Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Organizacja i zarządzanie Tymczasową przystanią jachtową nad rzeką Wartą w Poznaniu

Mateusz Rzemyszkiewicz
Miasto Poznań Oddział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Termin:
Zamieszczenia : 22-03-2024 11:39:00
Składania : 27-03-2024 12:00:00
Otwarcia : 27-03-2024 12:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem Zamówienia jest organizacja tymczasowej przystani jachtowej nad rzeką Wartą w Poznaniu w terminie do 01.05.2024 r. i zarządzanie nią w okresie od 01.05.2024 r. do 01.09.2024 r., na udostępnionej Wykonawcy przez Zamawiającego część nieruchomości (maks. 500 m2) położonych przy Starym Porcie przy ul. Estkowskiego, teren tzw. cypla rzeki Warty, m. in. część działki nr 69/1, ark. 10, obr. Śródka, na której utworzona zostanie tymczasowa przystań jachtowa. Zamawiający udostępni również pomosty pływające o łącznej długości min. 60 metrów bieżących (planowane trzy rzędy). 

2. Udostępnienie części nieruchomości (przedstawionej na załączniku nr 1), o której mowa w ust. 1 oraz jej zwrot nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1. organizację tymczasowej przystani jachtowej w terminie do 01.05.2024 r., urządzenie przystani m. in. poprzez ustawienie i montaż na udostępnionym Terenie: bosmanatu, ustawienie przynajmniej 3 pojemników na śmieci o łącznej pojemności min. 360 l, zapewnienie oświetlenia udostępnionego terenu (bosmanatu, oraz dojść do trapów), przygotowane projektów tablic informacyjnych, regulaminu przystani, wyznaczenie terenu.
3.2. Świadczenie na własną odpowiedzialność usługi zarządzania tymczasową przystanią jachtową w okresie od 01.05.2024 r. do 01.09.2024 r.
3.3. obsługę przystani w formie bosmanatu, tj. min. 1 osobę z odpowiednimi umiejętnościami i doświadczeniem, posiadającą uprawnienia sternika motorowodnego, która w godzinach 10.00-18.00, każdego dnia, przez cały okres trwania umowy będzie odpowiedzialna za m. in. przyjęcie wchodzącej do przystani jednostki, przydzielenie miejsca do cumowania oraz pomoc w cumowaniu, prowadzenie księgi portowej oraz księgi skarg i wniosków, bieżące monitorowanie warunków pogodowych, hydrologicznych, ostrzeżeń RZGW w Poznaniu i udostępnianie tych informacji w widocznym miejscu w przystani oraz na profilu przystani w mediach społecznościowych (w ramach zarządzania profilem przystani na portalu społecznościowym Facebook), przekazywanie niezbędnych informacji o funkcjonowaniu przystani dla turystów i mieszkańców Poznania odwiedzających obiekt; noszenie przez bosmana stroju z napisem BOSMAN – strój zapewnia Wykonawca.
3.4. postawienie na terenie cypla min. 3 pojemników na śmieci o łącznej pojemności min. 360 l (odbiór śmieci może się odbywać za pośrednictwem pojemników na śmieci ustawionych na terenie tzw. Cypla przez Zamawiającego), opróżnianie ich i zapobieganie przepełnianiu, utrzymanie porządku na terenie przystani,
3.5. zapewnienie ochrony przez licencjonowaną firmę ochroniarską nad udostępnioną nieruchomością i infrastrukturą w godzinach poza czasem funkcjonowania tzw. Bosmanatu, a czynność ta polegać będzie na przebywaniu i nadzorowaniu terenu przystani przez wykwalifikowanego pracownika ochrony, a także zapewnienie wsparcie grupy interwencyjnej w czasie nieprzekraczającym 20 minut od wezwania,
3.6. przygotowanie nieruchomości do montażu infrastruktury, w szczególności pomostów oraz schodów tymczasowych, nadzór nad nieruchomością i infrastrukturą udostępnioną Wykonawcy przez Miasto Poznań, w tym obsługa i regulacja pomostów pływających w zależności od stanu wody,
3.7. tymczasowe oświetlenie terenu przystani (bosmanatu oraz dojść do trapów) po zmroku przez cały okres trwania umowy,
3.8. przygotowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego projektów tablic informacyjnych, regulaminu przystani (wykonanie, wybór lokalizacji i montaż po stronie Wykonawcy),
3.9. zapewnienie własnej łodzi z napędem mechanicznym,
3.10. przywrócenie terenu do stanu poprzedniego w ciągu 7 dni od zakończenia świadczenia usługi zarządzania przystanią,

