Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-01-2024 13:18:00 |
Składania : | 16-01-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 16-01-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Miasto Kwidzyn zaprasza do złożenia oferty na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych budowy dla zadania „KBO – Kąpielisko nad Balatonem – miejsce okazjonalnie wykorzystywane do kąpieli nad Balatonem w Kwidzynie”.
1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji projektowej (w ilości 6 egz. w tym 1 egz. bez danych osobowych) dotyczącej uzyskania niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień niezbędnych dla dokonania zgłoszenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę (zgodnie z ustawą „Prawem budowlanym” t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.),
2) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót (1 egz.),
3) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.),
4) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do wykonania robót budowlanych,
5) uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód (zgodnie z ustawą „Prawo wodne” t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1478 z późn. zm.).
2. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z:
1) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.),
2) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1609 z późn. zm.),
3) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2021, poz. 2458).
3. Zakres dokumentacji:
1) rekultywacja zbiornika wodnego (odmulenie dna i wymiana podłoża brzegu o powierzchni około 200 m2),
2) utworzenie plaży o powierzchni 500 m2,
3) oznakowanie bojkami stref w wodzie oraz montaż tablic informacyjnych,
4) montaż parasoli hawajskich (10 szt.),
5) montaż przebieralni – parawanów drewnianych,
6) utwardzenie ścieżki do wody dla osób niepełnosprawnych.
4. Wymagane będzie sporządzenie koncepcji zagospodarowania terenu do zatwierdzenia przez Zamawiającego.
5. Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym wszystkie proponowane rozwiązania materiałowo - funkcjonalne.
6. Inwestycja jest realizowana w ramach Kwidzyńskiego Budżetu Obywatelskiego, w związku z czym Wykonawca jest zobowiązany do uczestnictwa w konsultacjach z wnioskodawcą projektu.
7. Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych (np.: *.doc, *.docx, *.xls, *.xlsx, *.kst, *.dwg, *.dxf itp.).
8. Teren opracowania objęty jest w całości miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego „Kwidzyn – Zachód I” Uchwała nr XVIII/186/20 z dnia 31.08.2020 r.
9. Na rekultywację zbiornika (odmulenie dna i wymiana podłoża brzegu o powierzchni około 200 m2) wymagane będzie uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego.
10. Zamawiający posiada mapę informacyjną oraz dostarczy aktualną mapę do celów projektowych.
11. Zamówienie winno być wykonane w terminie: 3 miesięcy od podpisania umowy. Termin wykonania zadania liczony będzie od dnia podpisania umowy do dnia złożenia wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenia robót budowlanych.
12. Oferty podlegać będą ocenie na podstawie następujących kryteriów:
1) Cena: 100%
13. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zmówienia,
2) posiadanie stosownych pozwoleń wymaganych prawem na prowadzenie działalności w zakresie, którego dotyczy zapytanie ofertowe.
14. Warunki i forma płatności - przelewem 14 dni od daty otrzymania faktury po wykonaniu umowy.
15. Okres gwarancji: uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji poprawności wykonania dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót realizowanych na podstawie tej dokumentacji.
16. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
17. Przy składaniu oferty prosimy o podanie nazwy i adresu firmy oraz danych kontaktowych oferenta.
Komunikaty