Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TPm-16/24 (TPm-16/24) Dostawa z wniesieniem i montażem krzeseł konferencyjnych z podłokietnikami do Biblioteki Głównej UMP przy ul. Przybyszewskiego 37a w Poznaniu

Dział Zamówień Publicznych
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Oddział: Dział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 11-03-2024 13:46:00
Składania : 20-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 20-03-2024 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TPm_16_24_SWZ_krzesła Biblioteka bg.BES.pdf pdf 835.06 2024-03-11 13:46:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf.pdf pdf 126.48 2024-03-11 13:46:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do SWZ_projekt umowy.pdf pdf 365.77 2024-03-11 13:46:00 Postępowanie
TPm_16_24_załączniki 2,2a edytowalne.docx docx 27.23 2024-03-11 13:46:00 Postępowanie
protokół odbioru edytowalny.doc doc 36 2024-03-11 13:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - OPZ krzesła konferencyjne.docx docx 140.8 2024-03-11 13:46:00 Postępowanie
TPm_16_24_informacja_z_otwarcia_ofert_jbd.pdf pdf 307.73 2024-03-20 14:36:27 Publiczna wiadomość
TPm_16_24_informacja_z_otwarcia_ofert dodatkowych_parafa.pdf pdf 305.32 2024-04-23 11:42:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-23 11:42 Dział Zamówień Publicznych Informacja z otwarcia ofert dodatkowych znajduje się w załączonym pliku

TPm_16_24_informacja [...].pdf

2024-03-20 14:36 Dział Zamówień Publicznych TPM-16/24 Informacja z otwarcia ofert znajduje się w załączonym pliku

TPm_16_24_informacja [...].pdf

2024-03-20 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 33 960,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 440