. 7. Wykonawca uzgodni projekt każdego elementu zamówienia z Zamawiającym. 8. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy wzory proponowanych materiałów w formie wydruku. 9. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. Każda część będzie oceniania oddzielnie. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, wniesienie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 11. Oferta które nie będzie spełniać wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona. 12. Informacje ogólne: a. Kryterium oceny ofert cena brutto 100% b. Termin realizacji zamówienia wraz z dostawą: - Część I – do 29 maja 2024 - Cześć II – do 29 maja 2024 - Część III – do 7 czerwca 2024 - Część IV – do 31 lipca 2024 - Część V – do 31 lipca 2024 c. Termin i forma płatności: przelewem na konto Wykonawcy w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury wraz z protokołem odbioru bez wad. d. Miejsce i termin złożenia oferty: https://platformazakupowa.pl/pn/mzmgo_mazury w terminie do dnia 8 maja 2024r. e. Sposób przygotowania oferty: forma pisemna w języku polskim. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a. Odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie, b. Zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.mzmgo.mazury.pl W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty, c. Odrzucenia oferty Wykonawcy oferującego wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 0 zł, d. Zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, e. Zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu, f. Wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników. 1 pc. - (0)
2 Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno – edukacyjnych - część II Opis przedmiotu zamówienia : 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał. 1 do zapytania ofertowego. 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. 3. Logotypy użyte do znakowania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia muszą być każdorazowo umieszczane zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymaga się dołączenia do oferty wydruków wszystkich proponowanych materiałów informacyjno – edukacyjnych wraz z ich opisem. 5. Wydruki dołączone do oferty muszą spełniać wszelkie wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia co do jakości i parametrów technicznych, za wyjątkiem nadruków i logo. 6. Załączone wydruki nie muszą przedstawiać projektów elementów przedmiotu zamówienia. Mogą zawierać inne oznakowania, kolory i zdjęcia. Muszą jednak spełniać wymagania co do jakości i parametrów technicznych. 7. Wykonawca uzgodni projekt każdego elementu zamówienia z Zamawiającym. 8. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy wzory proponowanych materiałów w formie wydruku. 9. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. Każda część będzie oceniania oddzielnie. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, wniesienie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 11. Oferta które nie będzie spełniać wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona. 12. Informacje ogólne: a. Kryterium oceny ofert cena brutto 100% b. Termin realizacji zamówienia wraz z dostawą: - Część I – do 29 maja 2024 - Cześć II – do 29 maja 2024 - Część III – do 7 czerwca 2024 - Część IV – do 31 lipca 2024 - Część V – do 31 lipca 2024 c. Termin i forma płatności: przelewem na konto Wykonawcy w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury wraz z protokołem odbioru bez wad. d. Miejsce i termin złożenia oferty: https://platformazakupowa.pl/pn/mzmgo_mazury w terminie do dnia 8 maja 2024r. e. Sposób przygotowania oferty: forma pisemna w języku polskim. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a. Odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie, b. Zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.mzmgo.mazury.pl W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty, c. Odrzucenia oferty Wykonawcy oferującego wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 0 zł, d. Zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, e. Zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu, f. Wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników. 1 pc. - (0)
3 Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno – edukacyjnych - część III Opis przedmiotu zamówienia : 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał. 1 do zapytania ofertowego. 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. 3. Logotypy użyte do znakowania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia muszą być każdorazowo umieszczane zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymaga się dołączenia do oferty wydruków wszystkich proponowanych materiałów informacyjno – edukacyjnych wraz z ich opisem. 5. Wydruki dołączone do oferty muszą spełniać wszelkie wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia co do jakości i parametrów technicznych, za wyjątkiem nadruków i logo. 6. Załączone wydruki nie muszą przedstawiać projektów elementów przedmiotu zamówienia. Mogą zawierać inne oznakowania, kolory i zdjęcia. Muszą jednak spełniać wymagania co do jakości i parametrów technicznych. 7. Wykonawca uzgodni projekt każdego elementu zamówienia z Zamawiającym. 8. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy wzory proponowanych materiałów w formie wydruku. 9. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. Każda część będzie oceniania oddzielnie. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, wniesienie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 11. Oferta które nie będzie spełniać wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona. 12. Informacje ogólne: a. Kryterium oceny ofert cena brutto 100% b. Termin realizacji zamówienia wraz z dostawą: - Część I – do 29 maja 2024 - Cześć II – do 29 maja 2024 - Część III – do 7 czerwca 2024 - Część IV – do 31 lipca 2024 - Część V – do 31 lipca 2024 c. Termin i forma płatności: przelewem na konto Wykonawcy w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury wraz z protokołem odbioru bez wad. d. Miejsce i termin złożenia oferty: https://platformazakupowa.pl/pn/mzmgo_mazury w terminie do dnia 8 maja 2024r. e. Sposób przygotowania oferty: forma pisemna w języku polskim. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a. Odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie, b. Zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.mzmgo.mazury.pl W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty, c. Odrzucenia oferty Wykonawcy oferującego wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 0 zł, d. Zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, e. Zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu, f. Wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników. 1 pc. - (0)
