Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.3.2024 Ochrona mienia Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój

Termin:
Zamieszczenia : 23-02-2024 09:15:00
Składania : 01-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 01-03-2024 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Nazwa postępowania:

 

Ochrona mienia Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój.

 

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  Kod CPV:

 

79710000-4 Usługi ochroniarskie

98341140-8 Usługi dozorowania

98341120-2 Usługi portierskie

 

2. Przedmiotem zamówienia jest fizyczne ochranianie terenu Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój, w tym mienia przed uszkodzeniem, zniszczeniem i utratą oraz dostępem osób trzecich.

 

Adres obiektu objętego ochroną mienia: obszar Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” przy ul. Wolności nr 4a, 57-540 Lądek Zdrój.

 

Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do:

1) Ochrony mienia będącego własnością Zamawiającego oraz mienia użytkowanego przez Zamawiającego na zasadzie dzierżawy, najmu itp. umowy, a także mienia użytkowników obiektów wskazanych przez Zamawiającego znajdujących się na terenie, obszarze Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój.

2) Prowadzenia ochrony z należytą starannością, patrolowanie terenu objętego przedmiotem zamówienia, ewidencjonowanie ruchu pojazdów i osób trzecich, sprawdzanie stanu zamknięć, zabezpieczeń i założonych plomb.

3) Zgłaszania Zamawiającemu usterek oraz naruszeń w zabezpieczeniach obiektu, obszaru i pomieszczeń, monitorowanie informacji z centrali sygnalizacji pożarowej.

4) Ujawniania faktów włamań, kradzieży, niszczenia i dewastacji ochranianego mienia.

5) Ujmowaniu na „gorącym” uczynku (w miarę możliwości) osób dopuszczających się czynów włamania, kradzieży, dewastacji i niszczenia ochranianego mienia oraz powiadamiania organów ścigania w sytuacjach „nie cierpiących” zwłoki.

6) Zabezpieczania miejsc zdarzeń wymienionych w pkt 5 w celu niedopuszczenia do powiększenia strat do czasu przybycia osoby odpowiedzialnej za strony Zamawiającego.

7) W sytuacjach „nie cierpiących” zwłoki powiadamianie straży pożarnej oraz właściwych służb technicznych o powstałych zagrożeniach, a także współdziałanie z wymienionymi służbami w celu likwidacji powstałych zagrożeń (np. pożar, wybuch gazu, zalanie wodą, itp.).

8) O godzinie 6.00 otwieranie, a o godz. 22.0 zamykanie drzwi wejściowych do holu głównego, drzwi bocznych, włączanie oświetlenia dziennego/nocnego.

9) Przyjmowanie połączeń telefonicznych przychodzących do obiektu, zapisywanie danych osoby dzwoniącej oraz tematu rozmowy i przekazywania zmianie dziennej zapisanych informacji.

10) Przełączanie przychodzących rozmów telefonicznych do dyżurki pielęgniarskiej na I lub III piętrze.

11) Przyjmowanie od pacjentów i kuracjuszy przebywających w obiekcie zgłoszeń dotyczących awarii i zapisywanie ich w zeszycie awarii, a w godz. 19.00 – 22.00 przekazywanie zgłoszeń do konserwatora dyżurnego.

12) Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usterek TV, w tym: zapisywanie w zeszycie awarii, przekazanie informacji Gościom: „zgłoszenie zostało przyjęte, usterka zostanie zgłoszona do serwisu”.

13) Udostępniania klucza do blokady parkingowej oraz zapisywania w zeszycie imienia i nazwiska, obiektu, nr pokoju, telefonu kontaktowego, tablicy rejestracyjnej, daty od …. do …., wydanie klucza. Przekazania informacji o dokonaniu opłaty (w następnym dniu).

14) Prowadzenia dziennika dyżurów.

 

Przedmiot zamówienia świadczony będzie:

- w zakresie podstawowym – tj. przez 7 dni w tygodniu w godzinach: od godziny 19.00 do godz. 7.00 przez jednego pracownika;

- ewentualnie w zakresie dodatkowym – w przypadku zapotrzebowania Zamawiającego na dodatkowe usługi w godzinach innych niż w zakresie podstawowym.

Zamawiający zobowiązany będzie powiadomić Wykonawcę z wyprzedzeniem 3 – dniowym o zapotrzebowaniu na dodatkowe usługi.

 

Wykonawca odpowiada za działania, bądź zaniechania osób, którymi posługuje się przy wykonaniu, bądź którym powierzył wykonanie przedmiotu niniejszej umowy - jak za swoje własne.

 

Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).

 

UWAGA:

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.

 

Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:

Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp. wskazuje, że dla czynności: fizycznej ochrany terenu objętego przedmiotem zamówienia – o łącznym wymiarze czasu pracy nie niższym niż 1 etat, określa wymóg zatrudnienia osób wykonujących te czynności na umowę o pracę zgodnie z art. 22  § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 tj. ze zm.). Szczegóły w tym zakresie określają projektowane postanowienia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

 

Zamawiający zastrzega, zgodnie z dyspozycją art. 60 ustawy Pzp., obowiązek osobistego wykonania kluczowego zadania tj. czynności fizycznej ochrany terenu Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój przez Wykonawcę.

 

Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp.

 

Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa  w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp.

 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:    Od dnia 01.04.2024 r. do dnia 30.09.2025 r. tj. (18) miesięcy.

 

UWAGA:

Zamawiający przewiduje możliwości przedłużenia obowiązywania niniejszej umowy maksymalnie o kolejne 18 miesięcy (opcja czasowa). Prawo opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji w terminie do ostatniego dnia obowiązywania zamówienia podstawowego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 153.44 2024-02-23 09:15:00 Postępowanie
SWZ-sig.pdf pdf 1845.55 2024-02-23 09:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy dot. grupy kapitałowej.docx docx 14.08 2024-02-23 09:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz zamówień.doc doc 34 2024-02-23 09:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Zobowiązanie innych podmiotów.docx docx 14.08 2024-02-23 09:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Oswiadczenie dot. wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 57.1 2024-02-23 09:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - Projekt umowy.doc doc 159.5 2024-02-23 09:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.rtf rtf 136.07 2024-02-23 09:15:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 17.06 2024-02-23 09:15:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 172.5 2024-03-01 12:05:28 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty ochrona Jubilat-sig.pdf pdf 1126.65 2024-03-11 13:36:06 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 72.96 2024-03-28 10:12:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-28 10:12 Elżbieta Kinal Ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-03-11 13:36 Elżbieta Kinal INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.

Informacja dotycząca [...].pdf

2024-03-01 12:05 Elżbieta Kinal Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].doc

2024-03-01 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia środki finansowe w wysokości do 246.600,00.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 282