- Main page
- Proceeding ID 881897
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding:
6 Subskrypcja dla 14 sztuk licencji oprogramowania Systemu Call Center i 15 licencji oprogramowania Genesys Contact Center na 12 miesięcy.
Wystawiający
-
UżytkownikWydział Zarządzania Umowami Departament Zarządzania Informatyką
-
Organization
-
DepartmentCentrala
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2024-02-07 13:50:00
-
Placing offers2024-02-13 13:00:00
-
Opening of offers2024-02-13 13:05:00
-
ProcedureZapytanie ofertowe
-
TypeService
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Attachments
Download all attachments
Announcements
Send a message to buyer
2024-03-07
14:23:26
|
Wydział Zarządzania Umowami Departament Zarządzania Informatyką | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zmiana koncepcji zakupu przedmiotowych licencji. |
Subject of the request
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?