4. Do momentu wyboru Najemcy zaplecza przystani jachtowej:
4.1. Zamawiający udostępni Wykonawcy budynek zaplecza socjalnego przystani jachtowej.
4.2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałej czystości 24/dobę budynku zaplecza socjalnego przystani jachtowej.
4.3. Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać w należytym stanie urządzenia znajdujące się w budynku zaplecza socjalnego przystani jachtowej, oraz dokonywać bieżących napraw i remontów oraz odnawiania budynku zaplecza socjalnego przystani jachtowej zgodnie z potrzebami, utrzymując jego estetyczny wygląd.
4.4. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budynku zaplecza przystani jachtowej od ognia i innych zdarzeń losowych w pełnym zakresie (obejmującym między innymi takie ryzyka jak: pożar, uderzenie pioruna, wybuch, upadek statku powietrznego, deszcz nawalny, huragan, grad, powódź).
4.5. Wykonawca będzie udostępniał użytkownikom tymczasowej przystani jachtowej część socjalną budynku zaplecza przystani jachtowej. Wykonawca upoważniony jest do pobierania opłat za udostępnianie części socjalnej nie wyższych niż:
a) za korzystanie z toalety w wysokości 1 zł/osobę,
b) za korzystanie z prysznicy w wysokości 5 zł/osobę,
c) za korzystanie z pralki 10zł/cykl;
d) za korzystanie z suszarki w wysokości 5 zł/cykl;
e) za korzystanie z żelazka i deski do prasowania – 3 zł/h.
4.6. Udostępniana przez Zamawiającego nieruchomość posiada uzbrojenie w energię elektryczną i wodociągową, natomiast nie posiada dostępu do infrastruktury kanalizacyjnej. Zamawiający udostępni przyłącze energetyczne i wodne Wykonawcy. Koszty związane z przyłączeniem obiektów tymczasowych do punktów poboru mediów leżą po stronie Wykonawcy
4.7. Zamawiający będzie ponosić wszelkie koszty za zużyty prąd i wodę przez Wykonawcę.
4.8. Wykonawca zapewni w okresie trwania umowy pomieszczenie socjalne dla pracowników przystani na udostępnionym terenie oraz pomieszczenie magazynowe. Pracownicy przystani mogą nieodpłatnie korzystać z toalet zlokalizowanych w zapleczu socjalnym.

5. W momencie wyboru Najemcy zaplecza przystani jachtowej:
5.1. poza godzinami działania Najemcy zaplecza przystani jachtowej (tj. ……………………………….)  udostępnianie klucza do części socjalnej zaplecza przystani jachtowej oraz pobierania opłat za poszczególne usługi. Szczegóły funkcjonowania oraz pobierania opłat w tym zakresie Wykonawca uzgodni z ww. Najemcą.
5.2. zapewnienie w okresie trwania umowy pomieszczenia socjalnego dla pracowników przystani na udostępnionym terenie oraz pomieszczenia magazynowego. Pracownicy przystani mogą nieodpłatnie korzystać z toalet zlokalizowanych w zapleczu socjalnym, które prowadzone jest przez Najemcę - ……………………………….
5.3. Udostępniana przez Zamawiającego nieruchomość posiada uzbrojenie w energię elektryczną i wodociągową, natomiast nie posiada dostępu do infrastruktury kanalizacyjnej. Najemca zaplecza przystani jachtowej (tj. …………………………….) jest zobowiązany do udostępniania przyłącza energetycznego i wodnego Wykonawcy. Wszelkie prace i koszty związane z przyłączeniem obiektów tymczasowych do punktów poboru mediów, sposób rozliczania się za realizację przyłączy do mediów Wykonawca uzgodni z ww. Najemcą.
5.4. Wykonawca zobowiązany będzie do rekompensaty kosztów na rzecz Najemcy zaplecza przystani jachtowej (tj. …………………………………………………..)  za zużyty prąd i wodę (sposób rozliczania się za zużycie mediów Wykonawca uzgodni z ww. Najemcą.).

6. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie:
6.1. pomosty pływające o długości minimum 60 metrów o konstrukcji mieszanej (wynurzenie od 20-40 cm), które będą mogły być wykorzystywane na potrzeby tymczasowej przystani jachtowej. Pomosty nie będą udostępnione na wyłączność przystani, dopuszcza się możliwość współużytkowania pomostu na inne cele – np. wypożyczalni sprzętu motorowodnego, udostępniania miejsc przy pomostach służbom ratunkowym itp . Szczegółowe zasady korzystania z pomostu określi regulamin zaakceptowany przez Zamawiającego,
6.2. schody tymczasowe łączące teren tzw. cypla rzeki Warty i pomosty tymczasowe.

7. Uzgodnienie z RZGW w zakresie lokalizacji pomostów i tymczasowych obiektów budowlanych na potrzeby zgłoszenia.

8. Przekazanie i zwrot pomostów oraz nieruchomości i innej infrastruktury udostępnionej przez Zamawiającego nastąpi za protokołem zdawczo-odbiorczym. Wykonawca przed zwrotem nieruchomości i innej infrastruktury Zamawiającemu musi doprowadzić do stanu technicznego i wizualnego z dnia przekazania. 

9. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania wszelkich wymaganych prawem pozwoleń i opinii warunkujących zrealizowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli uzna, iż realizacja przedmiotu zamówienia jest zagrożona z winy Wykonawcy, bądź nie są wykonywane w sposób właściwy obowiązki Wykonawcy.

10. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia w obrębie tymczasowej przystani innej działalności związanej z aktywizacją terenów nadrzecznych (w tym komercyjnej), jednak ewentualny zamiar wprowadzenia dodatkowej usługi przez Wykonawcę musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego i nie będzie związany z dodatkowym wynagrodzeniem. 

Zasady wykonania przedmiotu zamówienia:

1. Wykonawca zobowiązuje się do profesjonalnego wykonania przedmiotu zamówienia, z należytą starannością, w ramach prowadzonej przez siebie i na własną odpowiedzialność działalności gospodarczej.

2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za organizację i bezpieczeństwo użytkowników oraz osób obsługujących przystań. W przypadku organizacji przez Zamawiającego innych wydarzeń na cyplu, Wykonawca zobowiązany jest do pełnej współpracy organizacyjnej i technicznej. 

3. Wykonawca oświadcza, że personel, który będzie obsługiwał przystań posiada odpowiednie umiejętności i wymagane prawem kwalifikacje.

4. Wykonawca może korzystać z podwykonawców przy wykonywaniu przedmiotu umowy, po wyrażeniu pisemnej zgody przez Zamawiającego. 

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji koncepcji zagospodarowania terenu i decyzji o sposobie jego zagospodarowania. Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania terenu zgodnie z koncepcją zaakceptowaną przez Zamawiającego. 

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania terenu przystani na organizację innych wydarzeń o charakterze otwartym jak np. koncerty, pokazy kina plenerowego, warsztaty szkutnicze itp., a o każdorazowym zamiarze organizacji wydarzenia będzie informował Wykonawcę z 5 dniowym wyprzedzeniem.

7. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania terenu zgodnie z koncepcją zaakceptowaną przez Zamawiającego podczas zapytania ofertowego. 

