Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-03-2024 10:19:00 |
Składania : | 08-03-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 08-03-2024 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zamawiający – Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu, zaprasza do udziału w postępowaniu o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych, pn. Czyszczenie osadników i separatorów na terenie gminy – miasto Grudziądz wraz z utylizacją odpadów.
Niniejsze zamówienie publiczne, z uwagi na jego wartość, udzielane jest na podstawie uregulowań wewnętrznych zamawiającego, tj. Regulaminu udzielania zamówień o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych (Zarządzenie wewnętrzne Nr 5/2021 Zarządu MWiO sp. z. o. o. z dnia 01 marca 2021 r. zmienione Aneksem nr 3 z dnia 18 września 2023r.), zwanego dalej „regulaminem” [do udzielania zamówień o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605)].
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dwukrotnym czyszczeniu 21 sztuk osadników i separatorów oczyszczających wody opadowe i roztopowe na terenie gminy – miasto Grudziądz wraz z transportem odpadów powstałych w wyniku czyszczenia, ich utylizacji, wykonaniu pełnej dokumentacji fotograficznej osadników i separatorów przed oczyszczeniem i po oczyszczeniu.
Rodzaj zamówienia: usługa
Termin składania ofert: 08.03.2024 godz. 10.00
Termin wykonania zamówienia:
1. Pierwsze czyszczenie należy wykonać w terminie: od 01 maja 2024 roku do 30 czerwca 2024 roku.
2. Drugie czyszczenie należy wykonać w terminie: od 01 września 2024 roku do 31 października 2024 roku.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia oraz postępowania zawierają pliki zamieszczone poniżej.
W przypadku pytań:
- w sprawach formalno – prawnych: Marta Buczkowska, tel. (56) 45 04 878
lub poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego”
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty