Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TPm-17/24 (TPm-17/24) Sukcesywna dostawa środków czystości, artykułów higienicznych oraz worków na potrzeby jednostek UMP z podziałem na 5 części

Dział Zamówień Publicznych
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Oddział: Dział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 14-03-2024 13:32:00
Składania : 22-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 22-03-2024 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TPm_17_24_SWZ środki czystości ostat bg.BES.pdf pdf 482.7 2024-03-14 13:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 UMOWA .pdf pdf 297.33 2024-03-14 13:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 2-5 do SWZ edytowalne.docx docx 26.47 2024-03-14 13:32:00 Postępowanie
Załączniki 3.1 do 3.5 Formularze asortymentowo-cenowe.zip zip 59.79 2024-03-14 13:32:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 186.8 2024-03-14 13:32:00 Postępowanie
załączniki do umowy.zip zip 65.57 2024-03-14 13:32:00 Postępowanie
TPm_17_24_odpowiedzi_jbd.BES.pdf pdf 265.02 2024-03-20 12:55:33 Publiczna wiadomość
TPm_17_24_info z otwarcia_jbd.pdf pdf 160.94 2024-03-22 12:09:59 Publiczna wiadomość
TPm_17_24_unieważnienie platforma_jbd.BES.pdf pdf 194.23 2024-04-10 15:14:20 Publiczna wiadomość
TPm_17_24_wybór platforma_parafa_podp.pdf pdf 309.49 2024-04-17 14:34:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-17 14:34 Dział Zamówień Publicznych TPm-17/24 -informacja o wyborze ofert najkorzystniejszych w zakresie cz. 1 - 4.

TPm_17_24_wybór plat [...].pdf

2024-04-10 15:14 Dział Zamówień Publicznych TPm-17/24 - w załączeniu pismo z unieważnieniem cz. 5 postępowania.

TPm_17_24_unieważnie [...].pdf

2024-03-22 12:09 Dział Zamówień Publicznych TPm-17/24 Informacja z otwarcia ofert

TPm_17_24_info z otw [...].pdf

2024-03-22 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia to 391 000,00 zł brutto , w tym:
Część 1 - środki czystości – 170 000,00 zł brutto
Część 2 - worki na śmieci - 40 000,00 zł brutto
Część 3 - artykuły higieniczne – 145 000,00 zł brutto
Część 4 - worki na odpady medyczne – 10 000,00 zł brutto
Część 5 - jednorazowe środki czystości – 26 000,00 zł brutto
2024-03-20 12:55 Dział Zamówień Publicznych TPm-17/24 odpowiedzi na zapytania

TPm_17_24_odpowiedzi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 498