8. Wykonawca oświadcza, iż posiada aktualną polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody w mieniu oraz szkody osobowe (na kwotę min. 1.000.000,00 zł), które powstały w trakcie wykonywania usługi na udostępnionym terenie w tym powstałych w związku z korzystaniem z  pomostów i tymczasowych schodów).

9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za organizację i bezpieczeństwo osób przebywających na terenie przystani jachtowej i korzystających z niej zgodnie z regulaminem.

10. Zamawiającemu przysługuje prawo do kontroli stanu realizacji Przedmiotu zamówienia w całym okresie trwania umowy.

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udostępnienia osobom trzecim według własnego uznania terenu objętego niniejszą umową, w szczególności na potrzeby organizacji wydarzeń kulturalnych i innych imprez, przy czym każdorazowo o zamiarze udostępnienia Terenu innym podmiotom, Zamawiający będzie informował Wykonawcę za pośrednictwem e-mail z 48-godzinnym wyprzedzeniem. 

13. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ograniczenia czasu funkcjonowania instalacji lub korzystania z urządzeń, z których emitowany jest hałas, zgodnie z Uchwałą nr XXXVI/614/VII/2016 Rady Miasta Poznania z dnia 18 października 2016 r., w szczególności zachowania ciszy nocnej od poniedziałku do czwartku oraz w niedzielę w godzinach 22.00-6.00 następnego dnia, a w piątki, soboty i dni świąteczne od godz. 24.00 do godz. 6.00 następnego dnia. 

14. Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę minimum 2 osób, które będą zaangażowane w realizację zamówienia.

15. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania wszelkich wymaganych prawem pozwoleń i opinii warunkujących zrealizowanie przedmiotu zamówienia.

16. Wszelka działalność marketingowa lub informacyjna (w tym prowadzenie profili na portalach społecznościowych, komunikacja z mediami) dotycząca promocji usług objętych umową, a także usług świadczonych w obrębie przystani będzie wymagała uzgodnienia z Zamawiającym i jego pisemnej akceptacji. Szczegóły warunków zostaną wskazane w umowie, w tym wskazana zostanie nazwa profilu na portalach społecznościowych, którymi będzie można prowadzić działalność marketingową lub informacyjną. 

17. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Policją, Strażą Miejską oraz wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego.

18. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania "Standardów ochrony drzew w procesie inwestycyjnym" zgodnie z zarządzeniem Nr 399/2022/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 17 maja 2022 r.


Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

    1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

    2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

    5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

    6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

    a) dostępu do swoich danych osobowych;

    b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

    c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

    d) żądania usunięcia danych, gdy:

    • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

    • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

    • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

    e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

    • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

    • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

    • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

    7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie

na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8271 723

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - tymczasowa przystań.pdf pdf 465.42 2024-03-22 11:39:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i zarządzanie tymczasowej przystani jachtowej nad rzeką Wartą w Poznaniu Przedmiotem Zamówienia jest organizacja tymczasowej przystani jachtowej nad rzeką Wartą w Poznaniu w terminie do 01.05.2024 r. i zarządzanie nią w okresie od 01.05.2024 r. do 01.09.2024 r., na udostępnionej Wykonawcy przez Zamawiającego część nieruchomości (maks. 500 m2) położonych przy Starym Porcie przy ul. Estkowskiego, teren tzw. cypla rzeki Warty, m. in. część działki nr 69/1, ark. 10, obr. Śródka, na której utworzona zostanie tymczasowa przystań jachtowa. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - 01.05.2024 r. do 01.09.2024 r. (0)
3 Cena za zorganizowanie tymczasowej przystani jachtowej - Cena netto, podatek VAT, cena brutto (0)
4 Cena za 1 dzień świadczenia usługi zarządzenia tymczasową przystanią - Cena netto, podatek VAT, cena brutto (0)
5 Cena za demontaż tymczasowej przystani jachtowej i przywrócenie terenu do stanu poprzedniego - Cena netto, podatek VAT, cena brutto (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 175