Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-11-2023 10:49:00 |
Składania : | 01-12-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 01-12-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Nazwa i adres zamawiającego
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach Dział: Dzienny Dom Senior+ ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip., 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 Nr tel. 668-216-211 Adres WWW: cus.starachowice.eu email : ewa.pochec@cus.starachowice.eu |
1.Tryb udzielenia zamówienia
Zapytanie ofertowe
2. Opis przedmiotu zamówienia
(Określenie przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia)
Zamawiający zleci zakup i dostawa płyty indukcyjnej Firmy Amica PI 6509 pod wskazany adres tj. ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip. Przewidywany czas dostawy zamawianych produktów to około godziny 15 w/w dnia. Prosimy o przesyłanie kosztorysu ofert.
Specyfikacja produktu:
- kolor czarny
- Moc przyłączeniowa 7kW
- Pola grzewcze 4 pola indukcyjne, sterowanie dotykowe
- Sterowanie płyty grzewczej: elektroniczne- dotykowe (sensorowe)na płycie grzewczej
- Wykonanie płyty grzewczej: ceramiczne – bez ramki
Wyposażenie:
- Kabel zasilający
Gwarancja:
- minimum 24 miesiące
3. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
3.1.Termin wykonania zamówienia – 15.12.2023.
3.2 Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia – teren miasta Starachowice.
4. Kryteria oceny ofert.
4.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie: (cena + atrakcyjność oferty )
5. Warunki udziału w postępowaniu:
5.1 Posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia.
5.2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
5.3 Cena podawana w ofercie powinna być ceną brutto tj. zawierającą pełny koszt ponoszony przez Zamawiającego.
6. Informacje dot. płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150 odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
Komunikaty