Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 12/NTSI/2024 Wywóz i zagospodarowanie w procesach R10 i R3 komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z oczyszczalni ścieków w Żywcu

Termin:
Zamieszczenia : 22-04-2024 15:10:00
Składania : 30-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 30-04-2024 11:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Działając na podstawie Zarządzenia nr 2/2021 Prezesa Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Żywiec z dnia 02.08.2021r., MPWiK Sp. z o.o. zaprasza do składania ofert cenowych dotyczących zadania pn.: "Wywóz i zagospodarowanie w procesach R10 i R3 komunalnych osadów ściekowych  o kodzie 19 08 05 z oczyszczalni ścieków w Żywcu" - zgodnie z załączoną Specyfikacją Warunków Zamówienia.

         

Składając ofertę wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na udział w postępowaniu oraz, że zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym.
Zakłada się, że osoba podpisująca ofertę w imieniu wykonawcy jest uprawniona do składania w jego imieniu skutecznych oświadczeń woli, w tym zaciągania zobowiązań.

Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.


Zamawiający odrzuci z postępowania oferty niezgodne z niniejszym zaproszeniem, w szczególności nie spełniające wymagań formalnych lub zawierające błędy uniemożliwiające dokonanie ich oceny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, której cena znacząco odbiega od pozostałych cen ofertowych i uprawdopodabnia zaistnienie wystąpienia ceny rażąco niskiej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, w następujących przypadkach:
a. gdy zaoferowana przez Wykonawcę cena za wykonanie zadania przekroczy wartość zamówienia określoną przez zamawiającego na etapie przygotowywania postępowania,
b. braku możliwości sfinansowania zamówienia lub innych okoliczności przewidzianych w Regulaminie.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający zastrzega, że ogłoszenie, a także warunki postępowania mogą być zmienione lub odwołane bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, w tym odszkodowania czy odsetek.


Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:

·       Dokument potwierdzający wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie transportu odpadów o kodzie 19 08 05

·       Aktualne ostateczne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania i odzysku komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 zgodnie z ustawą dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie kodu 19 08 05.

·       Decyzję na zbieranie i przetwarzanie odpadów, zagospodarowanie osadów ściekowych 19 08 05 polegające na odzysku w procesie R3.

·       Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

·       Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ

·       Wypełniony wykaz dostaw stanowiący załącznik nr 4 do SWZ

·       Wypełniony wykaz osób stanowiący załącznik nr 5 do SWZ

·       Wypełniony wykaz sprzętu stanowiący załącznik nr 6 do SWZ

·       Wypełnione oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowiące załącznik nr 7 do SWZ

·       Wypełnione zobowiązanie do oddania zasobów stanowiące załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy)

·       Wypełnione oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowiące załącznik nr 9 do SWZ (jeżeli dotyczy)

·       Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).pdf pdf 1241.1 2024-04-22 15:10:00 Postępowanie
Zał. 1 do SWZ - OPZ.pdf pdf 699.01 2024-04-22 15:10:00 Postępowanie
Zał. 2 do SWZ - wzór umowy.pdf pdf 904.61 2024-04-22 15:10:00 Postępowanie
Zał. 3 do SWZ - Formularz ofertowy.docx docx 32.78 2024-04-22 15:10:00 Postępowanie
Zał. 4 do SWZ - Oświadczenie w zakresie wykazu usług.doc doc 49 2024-04-22 15:10:00 Postępowanie
Zał. 5 do SWZ - Oświadczenie w zakresie wykazu osób.doc doc 45 2024-04-22 15:10:00 Postępowanie
Zał. 6 do SWZ - Oświadczenie w zakresie wykazu sprzętu.doc doc 46.5 2024-04-22 15:10:00 Postępowanie
Zał. 7 do SWZ - Oświadczenie o przynależności lub braku przynalezności do tej samej grupy kapitałowej.docx docx 20.59 2024-04-22 15:10:00 Postępowanie
Zał. 8 do SWZ - Zobowiązanie do oddania zasobów.doc doc 35.5 2024-04-22 15:10:00 Postępowanie
Zał. 9 do SWZ - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.docx docx 16.77 2024-04-22 15:10:00 Postępowanie
Pytania i odpowiedzi 25.04.2024.pdf pdf 4128.03 2024-04-25 14:29:30 Publiczna wiadomość
Sprostowanie 26.04.2024.pdf pdf 172.79 2024-04-26 11:09:55 Publiczna wiadomość
informacja o kwocie.pdf pdf 155.89 2024-04-30 10:19:18 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 186.27 2024-04-30 11:56:56 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 393.33 2024-05-13 14:14:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-13 14:14 Inwestycje MPWiK Żywiec Szanowni Państwo,
Zamawiający przedstawia informację o wyborze najkorzystniejszej oferty- zgodnie z załącznikiem.

informacja o wyborze [...].pdf

2024-04-30 11:56 Inwestycje MPWiK Żywiec Szanowni Państwo,
Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert - według załącznika.

informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-30 10:19 Inwestycje MPWiK Żywiec Szanowni Państwo,
Zamawiający udziela informacji o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia- zgodnie z załącznikiem.

informacja o kwocie. [...].pdf

2024-04-26 11:09 Inwestycje MPWiK Żywiec Szanowni Państwo, Zamawiający w dniu dzisiejszym udziela sprostowania, dotyczącego jednej z odpowiedzi udzielonej w dniu 25.04.2024 r- zgodnie z załącznikiem.

Sprostowanie 26.04.2 [...].pdf

2024-04-25 14:29 Inwestycje MPWiK Żywiec Szanowni Państwo,
Zamawiający w dniu dzisiejszym odpowiedział na pytania zadane przez Wykonawców- zgodnie z załącznikiem.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Proces R10 Zgodnie z SWZ 3500 tona MPWiK Żywiec
Bracka 66
34-300, Żywiec
(0)
2 Proces R3 Zgodnie z SWZ 1500 tona - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Warunki płatności zgodne z projektowanymi zapisami umownymi- zał. nr 2 do SWZ (0)
3 Termin realizacji - Umowa na wywóz odpadów ważna 1 rok od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Formularz Oferty - Proszę załączyć wypełniony zał. 3- Formularz Ofertowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Oświadczenie w zakresie wykazu dostaw - Proszę załączyć wypełniony zał. 4- Oświadczenie w zakresie wykazu usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oświadczenie w zakresie wykazu osób - Proszę załączyć wypełniony zał. 5- Oświadczenie w zakresie wykazu osób (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Oświadczenie w zakresie wykazu sprzętu - Proszę załączyć wypełniony zał. 6- Oświadczenie w zakresie wykazu sprzętu (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Proszę załączyć wypełniony zał. 7- Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Zobowiązanie do oddania zasobów - Proszę załączyć wypełniony zał. 8- Zobowiązanie do oddania zasobów (jeżeli dotyczy) (0)
10 Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Proszę załączyć wypełniony zał. 9- Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) (0)
11 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, potwierdzającego prowadzenie działalności gospodarczej - Proszę załączyć wymagany dokument (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 320