Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GUM2024ZP0005 Wykonanie aktualizacji projektu wielobranżowego remontu bloku A oraz bloku B Domu Studenckiego nr 2 oraz uzyskaniem niezbędnych uzgodnień z gestorami sieci oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę w ramach realizowanego projektu: "Przystosowanie budynków osiedla studenckiego przy ul. Dębowej do potrzeb studentów m.in. w zakresie nauki własnej oraz wymogów sanitarnych związanych z sytuacją epidemiczną"

Termin:
Zamieszczenia : 14-02-2024 08:51:00
Składania : 18-03-2024 09:00:00
Otwarcia : 18-03-2024 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
06_załącznik nr 3 do SWZ_OPZ.pdf pdf 341.03 2024-02-14 08:51:00 Postępowanie
07_Załącznik nr 1 do OPZ.pdf pdf 51.23 2024-02-14 08:51:00 Postępowanie
08_załącznik 4 do SWZ_projekt umowy.pdf pdf 548.07 2024-02-14 08:51:00 Postępowanie
01_Ogłoszenie o zamówienia z dnia 14.02.2023r..pdf pdf 88.19 2024-02-14 08:51:00 Postępowanie
02_SWZ.pdf pdf 488.57 2024-02-14 08:51:00 Postępowanie
03_załącznik nr 1 do SWZ_formularz oferty.doc doc 79 2024-02-14 08:51:00 Postępowanie
04_załącznik 2 do SWZ_oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.doc doc 95 2024-02-14 08:51:00 Postępowanie
05_załącznik 2.1 do SWZ_oświadczenie o spełnianiu warunku.doc doc 109.5 2024-02-14 08:51:00 Postępowanie
10_załącznik nr 6 do SWZ_wykaz osób_.doc doc 53.5 2024-02-14 08:51:00 Postępowanie
09_załącznik nr 5 do SWZ_wykaz usług_.doc doc 53 2024-02-14 09:03:45 Postępowanie
Zmiana treści SWZ_Projektu Umowy z dnia 14.02.2023.pdf pdf 264.6 2024-02-14 11:40:51 Publiczna wiadomość
Modyfikacja nr 1_załącznik 4 do SWZ_projekt umowy.pdf pdf 553.99 2024-02-14 11:40:51 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ_ 26.02.2024.pdf pdf 233.33 2024-02-26 11:34:02 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 26.02.2024r..pdf pdf 33.72 2024-02-26 11:34:37 Publiczna wiadomość
Załączniki do OPZ.zip zip 119691.56 2024-02-22 13:51:04 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ_ 22.02.2024.pdf pdf 235.13 2024-02-22 13:52:40 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 22.02.2024r..pdf pdf 33.71 2024-02-22 13:54:01 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 27.02.2024r..pdf pdf 45.19 2024-02-27 10:03:44 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia i zmiana treści SWZ z dnia 27.02.2024.pdf pdf 268.43 2024-02-27 10:05:46 Publiczna wiadomość
Modyfikacja nr 1_SWZ_27.02.2024.pdf pdf 490.04 2024-02-27 10:05:46 Publiczna wiadomość
Modyfikacja nr 1_Wykaz usług_zał. nr 5 do SWZ_27.02.2024.doc doc 54 2024-02-27 10:05:46 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 28.02.2024r..pdf pdf 33.7 2024-02-28 08:54:36 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ_ 28.02.2024.pdf pdf 249.97 2024-02-28 08:55:21 Publiczna wiadomość
Modyfikacja nr 1_zał. nr 3 do SWZ_OPZ_28.02.2024.pdf pdf 342 2024-02-28 08:56:03 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 29.02.2024.pdf pdf 242.4 2024-02-29 08:31:35 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ_ 08.03.2024.pdf pdf 233.39 2024-03-08 08:47:23 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 08.03.2024r..pdf pdf 33.72 2024-03-08 08:48:01 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dnia 18.03.2024r..pdf pdf 244.49 2024-03-18 09:30:57 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 12.03.2024_PK-2.pdf pdf 265.25 2024-03-12 14:36:47 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ_ ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT.pdf pdf 246.8 2024-03-12 14:41:09 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 12.03.2024r..pdf pdf 33.72 2024-03-12 14:41:55 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku postępowania_27.03.2024__2.pdf pdf 286.07 2024-03-27 14:40:44 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 10.04.2024r..pdf pdf 41.5 2024-04-10 11:36:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-10 11:36 Tomasz Krysiak Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 10.04.2024r.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-03-27 14:42 Tomasz Krysiak Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt 3) i 260 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, unieważnia niniejsze postępowania, z uwagi na to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększania tej kwoty do wysokości do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postepowania informacje o kwocie jaka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 184 500,00 zł., cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę AMS Pracownia Projektowa Maciej Sywula z siedziba w Gdańsku (80-283) przy ul. ul. Myśliwskiej 63a/1 wynosi 484 620,00 zł.
Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych postępowanie unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W tym wypadku czynność unieważnienia następuje dopiero po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. W takim wypadku musi najpierw dojść do wyboru najkorzystniejszej oferty.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejsze w oparciu o kryteria określone w Rozdziale XIII ust. 1 SWZ i odrębnym pismem zawiadomił o tym fakcie wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, jak również zamieścił informacje o wyborze na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Ustawodawca wyraźnie dopuścił możliwość zwiększenia kwoty pokrycia finansowego w związku z wyborem oferty. Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (Komentarz do Prawa Zamówień Publicznych wydany przez Urząd Zamówień Publicznych).
Powyższe stanowisko znajduje również odzwierciedlenie w aktualnie obowiązującym orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej (dalej jako KIO).
Przepis art. 255 pkt 3 ustawy Pzp nie nakazuje zamawiającemu dokonywać prób zwiększenia kwoty, którą mógłby przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wprost przeciwnie koniec tego przepisu w wyrażeniu „chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”, mówi o wyjątku, którego nie można interpretować rozszerzająco, aż do ustanawiania reguły, że w każdym przypadku zamawiający powinien podejmować próbę zwiększenia kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W wyroku z dnia 12 listopada 2015 r. Krajowej Izby Odwoławczej (Sygn. Akt KIO 2347/15 – wyrok aktualny w bieżącym stanie prawnym): „Przepis w obecnym brzmieniu zwalnia zamawiającego z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie.”
Zgodnie z orzecznictwem KIO, nie ma obowiązku zwiększania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie konkretnego zadania, tak aby obowiązkowo dokonać wyboru. Możliwość zwiększenia budżetu warunkowana jest z pewnością wieloma czynnikami, a wykonawca nie ma prawnych możliwości domagać się zwiększenia budżetu, ponieważ takie zachowanie w pewnych przypadkach mogłoby narazić zamawiającego na zarzuty niegospodarnego zarządzania środkami publicznymi (wyrok KIO z dnia 24 maja 2012 r. sygn. Akt KIO 964/12 – wyrok aktualny w bieżącym stanie prawnym).
Ponadto Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi. Zgodnie z art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny.
W ocenie Krajowej Izby Odwoławczej (wyrok z dn. 22.01.2019 r. sygn. KIO 2608/18 – wyrok aktualny w bieżącym stanie prawnym) to Zamawiający ma prawo a wręcz obowiązek podejmowania decyzji w zakresie, czy zwiększenie środków przeznaczonych na realizację zamówienia jest uzasadnione pod względem celowości i efektywności gospodarowania środkami publicznymi. Decyzję zamawiający podejmuje w określonych warunkach zaistniałych w konkretnym postępowaniu o udzielenie zamówienia i w granicach możliwości finansowania zadania.
W związku z powyższym, postanowiono jak na wstępie.
2024-03-27 14:40 Tomasz Krysiak Zawiadomienie o wyniku postępowania_27.03.2024

