- Strona główna
- Postępowanie ID 899574
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 899574 :
Zapytanie ofertowe z 11.03.2024 r. Dostawa wraz z montażem dwunastu (12) sztuk monitorów interaktywny insGraf DIGITAL FUTURE 65.
Wystawiający
-
UżytkownikUrszula Łomńska
-
Organizacja
-
OddziałZespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-03-11 10:45:00
-
Składania2024-03-20 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-03-20 10:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
I. ZAMAWIAJĄCY: Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
Zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na realizację zadania pn.:
„Dostawa wraz z montażem dwunastu (12) sztuk monitorów
interaktywny insGraf DIGITAL FUTURE 65”
(nazwa przedmiotu zamówienia)
II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Kod CPV 30231320-6 Monitory dotykowe
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem 12 sztuk fabrycznie nowych, nieużywanych monitorów interaktywny insGraf DIGITAL FUTURE 65.
Szczegółowy zakres oraz warunki dostawy zawierają załączniki do niniejszego zapytania ofertowego:
– Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ);
– oraz projekt umowy.
UWAGA:
Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
Zamawiający NIE dopuszcza złożenia oferty częściowej.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Terminy realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 dni.
IV. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY JAKIE POWINIEN ZAŁĄCZYĆ WYKONAWCA NA POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WYMAGAŃ:
1) Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załączniki do zapytania ofertowego) zawierający ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wymagane oświadczenia.
Wykonawca w ofercie (formularzu ofertowym) podaje wynagrodzenie w postaci:
Cena brutto za dostawę i montaż jednego (1) monitora wynosi:
……………….. zł ........ gr brutto (słownie:………………………………………………)
Cena brutto ogółem:
12 sztuk x cena brutto za dostawę i montaż jednego (1) monitora = ……………….. zł ........ gr brutto (słownie:………………………………………………).
Zamawiający informuje, że jest jednostką oświatową.
Jeśli Wykonawca uzna za konieczne, Zamawiający przedłoży Wykonawcy informację/zaświadczenie od organu nadzorującego zgodnie z dyspozycją art. 83 ust. 14 pkt. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023 r. poz. 1570 tj. ze zm.).
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-05-14
09:20:49
|
Urszula Łomńska |
Zamawiający
informuje,
że
do
realizacji
niniejszego
zamówienia
wybrano
Wykonawcę: Moje Bambino Sp. z o.o. ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź z ceną brutto ogółem (za 12 sztuk): 63.000,00 zł. |
2024-03-20
11:08:32
|
Urszula Łomńska |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT DO UPŁYWU TERMINU SKŁADANIA OFERT WPŁYNĘŁY NASTĘPUJĄCE OFERTY: Oferta nr 1 Wykonawca: Moje Bambino Sp. z o.o. ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź Cena brutto ogółem (za 12 sztuk): 63.000,00 zł Oferta nr 2 Wykonawca: Educarium Spółka z o.o. ul. Grunwaldzka 207, 85-451 Bydgoszcz Cena brutto ogółem (za 12 sztuk): 63.949,44 zł Oferta nr 3 Wykonawca: Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg Zawady 11D 98-235 Błaszki Cena brutto ogółem (za 12 sztuk): 87.600,00 zł Oferta nr 4 Wykonawca: FHU Horyzont Krzysztof Lech ul. Parkowa 6, 38-300 Gorlice Cena brutto ogółem (za 12 sztuk): 74.400,00 zł Załączniki |
2024-03-18
20:01:40
|
Urszula Łomńska |
DO
WSZYSTKICH
WYKONAWCÓW
Dotyczy zapytania ofertowego pn. „Dostawa wraz z montażem dwunastu (12) sztuk monitorów interaktywny insGraf DIGITAL FUTURE 65”. Zamawiający Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy udostępnia poniżej informację przesłaną przez Wykonawcę. Treść informacji przesłanej przez Wykonawcę: „Chciałbym jednak zauważyć, że to, że wielu sprzedawców oferuje ten sam typ monitora nie zmienia faktu, że stoi za nim JEDEN dystrybutor. Zgodnie z praktyką to on ustala ceny, a zatem kreuje poziom rabatowania w przypadku takiego postępowania. W efekcie braku realnej konkurencji, cena w ofertach nie będzie korzystna przy tak sporządzonej specyfikacji. Zamawiający mógłby uzyskać cenę znacznie poniżej 4000 zł netto = brutto (VAT 0%) / szt., gdyby zachował zasady uczciwej konkurencji, tj. kierował się specyfikacją, a nie marką urządzenia. Nawiasem mówiąc marką, która nie wyróżnia się niczym co uzasadniałoby jej wybór jako realnie JEDYNEGO dostawcy rozwiązania. To, że postępowanie nie jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy PZP, nie zwalnia Zamawiającego z oszczędnego gospodarowania środkami publicznymi (zgodnie z ustawą o finansach publicznych). W związku z powyższym zastrzegamy sobie prawo do obserwowania wyniku postępowania wraz