Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ID.041.4.2021/2024 Dostawa tablic informacyjnych dla zadań realizowanych w roku 2024 przez Powiat Kamiennogórski

Agnieszka Ławniczak
Powiat Kamiennogórski Oddział: Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 09-04-2024 12:28:00
Składania : 17-04-2024 09:00:00
Otwarcia : 17-04-2024 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

         I.        Zamawiający:

Powiat Kamiennogórski

ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra

NIP: 614 14 74 708

Strona internetowa: www.kamienna-gora.pl

Strona prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

Strona, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści zapytania oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem:  https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

e-mail: powiat@kamienna-gora.pl

Numer telefonu: 75 64 50 100

Dni i godziny urzędowania:

poniedziałek: 7:30-17.00

 

wtorek – czwartek: 7:30-15.30

 

piątek: 7.30-14.00

       II.           Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa pięciu jednostronnych tablic informacyjnych dla zadań realizowanych przez Powiat Kamiennogórski w roku 2024 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.

    III.             Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

30.19.50.00-2 – Tablice

     IV.            Termin dostawy zamówienia i miejsce dostawy zamówienia:

1)      Termin dostawy – nie później niż do dnia 30 kwietnia 2024 r.

2)      Miejsce dostawy – Referat Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze z/s przy ul. Towarowej 43.

       V.             Warunki płatności:

1)      Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktury/rachunku.

2)      Podstawę wystawienia faktury/rachunku stanowić będzie protokół odbioru przedmiotu zamówienia podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiajacego.

3)      Zapłata faktury/rachunku nastąpi przelewem na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 21 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej/ego faktury/rachunku.

     VI.            Przesłanki wykluczenia Wykonawców:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.), tj.:

1)      wykonawca oraz uczestnik konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

2)      wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r., poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będą takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

3)      wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r., poz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, wraz z ofertą, oświadczenia, że na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu z postępowania. 

Wzór oświadczenia – Załącznik nr 2.

   VII.            Kryterium oceny ofert:

Cena oferty. Kryterium oznacza najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. 

 VIII.            Podwykonawstwo:

Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.

     IX.             Zawartość oferty:

1)      Wypełniona pozycja „CENA” w Kryteriach i warunkach formalnych formularza udostępnionego na platformie prowadzonego postępowania;

2)      Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w pkt VI – Załącznik nr 2 (należy dołączyć uzupełnione i podpisane oświadczenie);

3)      Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEiDG (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia). 

       X.            Termin, miejsce i forma składania ofert oraz termin i miejsce otwarcia ofert:

1)      Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na Platformie Zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora do dnia 17.04.2024 r. do godziny 09:00.

2)      O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.

3)      Po upływie terminu składania ofert dodanie oferty lub inne czynności zmierzające do złożenia oferty nie będą możliwe.

4)      Otwarcie ofert jest niejawne.

5)      Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 17.04.2024 r. o godzinie 09:15.

     XI.             Termin związania ofertą:

1)      Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 16.05.2024 r.

2)      W przypadku, gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą określonym w pkt 1, Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwraca się jednokrotnie do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.

3)      Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt 2, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.

   XII.            Odrzucenie oferty:

Z postępowania zostanie odrzucona oferta, jeżeli:

1)      została złożona po terminie składania ofert;

2)      została złożona przez wykonawcę:

a)       podlegającego wykluczeniu z postępowania lub

b)       jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego lub

c)       który nie złożył wymaganych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź nie uzupełni wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie lub

d)       który przedstawił informacje nieprawdziwe lub

e)       w stosunku, do którego otwarto postępowanie likwidacyjne lub ogłoszono upadłość.

Odrzucenie oferty może nastąpić na każdym etapie postępowania.

Oferta odrzucona nie będzie oceniana.

 XIII.            Informacja o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty:

Wykonawcy, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w zapytaniu ofertowym Zamawiający wystawi zlecenie na realizację przedmiotu zamówienia.

 XIV.            Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:

1)      Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

2)      Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.

