Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RPZ.272.27.2023 Świadczenie kompleksowych usług polegających na usuwaniu i przechowywaniu na parkingu strzeżonym pojazdów z terenu Powiatu Ostrowskiego, usuniętych w trybie art. 130a ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 z późn. zm.)

Magdalena Boroń
Powiat Ostrowski Oddział: Biuro Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 04-12-2023 10:59:00
Składania : 12-12-2023 09:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Zamawiający informuje, że w części elektronicznej formularza na platformie zakupowej w oknie "Zadanie nr 1" należy wpisać kwotę z pozycji nr 24 Formularza oferty dla zadania 1, natomiast w oknie "Zadanie nr 2" należy wpisać kwotę z pozycji nr 6 Formularza oferty dla zadania nr 2.

Wykonawcy są zobowiązani do złożenia Formularza oferty jako załącznika.
Jeśli kwoty w Formularzu oferty nie będą spójne z kwotami wpisanymi w platformie zakupowej, to Zamawiający informuje, iż wiążącymi Wykonawcę będą kwoty wpisane w załączonym Formularzu oferty.

Formularz oferty można podpisać odręcznie, zeskanować i załączyć, ale można też po uzupełnieniu np. przekonwertować do formatu .pdf i opatrzyć elektronicznym podpisem zaufanym, elektronicznym podpisem kwalifikowanym bądź elektronicznym podpisem osobistym.

Załączniki do oferty muszą załączone również jako skany bądź podpisane elektronicznie skany (tak jak oferta).

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt jedynie poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego",

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia - warunki zamówienia.docx docx 29.21 2023-12-04 10:59:22 Postępowanie
wykaz narzędzi - przechowywanie pojazdów.docx docx 14.1 2023-12-04 10:59:22 Postępowanie
wykaz narzędzi - usuwanie pojazdów.docx docx 13.98 2023-12-04 10:59:22 Postępowanie
Wzór oferty.docx docx 39.28 2023-12-04 10:59:22 Postępowanie
wzór umowy zadanie 1.doc doc 129.5 2023-12-04 10:59:22 Postępowanie
wzór umowy zadanie 2.doc doc 117.5 2023-12-04 10:59:22 Postępowanie

Komunikaty

2023-12-13 10:14 Magdalena Boroń Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, iż dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu złożonej przez P.H.U. Krystian Domański
63-400 Ostrów Wielkopolski, Kamienna 9.

Z poważaniem,
Marcin Woliński - Dyrektor Wydziału Rozwoju Powiatu Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim.
2023-12-05 08:29 Magdalena Boroń Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, iż wpłynęło następujące pytanie do opisu przedmiotu zamówienia:
"W opisie przedmiotu zamówienia w pkt 1.2 jest mowa o przewiezieniu pojazdów nieodebranych w terminie 2 dni od początku obowiązywania umowy. Czy jest możliwe wydłużenie tego terminu do 7 dni?".

Niniejszym Zamawiający udziela następującej odpowiedzi:

Mając na uwadze płynną realizację zadania tzn. zakończenie jednej umowy i rozpoczęcie kolejnej, zasadne jest przewiezienie pojazdów w jak najkrótszym czasie, ponieważ wykonawca z którym umowa się zakończyła nie powinien już wydawać pojazdów, usuniętych np. 31.12.2023 r. Jednak z uwagi na przypadające święto w dniu 01.01.2024 r. Zamawiający wydłuży okres na przewiezienie pojazdów między parkingami do dwóch dni roboczych od dnia obowiązywania umowy tj. do dnia 03.01.2024 r. "

Niniejszym Zamawiający zmienia więc zapisy wzoru umowy dla zadania 1 oraz Opisu przedmiotu zamówienia w omawianym zakresie w następujący sposób:
"Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przewiezienia z parkingu strzeżonego prowadzonego przez dotychczasowego wykonawcę, na swój parking, pojazdów, które przed dniem obowiązywania niniejszej umowy zostały usunięte z drogi w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, a nieodebrane przez osoby uprawnione do ich odbioru. Na dzień wszczęcia postępowania – 16 szt. pojazdów opisanych w Części nr 1 zamówienia, z zastrzeżeniem, że liczna może ulec zmianie. Przewiezienie pojazdów winno nastąpić nie później niż do 3 stycznia 2024 r."

Z poważaniem,
Magda Boroń - Biuro Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 Świadczenie usługi na zasadach przedstawionych w Opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy. Część 1 dotyczy usługi usuwania i przechowywania następujących kategorii pojazdów: rower lub motorower, motocykl, pojazd o dmc do 3,5 t, pojazd o dmc powyżej 3,5 t do 7,5 t, pojazd o dmc powyżej 7,5 t do 16 t, pojazd o dmc powyżej 16 t, hulajnoga elektryczna lub inne urządzenie transportu osobistego 1 usługa - (0)
2 Zadanie nr 2 Świadczenie usługi na zasadach przedstawionych w Opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy. Część 1 dotyczy usługi usuwania i przechowywania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Do 10 dnia każdego miesiąca Wykonawca będzie przedkładał fakturę dotyczącą przedmiotu zamówienia za miesiąc ubiegły, wraz z załącznikami: dyspozycjami usunięcia pojazdów, zezwoleniem na odbiór pojazdów oraz „Potwierdzeniem wydania pojazdu”. Termin płatności wynosi 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
3 Termin realizacji - Od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. bądź do wyczerpania całkowitej kwoty dla danego zadania zawartej w Formularzu oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Formularz oferty - Proszę o złożenie uzupełnionego formularza oferty oraz wszystkich wymaganych do niego załączników. Informację o sposobie złożenia podpisu na dokumentach Zamawiający przedstawił w dziale "Wymagania i specyfikacja". (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 271