Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: OR.2601.1.2024 Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero na potrzeby Urzędu Miasta Pruszcz Gdański

Anna Banaczyk-Płatek
Gmina Miejska Pruszcz Gdański Department: Referat Organizacyjno Administracyjny
Deadlines:
Published : 19-04-2024 08:27:00
Placing offers : 06-05-2024 10:00:00
Offers opening : 06-05-2024 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

 

Gmina Miejska Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański

zaprasza do złożenia oferty na dostawę pn. „Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero na potrzeby Urzędu Miasta Pruszcz Gdański”.

 

Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego:

1.  Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru ksero dla Urzędu Miasta w Pruszczu Gdańskim.

2.  Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego określa formularz rzeczowo-cenowy.

3.   Zamawiający zastrzega, że podane w formularzu rzeczowo-cenowym ilości
są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi dla potrzeb obliczenia ceny oferty,
a faktyczne ilości materiałów poszczególnego rodzaju zostaną określone w trakcie wykonywania umowy – stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego.

4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego w budynkach Urzędu Miasta Pruszcz Gdański: przy ul. Grunwaldzkiej 20 (budynek II piętrowy, bez windy), ul. Wojska Polskiego 44, ul. Krótkiej 4.

5.  Materiały biurowe będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od daty zawarcia umowy do dnia 30.04.2025 r.

6.   Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów biurowych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego.

7.  Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określoną partię towaru do siedziby Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. Dostawa będzie dokonywana w godzinach 7.30 – 15.00 - po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym, faksem lub drogą elektroniczną.

 

Pełna treść zapytania ofertowego znajduje się w załączniku do postępowania.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" ,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Formularz rzeczowo-cenowy 2024.xlsx xlsx 30.75 2024-04-19 08:27:00 Proceeding
UMOWA-wzór 2024.doc doc 66.5 2024-04-19 08:27:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe IV.2024.pdf pdf 117.83 2024-04-19 08:27:00 Proceeding
Formularz rzeczowo-cenowy 2024.xlsx xlsx 30.75 2024-04-19 08:27:00 Subject of the order
20240507083649.pdf pdf 50.83 2024-05-07 09:40:07 Public message

Announcements

2024-05-07 09:40 Anna Banaczyk-Płatek Pruszcz Gdański, dnia 06.05.2024 r.
Znak sprawy: OR.2601.1.2024

Dotyczy: zapytania ofertowego pn.: „Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero
na potrzeby Urzędu Miasta Pruszcz Gdański”

Wykonawcy, którzy złożyli oferty

INFORMACJA O:
- WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY;

Zamawiający, Gmina Miejska Pruszcz Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Grunwaldzkiej 20, 83-000 Pruszcz Gdański, reprezentowana przez Burmistrza Pruszcza Gdańskiego, informuje o:

1. Nazwie, imieniu i nazwisku, siedzibie i adresie wykonawcy, którego ofertę wybrano:

numer oferty: 2
nazwa Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe EKO DC Sp. z o.o.
adres : ul. Malborska 53, 82-300 Elbląg

Cena oferty brutto: 44 773,13 zł

2. Uzasadnieniu wyboru oferty:
Oferta Wykonawcy uzyskała 100 punktów w wyniku oceny oferty (kryteria oceny ofert: cena,
waga: 100%).

3. Nazwie albo imieniu i nazwisku, siedzibie albo miejscu zamieszkania
i adresie, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwach albo imionach i nazwiskach, siedzibach albo miejscach zamieszkania i adresach, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:

1) Oferta nr 1 - Przedsiębiorstwo Handlowe KAS JACEK KASPERSKI SP. J.,
ul. Janka Wiśniewskiego 20/B-1 lok. 6, 81-969 Gdynia.
Cena oferty brutto: 51 186,59 zł.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena” wynosi 87,47 pkt.

2) Oferta nr 2 - Przedsiębiorstwo Handlowe EKO DC Sp. z o.o., ul. Malborska 53,
82-300 Elbląg.
Cena oferty brutto: 44 773,13 zł.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena” wynosi 100,00 pkt.

20240507083649.pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Materiały biurowe i papier ksero Proszę załączyć uzupełniony formularz wypełniając kolumny 6 do 9 oraz wpisując dane wykonawcy i wartość zamówienia słownie brutto.

Formularz rzeczowo-c [...].xlsx

1 pc. URZĄD MIASTA PRUSZCZ GDAŃSKI
Grunwaldzka 20
83-000, Pruszcz Gdański
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury za każdą dostarczoną partię materiałów. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni od złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Koszt dostawy - Dostawa oraz wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego w budynkach Urzędu Miasta Pruszcz Gdański: przy ul. Grunwaldzkiej 20 (budynek II piętrowy, bez windy), ul. Wojska Polskiego 44, ul. Krótkiej 4 po stronie dostawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 408