- Strona główna
- Postępowanie ID 881897
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
6 Subskrypcja dla 14 sztuk licencji oprogramowania Systemu Call Center i 15 licencji oprogramowania Genesys Contact Center na 12 miesięcy.
Wystawiający
-
UżytkownikWydział Zarządzania Umowami Departament Zarządzania Informatyką
-
Organizacja
-
OddziałCentrala
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-02-07 13:50:00
-
Składania2024-02-13 13:00:00
-
Otwarcie ofert2024-02-13 13:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-03-07
14:23:26
|
Wydział Zarządzania Umowami Departament Zarządzania Informatyką | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zmiana koncepcji zakupu przedmiotowych licencji. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?