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

2024-03-18 09:30 Tomasz Krysiak Informacja z otwarcia ofert z dnia 18.03.2024r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-18 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi - 184 500,00 zł brutto
2024-03-12 14:41 Tomasz Krysiak Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 12.03.2024r.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-03-12 14:41 Tomasz Krysiak Zmiana treści SWZ_ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT

Zmiana treści SWZ_ Z [...].pdf

2024-03-12 14:36 Tomasz Krysiak Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 12.03.2024r.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

2024-03-08 08:48 Tomasz Krysiak Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 08.03.2024r.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-03-08 08:47 Tomasz Krysiak Zmiana treści SWZ_ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT

Zmiana treści SWZ_ 0 [...].pdf

2024-02-29 08:31 Tomasz Krysiak Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 29.02.2024r.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

2024-02-28 08:56 Tomasz Krysiak Modyfikacja nr 1_zał. nr 3 do SWZ_OPZ_28.02.2024

Modyfikacja nr 1_zał [...].pdf

2024-02-28 08:55 Tomasz Krysiak Zmiana treści SWZ z dnia 28.02.2024r.

Zmiana treści SWZ_ 2 [...].pdf

2024-02-28 08:54 Tomasz Krysiak Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 28.02.2024r.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-02-27 10:05 Tomasz Krysiak Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ z dnia 27.02.2024r.
Modyfikacja nr 1_SWZ_27.02.2024
Modyfikacja nr 1_Wykaz usług_zał. nr 5 do SWZ_27.02.2024

Wyjaśnienia i zmiana [...].pdf

Modyfikacja nr 1_SWZ [...].pdf

Modyfikacja nr 1_Wyk [...].doc

2024-02-27 10:03 Tomasz Krysiak Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 27.02.2024r.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-02-27 10:01 Tomasz Krysiak Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-02-26 11:34 Tomasz Krysiak Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 26.02.2024r.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-02-26 11:34 Tomasz Krysiak Zmiana treści SWZ z dnia 26.02.2024r.

Zmiana treści SWZ_ 2 [...].pdf

2024-02-22 13:54 Tomasz Krysiak Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 22.02.2024r.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-02-22 13:52 Tomasz Krysiak Zmiana treści SWZ_22.02.2024r.

Zmiana treści SWZ_ 2 [...].pdf

2024-02-22 13:51 Tomasz Krysiak Załączniki do OPZ

Załączniki do OPZ.zi [...].zip

2024-02-14 11:40 Tomasz Krysiak Zmiana treści SWZ_Projektu Umowy z dnia 14.02.2023

Modyfikacja nr 1 _załącznik 4 do SWZ_projekt umowy

Zmiana treści SWZ_Pr [...].pdf

Modyfikacja nr 1_zał [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1066