Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-03-2024 15:34:00 |
Składania : | 08-03-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
CHARAKTERYSTYKA
a) 15 marca – w godz.
od 6:00 do 15:00,
b) 17 marca - w godz. od 12:00 do 19:00.
-
zamiatanie i zmywanie podłóg,
-
sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń sanitarnych (a w
przypadku mocnych zabrudzeń doczyszczenie), w tym: umywalek, pisuarów, muszli
klozetowych, kabin natryskowych i brodzików (w tym mycie powierzchni ścian
wyłożonych glazurą) umycie luster.
-
zamiatanie i zmywanie podłóg,
-
sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń sanitarnych (a w
przypadku mocnych zabrudzeń doczyszczenie), w tym: umywalek, pisuarów, muszli
klozetowych, kabin natryskowych i brodzików (w tym mycie powierzchni ścian
wyłożonych glazurą) umycie luster.
WYMAGANIA, WARUNKI
Warunkiem złożenia oferty jest
zapoznanie się z treścią dokumentów dołączonych
w formie załączników. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża
zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich
przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków
proszony jest
o nieskładanie oferty.
2.
Dojazd
Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
3.
Wykonawca
oświadcza, iż znany jest mu zakres wykonania i odbioru usługi oraz dysponuje osobami,
wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do realizacji zlecenia.
4.
Wykonawca
będzie zobowiązany do przedstawienia do akceptacji najpóźniej, licząc od dnia
następnego po dniu podpisania zlecenia, wykazu pracowników, którzy usługę będą
wykonywać.
5.
W przypadku
zauważenia przez Wykonawcę jakichkolwiek uszkodzeń
lub zauważenia niesprawności elementów zamykających, skręcających, łączących
itp. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia niezwłocznie tego faktu
Zamawiającemu.
6.
Wykonawca
zrealizuje usługę sprzątania przy pomocy własnego sprzętu oraz własnymi
środkami myjącymi nie zawierającymi substancji, które mogą doprowadzić do
zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń, powierzchni szklanych, parapetów lub
innych, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych
do obrotu, a ich koszty wliczone są w wynagrodzenie za usługę.
7.
Zamawiający umożliwia Wykonawcy nieodpłatny dostęp do energii
elektrycznej, ciepłej i zimnej wody oraz instalacji kanalizacyjnej.
8.
Zamawiający umożliwia Wykonawcy nieodpłatne
korzystanie z kontenerów przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych
znajdujących się
na terenie Szkoły.
9.
Zastosowana
przez Wykonawcę technologia sprzątania musi być bezpieczna dla otoczenia, w
szczególności osób trzecich.
10. Wykonawca odpowiada materialnie
za szkody powstałe z jego winy.
11. Wykonawca powinien posiadać
aktualną polisę ubezpieczenia OC oraz NNW.
12. Odbioru usługi ze strony
Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona.
13. Podstawą do wystawienia przez
Wykonawcę faktury za wykonaną usługę jest protokół odbioru potwierdzający, że
usługa została wykonana bez uwag
i zastrzeżeń.
14. Wykonawca zobowiązany jest
przedstawić ofertę dla każdego z budynków odrębnie, dla dwóch przedstawionych
terminów.
15. Wykonawca może złożyć ofertę
częściową na zakres prac i danego budynku, które ma możliwość zrealizować w
wymaganym przez Zamawiającego terminie.
KARY I INNE POSTANOWIENIA
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu
karę umowną za odstąpienie od realizacji zlecenia przez Stronę z przyczyn, za
które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 20% wartości
zlecenia.
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy
karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które
odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w wysokości 20% wartości zlecenia.
3. Wykonawca upoważnia Zamawiającego
do potrącenia z faktury kwot wynikających
z kar umownych.
4. Zamawiający
zastrzega sobie możliwość
dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, w przypadku,
gdy szkoda przekroczy wysokość kar umownych.
DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający
zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego
powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a będących należnościami
Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się
wyborem Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia usługi tylko w jednym ze
wskazanych terminów, tj. 15 lub 17 marca br.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z
Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 od poniedziałku do
piątku w godzinach
od 8:00 – 15:00.
TERMIN REALIZACJI : 15 marca 2024 r. oraz 17 marca 2024 r.
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od
daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Komunikaty