Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KZP.382.03.2024 ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU Z OPROGRAMOWANIEM: Cz. I punkty dostępowe (Access Point) Wi-Fi, Cz. II systemy operacyjne serwerowe, Cz. III systemy operacyjne komputerowe, Cz. IV oprogramowanie bazodanowe dla instytucji edukacyjnych

Termin:
Zamieszczenia : 07-03-2024 17:43:00
Składania : 20-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 20-03-2024 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

1)    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu z oprogramowaniem: Cz. I punkty dostępowe (Access Point) Wi-Fi, Cz. II systemy operacyjne serwerowe, Cz. III systemy operacyjne komputerowe, Cz. IV oprogramowanie bazodanowe dla instytucji edukacyjnych.

2)      Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:

 

Numer części

Nazwa części

1

Dostawa sprzętu: punkty dostępowe (Access Point) Wi-Fi – 10 sztuk

2

Dostawa systemu operacyjnego serwerowego – 4 sztuki

3

Dostawa systemu operacyjnego komputerowego – 2 sztuki

4

Dostawa oprogramowania bazodanowego dla instytucji publicznych – 1 sztuka

 

3)    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymaganych parametrów stanowią: załączniki nr 1a – 1d do SWZ tj. Opis parametrów zamówienia, zestawienie asortymentowo - cenowe oraz załączniki nr 5.1 (dotyczy sprzętu tj. Cz. I) lub 5.2, 5.3, 5.4 (dotyczy odpowiednio systemów operacyjnych/oprogramowania Cz. II-IV) do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowne.

4)    Podane w załącznikach nr 1a – 1d do SWZ minimalne wymagania i parametry sprzętu/oprogramowania, które wynikają z potrzeby zachowania jednolitości sprzętu/oprogramowania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ich kompatybilność.

5)    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także konfigurację i uruchomienie urządzeń z Części I.
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

6)    UWAGA! Zakres zamówienia w Części I obejmuje sprzęt komputerowy przeznaczony do celów dydaktycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570 z późn. zm.), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury korygującej. Składając ofertę dot. ww. części Wykonawca zobowiązany jest zastosować podstawową stawkę podatku VAT, zastosowanie w ofercie preferencyjnej 0% stawki podatku VAT uznane będzie za błąd w obliczeniu ceny, oferta taka zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 10 ustawy PZP.

7)    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane części, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w danej części. W poszczególnych częściach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego.

8)    Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.

9)    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

10)    Dostarczany przedmiot zamówienia w momencie dostawy, winien być fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do użycia – bez dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego.

11)    Dostawę urządzeń należy wykonać do siedziby Zamawiającego, tj. 34-400 Nowy Targ,
ul. Kokoszków 71, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

12)    Dostarczone urządzenia z Części I. muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepowystawowe, bez wad i uszkodzeń i pochodzić z bieżącej produkcji tj. wyprodukowane w 2023 roku lub później. Urządzenia muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1854) o ile sprzęt takie dokumenty posiada. Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy.

13)    Do wszystkich urządzeń (sprzętu) musi być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz karty gwarancyjne.

14)    Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorach umów stanowiących załączniki nr 5a i 5b do SWZ.

15)        Wymagany minimalny  okres gwarancji jakości za wady na dostarczone urządzenia (dotyczy Części I), licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy wynosi minimum 36 miesięcy. (Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert). Oferty w których Wykonawca zaoferował krótszy okres gwarancji zostaną odrzucone jako niespełniające warunków określonych w SWZ.

16)        Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, wliczoną w cenę oferty, naprawę oraz ewentualną konserwację oraz przeglądy jeśli wynikają z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowane w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów.


Kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:

 

Część I:

netto: 18 200,00 zł

brutto: 22 386,00 zł


Część II: 

netto: 4 666,08 zł

brutto: 5 739,28 zł


Część III: 

netto: 1 111,00 zł

brutto: 1 366,53 zł


Część IV:

netto:         30 700,00 zł

brutto:       37 761,00 zł


ŁĄCZNIE:

netto:         54 677,08 zł

brutto:       67 252,81 zł



Ofertę należy złożyć poprzez Platformę zakupową, do dnia 20.03.2024 r. do godziny 10:00.

O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na stronie: platformazakupowa.pl.