3)      Po upływie terminu składania ofert, wszelkie oświadczenia wnioski, zawiadomienia oraz informacje są przekazywane między Zamawiającym a Wykonawcą w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.

4)      Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: inwestycje@kamienna-gora.pl

5)      Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: inwestycje@kamienna-gora.pl

   XV.            Pozostałe informacje:

1)      Do niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) – zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy, ponieważ szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych.

2)      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

3)      Zamawiający zastrzega prawo modyfikacji (zmiany, uzupełnienia) treści zapytania ofertowego, jak również prawo unieważnienia zapytania ofertowego.

4)      Informacja o wprowadzeniu zmian lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana na stronie prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

5)      Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonania zmian w ofercie.

6)      Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie.

XVI.            Ochrona danych osobowych:

1.        Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: 

1)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiat Kamiennogórski z/s przy
ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;

2)      z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@kamienna-gora.pl   lub pisemnie na adres siedziby administratora – ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;

3)      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;

4)      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;

5)      obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

6)       w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

2.        Posiada Pani/Pan:

1)      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2)      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;

3)      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

4)      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.        Nie przysługuje Pani/Panu:

1)      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2)      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

3)      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.  

4.        Dodatkowo Zamawiający wyjaśnia, iż w zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO – jest w szczególności:

1)      Zamawiający – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał; dotyczy to w szczególności:

-         Wykonawcy będącego osobą fizyczną,

-         Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,

-         pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),

-         członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osoba fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),

-         osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

2)      Wykonawca – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał; dotyczy to w szczególności:

-         osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,

-         podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,

-         podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),

-         członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);

3)      Podwykonawca/podmiot trzeci – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał; dotyczy to w szczególności:

-         osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.

XVII.            Załączniki:

1.       Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia

2.       Załącznik nr 2 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 171.69 2024-04-09 12:28:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1.1. do Opisu przedmiotu zamówienia.pdf pdf 242.45 2024-04-09 12:28:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1.2. do Opisu przedmiotu zamówienia.pdf pdf 134.07 2024-04-09 12:28:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1.3. do opisu przedmiotu zamówienia.pdf pdf 131.92 2024-04-09 12:28:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.doc doc 51 2024-04-09 12:28:00 Postępowanie
Wzór - herb powiatu.docx docx 377.27 2024-04-09 12:28:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 121.86 2024-04-19 08:55:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-19 08:55 Agnieszka Ławniczak Informacja o wyborze oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-04-17 09:48 Agnieszka Ławniczak Zamawiający zawiadamia, że do wyznaczonego terminu składania ofert, oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1) Robert Czagowiec przedsiębiorca działający pod firmą Pracownia Reklam i Szyldów Grzegorz Czagowiec z ceną 5 965,50 zł,
2) Grzegorz Kamiński, Iwona Kamińska - wspólnicy s.c. VIS-MEDIA z ceną 5 043,00 zł,
3) Paweł Wróblewski przedsiębiorca działający pod firmą SP MEDIA Paweł Wróblewski z ceną 3 751,50 zł,
4) Krzysztof Gabory przedsiębiorca działający pod firmą Zakład Reklamowy Znaki pl Krzysztof Gabory z ceną 3 771,25 zł,
5) Sylwiusz Gruś przedsiębiorca działający pod firmą 3 R Agencja Reklamowo marketingowa Sylwiusz Gruś z ceną 7 404,60 zł.

2024-04-17 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 3 800,00 złotych (brutto).

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Tablica 1 wg pkt 1 OPZ 1 szt. Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze
Władysława Broniewskiego 15
58-400, Kamienna Góra
(0)
2 Tablica 2 wg pkt 2 OPZ 1 szt. - (0)
3 Tablica 3 wg pkt 3 OPZ 1 szt. - (0)
4 Tablica 4 wg pkt 4 OPZ 1 szt. - (0)
5 Tablica 5 wg pkt 5 OPZ 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do dnia 30.04.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykkluczenia z postępowania - Wzór oświadczenia - Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego (należy dołączyć uzupełnione i podpisane oświadczenie) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 331