Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 0801-ILNAK.226.2.2024.1 Wykonanie i oddanie Zamawiającemu prac remontowych polegających na wymianie paneli podłogowych w pomieszczeniach biurowych w budynku IAS w Zielonej Górze przy ul. Generała Władysława Sikorskiego 2

Termin:
Zamieszczenia : 24-04-2024 13:32:00
Składania : 30-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 30-04-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze zaprasza do składania ofert na: Wykonanie i oddanie Zamawiającemu prac remontowych polegających na wymianie paneli podłogowych w pomieszczeniach biurowych w  budynku Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze przy ul. Generała Władysława Sikorskiego 2

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji:  do czasu zakończenia realizacji robót budowlanych tj.podpisanie bezusterkowego protokołu odbioru na realizację robót budowlanych wykonanych na podstawie dokumentacji projektowej. Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych to14.06.2024r.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe- wymiana paneli.docx.pdf pdf 206.08 2024-04-24 13:32:00 Postępowanie
Zał.1 do Zapytania ofertowego -_wzór umowy.docx.pdf pdf 225.16 2024-04-24 13:32:00 Postępowanie
Zal.3 do umowy - Informacja o zagrozeniach.docx docx 22.82 2024-04-24 13:32:00 Postępowanie
Zal.5 do umowy- oswiadczenie podmioty zewnetrzne - polityka bezpieczenstwa.pdf pdf 99.72 2024-04-24 13:32:00 Postępowanie
Zał.6 do umowy- wzór protokołu odbioru.docx docx 19.93 2024-04-24 13:32:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do umowy - OPZ doc..doc doc 54 2024-04-24 13:56:49 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.docx.pdf pdf 147.06 2024-04-30 12:11:12 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze.docx.pdf pdf 158.07 2024-05-10 11:19:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-10 11:19 Monika Domaradzka Informacja o wyborze

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-04-30 12:11 Monika Domaradzka Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Oferta cenowa Wymiana paneli podłogowych Cena stanowi 100% 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Umowa - Akceptacja warunków umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuje" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 234