z ceną końcową oraz ewentualnego zlecenia czynności kontrolnych odpowiednim instytucjom. Art. 44 ust. 3 ustawy o finansach publicznych stanowi, że: 3. Wydatki publiczne powinny być dokonywane: 1) w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad: a) uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, b) optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów; 2) w sposób umożliwiający terminową realizację zadań; 3) w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań. W związku z powyższym ustalone procedury mają pozwolić wykazać, że sposób dokonania wydatków publicznych/sposób zakupu poszczególnych dóbr, usług czy robót budowlanych został potwierdza dokonanie ich zgodnie z wymogami ustawy, o których mowa wyżej. Na zamawiającym jako podmiocie ponoszącym wydatki ciąży obowiązek wykazania, że w zakresie wydatkowania środków publicznych nie naruszono tych przepisów. I nie chodzi tutaj tylko i wyłącznie o posiadanie planu finansowego i kontrolowaniu, aby wydatki ponoszone były na wskazane i przewidziane w budżecie cele.” Stanowisko Zamawiającego: Zamawiający uprzejmie informuje, że w doktrynie prawa zamówień publicznych przy zasadzie konkurencyjności mowa jest o Wykonawcach w ujęciu szerokim. Kwestia konkurencji nie jest zawężana do dystrybutorów. Zamawiający przypomina, że określenie danego zapotrzebowania jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. Zamawiający informuje również, że wszystkie zadania wykonuje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z z 2023 r. poz. 1270 tj. ze zm.). Natomiast „oszczędny” w myśl w/w ustawy nie jest tożsamy z określeniem „najtańszy”. Sporządziła: Elżbieta Kinal. |
2024-03-15
09:53:13
|
Urszula Łomńska |
DO
WSZYSTKICH
WYKONAWCÓW
Dotyczy zapytania ofertowego pn. „Dostawa wraz z montażem dwunastu (12) sztuk monitorów interaktywny insGraf DIGITAL FUTURE 65”. Zamawiający Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy informuje, że wpłynęły pytania do ww. postępowania. Zamawiający udziela następujących odpowiedzi: 1. Pytanie: Czy Zamawiający dopuści monitory innej marki niż wskazana w zapytaniu, ale spełniające specyfikację techniczną? Przy wydatkowaniu środków publicznych takie ograniczenia konkurencyjności nie powinny mieć miejsca. Ponadto czy Zamawiający dopuści monitory z nowoczesnymi ekranami w technologii optical/zero bonding (czyli szyba ochronna zintegrowana z ekranem co podnosi jakość obrazu - w tym jasność oraz realne kąty widzenia, a także zwiększa dokładność dotyku), ale o jasności 400cd/m2? Realnie takie ekrany będą charakteryzować się niemniejszą jasnością użyteczną niż w wymaganych monitorach. Warto też zauważyć, że wysoka jasność monitorów – zwłaszcza w pracy bezpośrednio przed urządzeniem jest niezwykle szkodliwa dla oczu. Dlatego też wymóg aż 450cd/m2 jest nieuzasadniony (rynkowym standardem jest 380-400), tym bardziej, że Zamawiający nie przewidział w specyfikacji ŻADNEGO mechanizmu zabezpieczającego wzrok użytkowników. Sugerujemy zatem, oprócz zmniejszenia wymogu do 400cd/m2, dodanie do OPZ wymogu filtra światła niebieskiego oraz automatycznej regulacji jasności w zależności od warunków panujących w pomieszczeniu. Pamiętajmy, że z monitorów będą korzystać także dzieci, które już i tak dostatecznie dużo czasu spędzają przed ekranami różnych urządzeń. Prosimy także o poprawienie oczywistych błędów w specyfikacji wynikających z przekopiowania jej ze stron internetowych – np. Brak uchwytu ściennego w zestawie (do dokupienia osobno, kod produktu: 585004), bo przy takich sformułowaniach Wykonawca nie wie czy ma dostarczyć uchwyt czy może Zamawiający sobie go sam potem dokupi. Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje pierwotną chęć zakupienia konkretnych produktów tj. 12 sztuk monitorów interaktywny insGraf DIGITAL FUTURE 65. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie procedowane jest z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 tj. ze zm.) – zgodnie z zapisami art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. W związku z powyższym reżim w/w przepisów nie dotyczy niniejszego zamówienia. W/w produkt oferowany/sprzedawany jest przez wielu Wykonawców – więc nie mam mowy o naruszeniu konkurencyjności. Zamawiający informuje również, że poprawia zapisy OPZ poprzez wykreślenie zapisu ”brak uchwytu ściennego w zestawie” (OPZ w załączeniu). 2 i 3. Pytanie: Czy w przedmiotowym postępowaniu dopuszczają Państwo monitor interaktywny innego producenta o parametrach nie gorszych niż podane w dokumentacji? Odpowiedź: Patrz odpowiedź do pytania nr 1. Zamawiający informuje, iż ww. odpowiedzi stanowią integralną część dokumentacji powyższego postępowania i wiążą wszystkich Wykonawców. Sporządziła: Elżbieta Kinal. Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
