Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-03-2024 17:43:00 |
Składania : | 20-03-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 20-03-2024 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu z oprogramowaniem: Cz. I punkty dostępowe (Access Point) Wi-Fi, Cz. II systemy operacyjne serwerowe, Cz. III systemy operacyjne komputerowe, Cz. IV oprogramowanie bazodanowe dla instytucji edukacyjnych.
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
Numer części | Nazwa części |
1 | Dostawa sprzętu: punkty dostępowe (Access Point) Wi-Fi – 10 sztuk |
2 | Dostawa systemu operacyjnego serwerowego – 4 sztuki |
3 | Dostawa systemu operacyjnego komputerowego – 2 sztuki |
4 | Dostawa oprogramowania bazodanowego dla instytucji publicznych – 1 sztuka |
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymaganych parametrów stanowią: załączniki nr 1a – 1d do SWZ tj. Opis parametrów zamówienia, zestawienie asortymentowo - cenowe oraz załączniki nr 5.1 (dotyczy sprzętu tj. Cz. I) lub 5.2, 5.3, 5.4 (dotyczy odpowiednio systemów operacyjnych/oprogramowania Cz. II-IV) do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowne.
4) Podane w załącznikach nr 1a – 1d do SWZ minimalne wymagania i parametry sprzętu/oprogramowania, które wynikają z potrzeby zachowania jednolitości sprzętu/oprogramowania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ich kompatybilność.
5) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także konfigurację i uruchomienie urządzeń z Części I.
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
6) UWAGA! Zakres zamówienia w Części I obejmuje sprzęt komputerowy przeznaczony do celów dydaktycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570 z późn. zm.), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury korygującej. Składając ofertę dot. ww. części Wykonawca zobowiązany jest zastosować podstawową stawkę podatku VAT, zastosowanie w ofercie preferencyjnej 0% stawki podatku VAT uznane będzie za błąd w obliczeniu ceny, oferta taka zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 10 ustawy PZP.
7) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane części, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w danej części. W poszczególnych częściach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego.
8) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
9) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10) Dostarczany przedmiot zamówienia w momencie dostawy, winien być fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do użycia – bez dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego.
11) Dostawę urządzeń należy wykonać do siedziby Zamawiającego, tj. 34-400 Nowy Targ,
ul. Kokoszków 71, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
12) Dostarczone urządzenia z Części I. muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepowystawowe, bez wad i uszkodzeń i pochodzić z bieżącej produkcji tj. wyprodukowane w 2023 roku lub później. Urządzenia muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1854) o ile sprzęt takie dokumenty posiada. Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy.
13) Do wszystkich urządzeń (sprzętu) musi być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz karty gwarancyjne.
14) Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorach umów stanowiących załączniki nr 5a i 5b do SWZ.
15) Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na dostarczone urządzenia (dotyczy Części I), licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy wynosi minimum 36 miesięcy. (Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert). Oferty w których Wykonawca zaoferował krótszy okres gwarancji zostaną odrzucone jako niespełniające warunków określonych w SWZ.
16) Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, wliczoną w cenę oferty, naprawę oraz ewentualną konserwację oraz przeglądy jeśli wynikają z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowane w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów.
Kwoty, jakie Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Część I:
netto: 18 200,00 zł
brutto: 22 386,00 zł
Część II:
netto: 4 666,08 zł
brutto: 5 739,28 zł
Część III:
netto: 1 111,00 zł
brutto: 1 366,53 zł
Część IV:
netto: 30 700,00 zł
brutto: 37 761,00 zł
ŁĄCZNIE:
netto: 54 677,08 zł
brutto: 67 252,81 zł
Ofertę należy złożyć poprzez Platformę zakupową, do dnia 20.03.2024 r. do godziny 10:00.
O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na stronie: platformazakupowa.pl.
Postępowanie dostępne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/898777
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.03.2024 r. do godziny 10:30
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-04-17 18:44 | Maciej Hryc |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
-
szczegóły
w
załączonym
piśmie. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 308 ust. 3 pkt. 1 lit. a) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także w związku z faktem, iż w CZĘŚCI I przedmiotowego postępowania złożona została tylko jedna oferta, umowa w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie przedmiotu zamówienia może być zawarta przed upływem terminu o którym mowa w art. 308 ust. 3 pkt. 1 lit. a) ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 308 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych umowa w sprawie zamówienia publicznego, na wykonanie przedmiotu zamówienia w CZĘŚCI II, CZĘŚCI III i CZĘŚCI IV, może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. z uszanowaniem, Maciej Hryc |
2024-03-20 17:19 | Maciej Hryc | Informacja z otwarcia ofert z dnia 20.03.2024 r. |
2024-03-20 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Część
I: netto: 18 200,00 zł brutto: 22 386,00 zł Część II: netto: 4 666,08 zł brutto: 5 739,28 zł Część III: netto: 1 111,00 zł brutto: 1 366,53 zł Część IV: netto: 30 700,00 zł brutto: 37 761,00 zł ŁĄCZNIE: netto: 54 677,08 zł brutto: 67 252,81 zł |
2024-03-13 15:39 | Maciej Hryc |
Odpowiedzi
na
pytania
z
dnia
12.03.2024
r. Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 PZP, pn.: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU Z OPROGRAMOWANIEM: Cz. I punkty dostępowe (Access Point) Wi-Fi, Cz. II systemy operacyjne serwerowe, Cz. III systemy operacyjne komputerowe, Cz. IV oprogramowanie bazodanowe dla instytucji edukacyjnych. W trybie stosowania art. 284 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że w dniu 12.03.2024 r., Wykonawca zwrócił się do niego z prośbą o wyjaśnienie treści SWZ, a konkretnie treści następujących załączników: • 1a_OPZ_PunktyDostepowe, • 1b_OPZ_SerwerowySystemOperacyjny, • 1c_OPZ_KomputerowySystemOperacyjny, • 1d_OPZ_SerwerowyOprogramowanieBazodanowy Zamawiający przedstawia, w piśmie załączonym do komunikatu publicznego, treść pytań i odpowiedzi na nie, bez ujawniania źródła zapytania. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 12.03.2024 r. (Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji) zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Niniejsze wyjaśnienia oraz odpowiedzi na pytania, a także zmiany SWZ i jej załączników stanowią jej integralną część. Pozostałe zapisy pozostają bez zmian. Na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) oraz na platfomazakupowa.pl zostały zamieszczone pytania wraz z odpowiedziami oraz zmiany SWZ. Z poważaniem, Maciej Hryc |
Komunikaty