-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 909792
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
GN-IV.271.4.2024 Wynajęcie tymczasowych schodów wraz z ich montażem i demontażem w Starym Porcie w Poznaniu oraz stałym nadzorem
Wystawiający
-
UżytkownikBartosz Wein
-
Organizacja
-
OddziałWydział Gospodarki Nieruchomościami
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-04-03 13:01:00
-
Składania2024-04-08 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-04-08 12:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Poznania zwraca się z uprzejmą prośbą o przedstawienie propozycji cenowej realizacji usługi polegającej wynajęciu tymczasowych schodów nr 1, 2 i 3 wraz z ich montażem i demontażem w Starym Porcie w Poznaniu oraz stałym nadzorem. Lokalizacja schodów zgodnie z załącznikiem graficznym.
Zakres szacowania wartości zamówienia obejmuje:
- wynajęcie i zamontowanie schodów tymczasowych na okres maksymalnie od dnia 31.05.2024 r. do dnia 03.09.2024 r.,
- wynajęte schody muszą być wykonane z elementów stalowych, zabezpieczonych antykorozyjnie powłoką cynkową nakładaną na gorąco, a stopnie wykonane z kratownicy o właściwościach antypoślizgowych,
- wymiary schodów: szerokość min. 100 cm,
- pozostałe
parametry schodów: barierki ochronne na zewnątrz konstrukcji, dwu poręczowe –
górna poręcz na wysokości 110 cm, dolna poręcz na wysokości 70 cm
od stopnia, wysokość stopnia 16,5 cm, wyposażenie schodów w spoczniki, jeżeli
są wymagane. Poręcze z rury fi 40 mm,
- montaż schodów należy przeprowadzić w sposób zapewniający ich stabilność i uniemożliwiający ich samowolne przemieszczenie w wyniku użytkowania,
- schody muszą zostać zamontowane w sposób zapewniający swobodną i bezstopniową komunikację z układem pieszym znajdującym się na górze i skarpy,
- schody muszą zostać zamontowane w sposób nietrwały z gruntem,
- budowa, wymiary i konstrukcja schodów musi zostać wykonana zgodnie z normami branżowymi dla konstrukcji stalowych oraz przepisami prawa budowlanego, w tym normy EN 1090-1 Wykonanie konstrukcji stalowych i aluminiowych,
- demontaż schodów objętych umową musi nastąpić w terminie 7 dni od dnia zakończenia wynajmu,
- po zdemontowaniu schodów, teren musi zostać przywrócony do stanu pierwotnego,
- stałego nadzoru nad stabilnością konstrukcji oraz dokonywania wszelkich napraw uszkodzeń mechanicznych w terminie 1 dnia od stwierdzenia uszkodzenia. Do czasu usunięcia usterki, jeżeli wymagają tego względy bezpieczeństwa, schody mogą zostać wyłączone z użytkowania,
- wykonania opisu oraz rysunków technicznych schodów oraz dokonania wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych prawem wraz z dokonaniem zgłoszenia obiektu tymczasowego do właściwego organu architektonicznego,
- posiadania polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za ewentualne zdarzenia losowe na schodach,
- Zamawiający
nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody związane
z użytkowaniem schodów,
- schody zostałyby postawione w miejscu publicznym, niestrzeżonym, ogólnodostępnym, bez możliwości ogrodzenia ich.
Okres dla szacowania wartości zamówienia: maksymalnie od 31.05.2024 r. – 03.09.2023 r.
Szacowanie wartości zamówienia przez Państwa powinno obejmować:
- podanie całościowej wartości wykonania zadania ze wskazaniem wartości netto, stawki podatku VAT oraz wartości brutto
Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
• dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
• po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
• osoby te kwestionują prawidłowość danych,
• przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
• Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
• osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?