Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TZP-002/8/2024 Wymiana stolarki drzwiowej do lokali w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM

Termin:
Zamieszczenia : 20-02-2024 14:42:00
Składania : 06-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 06-03-2024 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 188.81 2024-02-20 14:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 7.zip zip 137.74 2024-02-20 14:42:00 Postępowanie
SWZ publikacja.docx docx 153.93 2024-02-20 14:42:00 Postępowanie
otwarcie ofert.docx docx 18.99 2024-03-06 13:23:45 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze na stronę cz. I-V.docx docx 21.25 2024-03-26 11:56:06 Publiczna wiadomość
cz. I Unieważnienie wyboru i powtórzenie czynności wyboru i oceny ofert.docx docx 15.55 2024-03-28 09:20:43 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze na stronę cz. I.docx docx 20.6 2024-03-29 11:26:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-29 11:26 Paulina Woźniczka Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie części I postępowania.

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2024-03-28 09:20 Paulina Woźniczka Zawiadomienie o unieważnieniu wyboru najkorzystniejszej oferty oraz powtórzeniu czynności wyboru i oceny ofert w zakresie części I ADM-1.

cz. I Unieważnienie [...].docx

2024-03-26 11:56 Paulina Woźniczka Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2024-03-06 13:23 Paulina Woźniczka Informacja z otwarcia ofert.

otwarcie ofert.docx

2024-03-06 10:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację zamówienia zamawiający zamierza przeznaczyć:
Część I - 26 903,75 pln brutto
Część II - 72 485,38 pln brutto
Część III - 51 388,30 pln brutto
Część IV - 31 377,74 pln brutto
Część V - 6 367,72 pln brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 486