Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-04-2024 11:36:00 |
Składania : | 08-05-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 08-05-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej odbudowy lub rozbiórki budynków gospodarczych w zasobach ZGM w Lubawce.
2. Niniejsze zapytanie ofertowe obejmuje wykonanie dokumentacji dla następujących budynków gospodarczych:
1) budynek gospodarczy 2-kondygnacyjny przy Aleja Wojska Polskiego 27 w Lubawce, dz. ewid. nr 796/2 obr. Lubawka 3,
2) budynek gospodarczy 2-kondygnacyjny przy Aleja Wojska Polskiego 45 w Lubawce, dz. ewid. nr 777 obr. Lubawka 3,
3) budynek gospodarczy (w części 2-kondygnacyjnej) przy ul. Dworcowej 20 w Lubawce, dz. ewid. nr 207/15 obr. Lubawka 3,
4) budynek gospodarczy 1-kondygnacyjny przy ul. Krótkiej 1a w Lubawce, dz. ewid. nr 534/4 obr. Lubawka 3,
5) budynek gospodarczy 2-kondygnacyjny przy Placu Jana Pawła II 6 w Lubawce, dz. ewid. nr 259 obr. Lubawka 3,
6) budynek gospodarczy 2-kondygnacyjny przy ul. Sudeckiej 7-8-9 w Lubawce, dz. ewid. nr 376/7 obr. Lubawka 3,
7) budynek gospodarczy 2-kondygnacyjny przy budynku nr 79 w Okrzeszynie, dz. ewid. nr 160/1 obr. Okrzeszyn,
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zamówienia - odstąpienie od wykonania dokumentacji dla części ww. obiektów - rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych poszczególnych kompletów dokumentacji.
4. Lokalizacja obiektów, dokumentacja fotograficzna i szczegółowe wytyczne zawiera Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
5. W sporządzonej dokumentacji należy przedstawić ocenę stanu technicznego istniejącego budynku i wskazać najbardziej racjonalne (z punktu widzenia techniczno-ekonomicznego) rozwiązanie, tj. rozbiórkę lub odbudowę budynku.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- wykonanie projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego odbudowy lub rozbiórki – 4 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (na nośniku elektronicznym),
- wykonanie projektu technicznego – 4 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),
- wykonanie kosztorysu inwestorskiego – 1 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (na nośniku elektronicznym),
- uzgodnienie projektu z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
- udzielanie odpowiedzi na pytania i wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej (jeżeli będzie to konieczne) w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte projektem,
- sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową.
7. Opracowana dokumentacja stanowić będzie podstawę do ogłoszenia przez Zamawiającego zamówienia publicznego na roboty budowlane.
8. Wykonawca nie będzie zobowiązany do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego.
Wykonawca będzie zobowiązany do uzupełnienia projektu/dokonania zmian w projekcie w przypadku, gdy zażąda tego organ administracji architektoniczno-budowlanej lub DWKZ.
9. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność uzyskania przez Wykonawcę mapy zasadniczej/mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji, opinii i zaświadczeń, celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
10. Dokumentacja projektowa musi być wykonana przez osobę (osoby) posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i odpowiednim zakresie.
11. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia:
- złożenie w siedzibie Zamawiającego wykonanej dokumentacji: do dnia 30.08.2024 r.
- sprawowanie nadzoru autorskiego: do czasu zakończenia robót budowlanych objętych wykonaną dokumentacją projektową wraz z procedurami odbiorowymi.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-05-08 11:03 | Maciej Kosal | Szanowni Państwo! Dziękujemy za złożenie ofert. W załączniku zestawienie złożonych ofert. |
2024-05-02 20:24 | Maciej Kosal | Szanowni Państwo! W związku z korektą treści zapytania ofertowego Zamawiający wydłużył termin składania ofert. Nowy termin składania ofert upływa dnia 08.05.2024 r, godz. 9:00. |
2024-05-02 20:22 | Maciej Kosal | Szanowni Państwo! Zamawiający informuje, że do zapytania był dołączony błędny Załącznik nr 4 (OPZ). Aktualnie do pobrania jest wersja prawidłowa załącznika. Oferentów, którzy już złożyli oferty, proszę o ich weryfikację i ewentualnie korektę - instrukcja dostępna w FAQ. |
Komunikaty