4 Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno – edukacyjnych - część IV Opis przedmiotu zamówienia : 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał. 1 do zapytania ofertowego. 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. 3. Logotypy użyte do znakowania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia muszą być każdorazowo umieszczane zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymaga się dołączenia do oferty wydruków wszystkich proponowanych materiałów informacyjno – edukacyjnych wraz z ich opisem. 5. Wydruki dołączone do oferty muszą spełniać wszelkie wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia co do jakości i parametrów technicznych, za wyjątkiem nadruków i logo. 6. Załączone wydruki nie muszą przedstawiać projektów elementów przedmiotu zamówienia. Mogą zawierać inne oznakowania, kolory i zdjęcia. Muszą jednak spełniać wymagania co do jakości i parametrów technicznych. 7. Wykonawca uzgodni projekt każdego elementu zamówienia z Zamawiającym. 8. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy wzory proponowanych materiałów w formie wydruku. 9. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. Każda część będzie oceniania oddzielnie. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, wniesienie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 11. Oferta które nie będzie spełniać wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona. 12. Informacje ogólne: a. Kryterium oceny ofert cena brutto 100% b. Termin realizacji zamówienia wraz z dostawą: - Część I – do 29 maja 2024 - Cześć II – do 29 maja 2024 - Część III – do 7 czerwca 2024 - Część IV – do 31 lipca 2024 - Część V – do 31 lipca 2024 c. Termin i forma płatności: przelewem na konto Wykonawcy w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury wraz z protokołem odbioru bez wad. d. Miejsce i termin złożenia oferty: https://platformazakupowa.pl/pn/mzmgo_mazury w terminie do dnia 8 maja 2024r. e. Sposób przygotowania oferty: forma pisemna w języku polskim. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a. Odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie, b. Zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.mzmgo.mazury.pl W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty, c. Odrzucenia oferty Wykonawcy oferującego wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 0 zł, d. Zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, e. Zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu, f. Wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników. 1 pc. - (0)
5 Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno – edukacyjnych - część V Opis przedmiotu zamówienia : 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał. 1 do zapytania ofertowego. 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. 3. Logotypy użyte do znakowania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia muszą być każdorazowo umieszczane zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymaga się dołączenia do oferty wydruków wszystkich proponowanych materiałów informacyjno – edukacyjnych wraz z ich opisem. 5. Wydruki dołączone do oferty muszą spełniać wszelkie wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia co do jakości i parametrów technicznych, za wyjątkiem nadruków i logo. 6. Załączone wydruki nie muszą przedstawiać projektów elementów przedmiotu zamówienia. Mogą zawierać inne oznakowania, kolory i zdjęcia. Muszą jednak spełniać wymagania co do jakości i parametrów technicznych. 7. Wykonawca uzgodni projekt każdego elementu zamówienia z Zamawiającym. 8. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy wzory proponowanych materiałów w formie wydruku. 9. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. Każda część będzie oceniania oddzielnie. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, wniesienie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 11. Oferta które nie będzie spełniać wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona. 12. Informacje ogólne: a. Kryterium oceny ofert cena brutto 100% b. Termin realizacji zamówienia wraz z dostawą: - Część I – do 29 maja 2024 - Cześć II – do 29 maja 2024 - Część III – do 7 czerwca 2024 - Część IV – do 31 lipca 2024 - Część V – do 31 lipca 2024 c. Termin i forma płatności: przelewem na konto Wykonawcy w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury wraz z protokołem odbioru bez wad. d. Miejsce i termin złożenia oferty: https://platformazakupowa.pl/pn/mzmgo_mazury w terminie do dnia 8 maja 2024r. e. Sposób przygotowania oferty: forma pisemna w języku polskim. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a. Odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie, b. Zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.mzmgo.mazury.pl W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty, c. Odrzucenia oferty Wykonawcy oferującego wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 0 zł, d. Zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, e. Zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu, f. Wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Część I – do 29 maja 2024 Cześć II – do 29 maja 2024 Część III – do 7 czerwca 2024 Część IV – do 31 lipca 2024 Część V – do 31 lipca 2024 Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, wniesienia po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 471