Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GUM2023ZP0132 Zaprojektowanie i wdrożenie zmiany stałej organizacji ruchu na drodze wewnętrznej do budynków położonych na osiedlu studenckim przy ul. Dębowej 5 -13 Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w Gdańsku

Termin:
Zamieszczenia : 21-12-2023 12:54:00
Składania : 16-01-2024 09:00:00
Otwarcia : 16-01-2024 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
01_Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 21.12.2023r..pdf pdf 84.74 2023-12-21 12:54:00 Postępowanie
02_SWZ_.pdf pdf 464.85 2023-12-21 12:54:00 Postępowanie
03_załącznik nr 1 do SWZ- formularz oferty.doc doc 79 2023-12-21 12:54:00 Postępowanie
04_załącznik nr 2 do SWZ_oświadczenia.doc doc 99 2023-12-21 12:54:00 Postępowanie
05_załącznik nr 3 do SWZ_OPZ z zał.zip zip 3139.4 2023-12-21 12:54:00 Postępowanie
06_załącznik nr 4 do SWZ - projekt umowy.pdf pdf 484.29 2023-12-21 12:54:00 Postępowanie
07_załącznik nr 5 do SWZ- wykaz robót_.doc doc 58.5 2023-12-21 12:54:00 Postępowanie
08_załącznik nr 6 do SWZ - wykaz osób_.doc doc 50.5 2023-12-21 12:54:00 Postępowanie
Informacja o wizji lokalnej.pdf pdf 272.85 2023-12-29 11:05:54 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 03.01.2024.pdf pdf 285.69 2024-01-03 10:36:14 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o sprostowaniu z dnia 03.01.2024r..pdf pdf 45.11 2024-01-03 11:36:38 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ z dnia 03.01.2024.pdf pdf 258.1 2024-01-03 11:39:03 Publiczna wiadomość
Modyfikacja nr 1_SWZ_03.01.2024r..pdf pdf 465.11 2024-01-03 11:39:03 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 04.01.2024.pdf pdf 240.55 2024-01-04 09:07:39 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 09.01.2024.pdf pdf 249.24 2024-01-09 09:25:54 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 09.01.2023r..pdf pdf 33.8 2024-01-09 09:30:03 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ z dnia 09.01.2024.pdf pdf 232.76 2024-01-09 09:30:03 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dnia 16.01.2024r..pdf pdf 248.07 2024-01-16 09:36:55 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 25.01.2024_2.pdf pdf 279.37 2024-01-25 12:31:37 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 25.01.2024r..pdf pdf 43.77 2024-01-25 13:02:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-25 13:06 Tomasz Krysiak Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Gdański Uniwersytet Medyczny jako Zamawiający, na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Pzp zawiadamia
o unieważnieniu postępowania na podstawie przesłanki, o której mowa w art. 255 pkt 3) w zw. z art. 266 ustawy Pzp, z uwagi na to, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększania tej kwoty do wysokości ceny przedmiotowej oferty.

W oparciu o art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 93 036, 83 zł, cena najkorzystniejszej jedynej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Biuro Doradcze „POL-CONSULT” Marcin Poliński, Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Franciszek Kruk; Zakład Usługowo-Handlowy „ELEKTRON” Mirosław Pęczyński „MAKADAM” Maciej Stachowicz) wynosi 277 242,00 zł.
W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty. W takiej sytuacji ceny lub koszty określone we wszystkich złożonych ofertach nie mieszczą się w limicie ustalonym przez zamawiającego. Hołdując racjonalności, przesłanka ta zakłada unieważnienie postępowania bez konieczności badania i oceny ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej, w sytuacji gdy od początku wiadomo, że cena żadnej oferty nie zmieści się w ustalonym limicie, a zamawiający tego limitu nie zmieni (Komentarz do Prawa Zamówień Publicznych wydany przez Urząd Zamówień Publicznych).
Zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 12 listopada 2015 r. (Sygn. Akt KIO 2347/15 – wyrok aktualny w bieżącym stanie prawnym): „Przepis w obecnym brzmieniu zwalnia zamawiającego z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie.”
Zgodnie z orzecznictwem KIO, Zamawiający nie ma obowiązku zwiększania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie konkretnego zadania, tak aby obowiązkowo dokonać wyboru. Możliwość zwiększenia budżetu warunkowana jest z pewnością wieloma czynnikami, a wykonawca nie ma prawnych możliwości domagać się zwiększenia budżetu, ponieważ takie zachowanie w pewnych przypadkach mogłoby narazić zamawiającego na zarzuty niegospodarnego zarządzania środkami publicznymi (wyrok KIO z dnia 24 maja 2012 r. sygn. Akt KIO 964/12 – wyrok aktualny w bieżącym stanie prawnym).
Ponadto Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi. Zgodnie z art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny.
W ocenie Krajowej Izby Odwoławczej (wyrok z dn. 22.01.2019 r. sygn. KIO 2608/18 – wyrok aktualny
w bieżącym stanie prawnym) to Zamawiający ma prawo a wręcz obowiązek podejmowania decyzji w zakresie, czy zwiększenie środków przeznaczonych na realizację zamówienia jest uzasadnione pod względem celowości i efektywności gospodarowania środkami publicznymi. Decyzję zamawiający podejmuje w określonych warunkach zaistniałych w konkretnym postępowaniu o udzielenie zamówienia i w granicach możliwości finansowania zadania.
W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w sytuacji gdy cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2024-01-25 13:02 Tomasz Krysiak Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 25.01.2023r.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-01-25 12:31 Tomasz Krysiak Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 25.01.2024r.

Informacja o unieważ [...].pdf

2024-01-16 09:36 Tomasz Krysiak Informacja z otwarcia ofert z 16.01.2024r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-01-16 09:33 Tomasz Krysiak Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-01-16 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi: 93 036, 83 zł brutto
2024-01-09 09:30 Tomasz Krysiak Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 09.01.2023r.

Zmiana treści SWZ z dnia 09.01.2023r.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zmiana treści SWZ z [...].pdf

2024-01-09 09:25 Tomasz Krysiak Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 09.01.2024r.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

2024-01-09 09:15 Tomasz Krysiak Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-01-04 09:07 Tomasz Krysiak Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 0401.2024r.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

2024-01-03 11:39 Tomasz Krysiak Zmiana treści SWZ z dnia 03.01.2024r.

Modyfikacja nr 1_SWZ_03.01.2024r.

Zmiana treści SWZ z [...].pdf

Modyfikacja nr 1_SWZ [...].pdf

2024-01-03 11:36 Tomasz Krysiak Ogłoszenie o sprostowaniu z dnia 03.01.2024r.

Ogłoszenie o sprosto [...].pdf

2024-01-03 10:36 Tomasz Krysiak Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 03.01.2024r.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

2023-12-29 11:05 Tomasz Krysiak INFORMACJA O WIZJI LOKALNEJ

Informacja o wizji l [...].pdf

2023-12-29 10:32 Tomasz Krysiak Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 704