Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ON.2710.3.2024 Wymiana oświetlenia - opraw na boiskach Orlik 2012 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Rawiczu oraz przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zielonej Wsi

Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
Gmina Rawicz Oddział: Wydział Organizacji i Nadzoru
Termin:
Zamieszczenia : 20-02-2024 15:09:00
Składania : 11-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 11-03-2024 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia – opraw na boisku Orlik 2012 przy Zespole Szkolno – Przeszklonym nr 2 w Rawiczu oraz przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Zielonej Wsi w ramach realizacji Programu „Modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” Edycja 2023”

Zadanie jest współfinansowane z Funduszu Dopłat Gwarantowanych Banku Gospodarstwa Krajowego.

  Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części:

 część 1 Wymiana oświetlenia - opraw na boisku Orlik 2012 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Rawiczu,

część 2 Wymiana oświetlenia - opraw na boisku Orlik 2012 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zielonej Wsi,


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja

składania ofert/wniosków dla Wykonawców.

1.   Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;

2)   kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;

3)   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Wymiana oświetlenia - opraw na boiskach Orlik 2012 przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 2 w Rawiczu oraz przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Zielonej Wsi
nr ON.2710.3.2024 prowadzonym w trybie podstawowym;

4)   firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp.
z o.o.;

5)   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;

6)   dane mogą być przekazywane poza teren UE;

7)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie
o dofinansowaniu (jeżeli dotyczy).

8)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

9)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;

10) posiada Pani/Pan:

a)   na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);

b)   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c)   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

d)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

11) nie przysługuje Pani/Panu:

a)   w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)   prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)   na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Ogłoszenie o zamówieniu 3_2024 GK.pdf pdf 196.26 2024-02-20 15:09:00 Postępowanie
2. SWZ_2710_3 GK.pdf pdf 607.81 2024-02-20 15:09:00 Postępowanie
3.formularz ofertowy - zał. nr 1.doc doc 334 2024-02-20 15:09:00 Postępowanie
4.oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1- zał. nr 2.doc doc 139 2024-02-20 15:09:00 Postępowanie
5. Projekt umowy -zał nr. 3.pdf pdf 325.39 2024-02-20 15:09:00 Postępowanie
6. Przedmiary robót wraz z kosztorysami zerowymi dla każdej części - zał. nr 4.zip zip 579.12 2024-02-20 15:09:00 Postępowanie
7. Szkic sytuacyjny z lokalizacja nowych opraw zał. nr 5.pdf pdf 330.66 2024-02-20 15:09:00 Postępowanie
8. Specyfikacja techniczna - wymiana opraw Orliki - zał. nr 6.pdf pdf 413.95 2024-02-20 15:09:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 20.02.2024 GK.pdf pdf 68.14 2024-02-20 15:14:07 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 21.02.2024 GK.pdf pdf 68.94 2024-02-21 10:15:45 Publiczna wiadomość
9. Wyjaśnienia nr 1 3_2024 GK.pdf pdf 242 2024-03-05 14:17:18 Publiczna wiadomość
10. Specyfikacja techniczna - wymiana opraw Orliki - zał. nr 6 - AKTUALNA.pdf pdf 413.93 2024-03-05 14:17:18 Publiczna wiadomość
11. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 05.03.2024 GK.pdf pdf 78.89 2024-03-05 14:17:18 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert - wypisany OLRIKI GK.pdf pdf 411.63 2024-03-11 14:15:45 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej INTERNET 3-2024..pdf pdf 705.18 2024-04-17 14:11:50 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu wyboru i odrzucenia 2710.3.2024 psz.pdf pdf 282.6 2024-04-22 13:27:46 Publiczna wiadomość
Ponowne zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej internet 3-2024 -30.04.2024 GK.pdf pdf 712.47 2024-04-30 14:49:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-30 14:49 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych
Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania ponowne zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Ponowne zawiadomieni [...].pdf

2024-04-22 13:27 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający - Gmina Rawicz - udostępnia na stronie prowadzonego postępowania zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz unieważnieniu czynności odrzucenia w niniejszym postępowaniu.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2024-04-17 14:11 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-03-11 14:15 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej niżej załączoną informację z dnia 11.03.2024 roku

informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-11 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości:
Część I: 141 450,00 zł brutto.
Część II: 119 679,00 zł brutto.
2024-03-05 14:17 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 284 ust. 6 oraz art. 271 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, w załączeniu, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania treść zapytań wraz z udzielonymi odpowiedziami - wyjaśnianie nr 1 do SWZ oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia do ogłoszenia nr 2024/BZP 00211303/01/ z dnia 20.02.2024 roku. Ponadto Zamawiający zamieszcza na stronie prowadzonego postępowania AKTUALNY załącznik nr 6 Specyfikacja techniczna - wymiana opraw Orliki.

9. Wyjaśnienia nr 1 [...].pdf

10. Specyfikacja tec [...].pdf

11. Ogłoszenie o zmi [...].pdf

2024-02-21 10:15 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz W nawiązaniu do zamieszczonej przez Zamawiającego „Uwagi” w SEKCJI IX – POZOSTAŁE INFORMACJE Ogłoszenia o zamówieniu nr 2024/BZP 00211303/01 z dnia 2024-02-20, Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postępowania Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2024/BZP 00211805/01 z dnia 2024-02-21.
Zamieszczone dnia 20.02.2024 roku ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (bez numeru) jest nieaktualne.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1549