Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-11-2023 11:44:00 |
Składania : | 23-11-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 23-11-2023 09:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: Wycince drzew rosnących w pasach dróg powiatowych zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Świeciu zgodnie z załącznikiem nr 2 – tabelą drzew do wycinki. Ilość: do 181 szt. Rozliczenie kosztorysowe. Drewno pozyskane z wycinki stanie się własnością Wykonawcy. Rozliczenie wartości drewna pozyskanego przez Wykonawcę w związku z wykonaniem przedmiotu umowy nastąpi poprzez wystawienie przez Zamawiającego faktury VAT w oparciu o protokół odbioru drewna z wycinki na kwotę do 40 041,17 zł brutto zgodnie z szacunkiem brakarskim i zapisami ustawy o VAT. Wykonawca opłaci należność za drewno w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury przez Zamawiającego, Uporządkowanie terenu polegającego na: - Zebraniu i wywiezieniu pozyskanego drewna, - Zgrabieniu i/lub pozamiataniu terenu, na którym prowadzono prace związane z wycinką drzew, - Zebraniu i wywiezieniu odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac. Frezowaniu karpin wraz z uzupełnieniem ziemi w miejscu frezowania. Ilość ok. 50 szt. Pielęgnacja drzew z podnośnika (cięcia pielęgnacyjne). Ilość ok. 15 godzin. Wykonawca musi: Posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o charakterze zbliżonym do niniejszego i dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania przedmiotu zamówienia, Dysponować potencjałem osobowym i sprzętowym do realizacji zamówienia – prace związane z prowadzeniem wycinki wykonane musza być osoby, które posiadają uprawnienia do realizacji ww. prac. Wycinka drzew prowadzona musi być przez osoby posiadające uprawnione do obsługi pilarek spalinowych oraz posiadające aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Szczegółowy zakres zamówienia określa formularz ofertowy oraz załączniki do zapytania. Przedstawicielem Zamawiającego w okresie realizacji przedmiotu umowy jest: Kierownik Obwodu Drogowo - Mostowego w Drzycimiu Z-ca Kierownika Obwodu Drogowo-Mostowego w Drzycimiu. Przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest do wydawania Wykonawcy poleceń związanych z zapewnieniem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu prac, oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa, a także do wykonania prac w pasie drogowym w sposób niepowodującym kolizji z uczestnikami ruchu kołowego i pieszych. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z eksploatacją pojazdów i innego sprzętu, ich ubezpieczeniem, zabezpieczeniem w paliwo, wynagrodzeniem i ubezpieczeniem pracowników wykonujących prace utrzymaniowe oraz koszty pozyskanego drewna.
Termin wykonania zamówienia: do 22.12.2023 r. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Sposób oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Ofertę należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/csw poprzez formularz elektroniczny.
Do oferty należy dołączyć formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Pliki dołączane należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
Cenę oferty należy obliczyć na podstawie formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 23 listopada 2023 r. do godz. 09:00
3) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 listopada 2023 r. o godz. 09:15 poprzez odszyfrowanie wczytanych na Platformie ofert.
4) Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
5) Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
- wykonawcach, którzy złożyli oferty;
- cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
6) Informacja zostanie opublikowana na stronie postępowania na platformazakupowa.pl w sekcji ,,Komunikaty”
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 56 83 228
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-11-24 08:20 | Dariusz Źmich | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2023-11-23 12:27 | Dariusz Źmich | Informacja z otwarcia ofert |
2023-11-23 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia to 109 469,88 zł brutto |
Komunikaty