Postępowanie dostępne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/898777

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.03.2024 r. do godziny 10:30


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 7.03.2024.pdf pdf 228.98 2024-03-07 17:43:00 Postępowanie
1a_OPZ_PunktyDostepowe.docx docx 28.61 2024-03-07 17:43:00 Postępowanie
1b_OPZ_SerwerowySystemOperacyjny.docx docx 16.53 2024-03-07 17:43:00 Postępowanie
1c_OPZ_KomputerowySystemOperacyjny.docx docx 22.38 2024-03-07 17:43:00 Postępowanie
Zał 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.docx docx 140.94 2024-03-07 17:43:00 Postępowanie
Zał 3 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 125 pzp.docx docx 141.47 2024-03-07 17:43:00 Postępowanie
Zał nr 5.1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne.doc doc 125 2024-03-07 17:43:00 Postępowanie
Zał nr 5.2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne.doc doc 118.5 2024-03-07 17:43:00 Postępowanie
Zał nr 5.3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne.doc doc 118 2024-03-07 17:43:00 Postępowanie
Zał nr 5.4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne.doc doc 118 2024-03-07 17:43:00 Postępowanie
Zał 6 Oświadczenie grupa kapitałowa.docx docx 143.72 2024-03-07 17:43:00 Postępowanie
Zał 7 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów.docx docx 138.1 2024-03-07 17:43:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie nr 2024BZP 0024190001 z dnia 2024-03-12.pdf pdf 35.73 2024-03-12 17:27:39 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania z dnia 12.03.2024 oraz zmiana SWZ z załącznikami.docx docx 140.92 2024-03-12 17:27:48 Postępowanie
1d_OPZ_SerwerowyOprogramowanieBazodanowy — zmiana z 12.03.2024.docx docx 26.33 2024-03-12 17:27:56 Postępowanie
SWZ Zakup i dostawa sprzętu z oprogramowaniem.docx docx 292.42 2024-03-12 17:27:56 Postępowanie
Zał 2 Formularz ofertowy - Zakup i dostawa sprzętu z oprogramowaniem.docx docx 153.11 2024-03-12 17:27:56 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania z dnia 12.03.2024 oraz zmiana SWZ z załącznikami.docx docx 140.92 2024-03-13 15:39:14 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert KZP.382.03.2024 komunikat.pdf pdf 421.98 2024-03-20 17:19:42 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty KZP.382.03.2024_komunikat.pdf pdf 462.17 2024-04-17 18:44:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-17 18:44 Maciej Hryc Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - szczegóły w załączonym piśmie.


Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 308 ust. 3 pkt. 1 lit. a) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także w związku z faktem, iż w CZĘŚCI I przedmiotowego postępowania złożona została tylko jedna oferta, umowa w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie przedmiotu zamówienia może być zawarta przed upływem terminu o którym mowa w art. 308 ust. 3 pkt. 1 lit. a) ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 308 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych umowa w sprawie zamówienia publicznego, na wykonanie przedmiotu zamówienia w CZĘŚCI II, CZĘŚCI III i CZĘŚCI IV, może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

z uszanowaniem,
Maciej Hryc

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-03-20 17:19 Maciej Hryc Informacja z otwarcia ofert z dnia 20.03.2024 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-20 10:00 Komunikat Zamawiającego Część I:
netto: 18 200,00 zł
brutto: 22 386,00 zł

Część II:
netto: 4 666,08 zł
brutto: 5 739,28 zł

Część III:
netto: 1 111,00 zł
brutto: 1 366,53 zł

Część IV:
netto: 30 700,00 zł
brutto: 37 761,00 zł

ŁĄCZNIE:
netto: 54 677,08 zł
brutto: 67 252,81 zł
2024-03-13 15:39 Maciej Hryc Odpowiedzi na pytania z dnia 12.03.2024 r.

Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 PZP, pn.: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU Z OPROGRAMOWANIEM: Cz. I punkty dostępowe (Access Point) Wi-Fi, Cz. II systemy operacyjne serwerowe, Cz. III systemy operacyjne komputerowe, Cz. IV oprogramowanie bazodanowe dla instytucji edukacyjnych.

W trybie stosowania art. 284 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że w dniu 12.03.2024 r., Wykonawca zwrócił się do niego z prośbą o wyjaśnienie treści SWZ, a konkretnie treści następujących załączników:
• 1a_OPZ_PunktyDostepowe,
• 1b_OPZ_SerwerowySystemOperacyjny,
• 1c_OPZ_KomputerowySystemOperacyjny,
• 1d_OPZ_SerwerowyOprogramowanieBazodanowy

Zamawiający przedstawia, w piśmie załączonym do komunikatu publicznego, treść pytań i odpowiedzi na nie, bez ujawniania źródła zapytania.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 12.03.2024 r. (Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji) zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Niniejsze wyjaśnienia oraz odpowiedzi na pytania, a także zmiany SWZ i jej załączników stanowią jej integralną część. Pozostałe zapisy pozostają bez zmian.

Na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) oraz na platfomazakupowa.pl zostały zamieszczone pytania wraz z odpowiedziami oraz zmiany SWZ.


Z poważaniem,
Maciej Hryc

Odpowiedzi na pytani [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 536