Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 21-11-2023 18:36:00 |
Placing offers : | 29-11-2023 09:00:00 |
Offers opening : | 29-11-2023 09:30:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-11-22 11:01 | ANNA ZIÓŁKOWSKA - KARDAS |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na zadanie pn. „Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Zapolice.” Na podstawie z art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) powoływanej dalej jako ustawa Pzp, Zamawiający udostępnia informację o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na zadanie pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego, dydaktycznego i multimedialnego w ramach realizacji konkursu grantowego miniPAKT - gminne pracownie komputerowe.” Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym postępowaniu z uwagi na problemy techniczne nie zostało opublikowane w terminie ogłoszenie o zamówieniu na platformie ezamowienia.gov.pl w związku z powyższym postępowanie nie zostało prawidłowo wszczęte. |
Announcements