Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: NIiPP.271.37.2023 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wronki przez okres 18 miesięcy

Izabela Morawiec
Urząd Miasta i Gminy Wronki Oddział: Zamówienia publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 27-12-2023 13:52:00
Składania : 30-01-2024 10:00:00
Otwarcia : 30-01-2024 11:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogloszenie o zamowieniu_eNotices2_2023-OJS249-791938-pl.pdf pdf 1963.49 2023-12-27 13:52:00 Postępowanie
SWZ_NIiPP.271.37.2023.7z 7z 7043.57 2023-12-27 13:52:00 Postępowanie
Ogloszenie o zmianie_2024-OJS010-027161-pl-ts.pdf pdf 2134.05 2024-01-15 12:53:01 Publiczna wiadomość
Wyjasnienie i zmiana treści SWZ_NIiPP.271.37.2023.pdf pdf 832.72 2024-01-15 12:53:01 Publiczna wiadomość
Wyjasnienie i zmiana treści SWZ_NIiPP.271.37.2023_p.pdf pdf 3324.96 2024-01-15 12:53:01 Publiczna wiadomość
Informacje z otwarcia ofert_NIiPP.271.37.2023.doc doc 94 2024-01-30 13:33:00 Publiczna wiadomość
Informacje z otwarcia ofert_NIiPP.271.37.2023.pdf pdf 1455.26 2024-01-30 13:33:00 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze_NIiPP.271.37.2023_www.pdf pdf 435.2 2024-02-23 14:10:29 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze_NIiPP.271.37.2023p_www.pdf pdf 1362.21 2024-02-23 14:10:29 Publiczna wiadomość
2024-OJS060-00177666-pl-ts.pdf pdf 150.96 2024-03-25 09:16:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-25 09:16 Izabela Morawiec Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

2024-OJS060-00177666 [...].pdf

2024-02-23 14:10 Izabela Morawiec Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert

Informacja o wyborze [...].pdf

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-01-30 13:33 Izabela Morawiec Informacje z otwarcia ofert

Informacje z otwarci [...].doc

Informacje z otwarci [...].pdf

2024-01-30 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 19 764 000,00 zł, w tym: w zakresie gwarantowanym (podstawowym) kwotę w wysokości 12.312.000,00 zł brutto, natomiast w zakresie objętym prawem opcji 7 452 000,00 zł brutto, z czego:

1) na Część nr 1 – Odbieranie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych u źródła oraz likwidacja dzikich składowisk:
a) w zakresie gwarantowanym (podstawowym): 5 146 200,00 zł brutto,
b) w zakresie objętym prawem opcji: 3 113 640,00 zł brutto,

2) na Część nr 2 – Odbieranie bioodpadów u źródła:
a) w zakresie gwarantowanym (podstawowym): 3 072 600,00 zł brutto,
b) w zakresie objętym prawem opcji: 1 860 840,00 zł brutto,

3) na Część nr 3 – Odbieranie szkła u źródła oraz z PSZOK:
a) w zakresie gwarantowanym (podstawowym): 685 800,00 zł brutto,
b) w zakresie objętym prawem opcji: 413 640,00 zł brutto,

4) na Część nr 4 – Odbieranie papieru u źródła:
a) w zakresie gwarantowanym (podstawowym): 415 800,00 zł brutto,
b) w zakresie objętym prawem opcji: 250 560,00 zł brutto,

5) na Część nr 5 – Odbieranie opakowań z metali, tworzyw sztucznych, odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych i odpadów opakowaniowych wielomateriałowych u źródła i z PSZOK:
a) w zakresie gwarantowanym (podstawowym): 1 177 200,00 zł brutto,
b) w zakresie objętym prawem opcji: 712 800,00 zł brutto,

6) na Część nr 6 – Odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK, w zakresie frakcji: gruz, papier:
a) w zakresie gwarantowanym (podstawowym): 151 200,00 zł brutto,
b) w zakresie objętym prawem opcji: 90 720,00 zł brutto,

7) na Część nr 7 – Odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK w zakresie pozostałych frakcji:
a) w zakresie gwarantowanym (podstawowym): 1 663 200,00 zł brutto,
b) w zakresie objętym prawem opcji: 1 009 800,00 zł brutto.

2024-01-15 12:53 Izabela Morawiec Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia

Ogloszenie o zmianie [...].pdf

Wyjasnienie i zmiana [...].pdf

Wyjasnienie i zmiana [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1053