Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-12-2023 08:35:00 |
Składania : | 20-12-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 20-12-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Dobrzyniewo Duże, dnia 12.12.2023r.
RGK.7021.24.2023
Zapytanie ofertowe
dot. konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dobrzyniewo Duże
1. Nazwa i adres zamawiającego
Gmina Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25
16-002 Dobrzyniewo Duże
tel. (85) 742 81 55, fax (85)719 71 47.
2. Tryb zamówienia
Zamówienie o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 2 pkt 1 ustawy pzp, tj.130 tys. złotych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszcza się opis warunków zamówienia
Opis warunków zamówienia w formie elektronicznej umieszczono jako załączniki do zaproszenia na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo,
4. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy
Dobrzyniewo Duże.
Dokładny zakres prac zawiera druk umowy wraz z załącznikami.
Liczba lamp oświetleniowych na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże wynosi około 1300 sztuk (oświetlenie sodowe).
5. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy wykonać w terminie od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia
2024 roku.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:
- posiada stosowne uprawnienia (w tym elektryczne i do prac
na sieci PGE Dystrybucja S.A.), posiada stosowną wiedzę i doświadczenie,
dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
oraz jego sytuacja ekonomiczna i finansowa umożliwia realizację zamówienia.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) aktualny odpis z KRS lub CEIDG wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)
wskazanie
osoby, która będzie kierowała konserwacją oświetlenia ulicznego wraz
z oświadczeniem o posiadaniu przez nią właściwych uprawnień.
Oświadczenia i wykazy należy złożyć w oryginale, a pozostałe w/w dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższa cena ryczałtowa brutto za
miesiąc.
8. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę wraz z załącznikami (aktualny odpis z KRS lub CEIDG wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wskazanie osoby, która będzie kierowała konserwacją oświetlenia ulicznego wraz z oświadczeniem o posiadaniu przez nią właściwych uprawnień) należy składać elektronicznie, za pośrednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo – w terminie: do dnia 20 grudnia 2023 r. do godz. 10:00.
9. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowana przez Wójta
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@eterneco.eu
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: „Budowa linii oświetlenia ulicznego” prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-27 08:20 | Michał Gabrel | Informacja o wyborze oferty. |
2023-12-27 08:20 | Michał Gabrel | Informacja z otwarcia ofert. |
Komunikaty