Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-11-2023 09:40:00 |
Składania : | 01-12-2023 11:38:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zapytanie
ofertowe z opcją zawarcia umowy
na
opracowanie projektu miejscowego
planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie geodezyjnym Gajewo, gmina Giżycko.
Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem
wyboru oferty w przypadku:
-
niewystarczających środków na realizację zamówienia,
-
zamiany warunków Zamawiającego.
I. Zamawiający: Gmina Giżycko, ul. Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko,
NIP 845 1981949, tel. 87 429 99, email:
ugg@ugg.pl
II.
Tryb udzielenia zamówienia
Działając
w oparciu o Zarządzenie Nr 158.2022 Wójta Gminy Giżycko z dnia 20.12.2022 roku w sprawie
wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Giżycko zamówień o wartości
mniejszej niż 130.000,00 zł netto
zapraszam do złożenia pisemnej oferty na
wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie
geodezyjnym Gajewo, gmina Giżycko zgodnie z Uchwałą Nr LXV/659/2023 Rady Gminy
Giżycko z dnia30 marca 2023 r., zmienioną Uchwałą Nr LXVI/667/2023 Rady Gminy
Giżycko z dnia 27 kwietnia 2023r. i Uchwałą Nr LXVII/675/2023 Rady Gminy
Giżycko z dnia 17 maja 2023r. (uchwały
stanowią załącznik nr 1).
Postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego zwolnione ze stosowania ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
Na
podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 zamówienie poniżej 130 tys. zł.
III. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie geodezyjnym Gajewo,
gmina Giżycko zgodnie z Uchwałą Nr LXIV/645/2023 Rady Gminy Giżycko z dnia 9.03.2022
r. zmienioną Uchwałą Nr LXVI/667/2023 Rady Gminy Giżycko z dnia 27 kwietnia
2023r. i Uchwałą Nr LXVII/675/2023 Rady Gminy Giżycko z dnia 17 maja 2023r.
W chwili obecnej przedmiotowy teren jest
objęty miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego.
Procedurą opracowania objęto obszar o
łącznej powierzchni ok. 25ha w granicach określonych uchwałą.
III.1. Opracowanie planu miejscowego
będącą przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami
prawnymi, w tym w szczególności z:
2) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii dnia
17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego (Dz. U z 2021 r. poz. 2404),
3) ustawą z dnia 03 października 2008 r. o
udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w
ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r.
poz. 2373 ze zm.),
4)
ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.
U. z 2021 r. poz. 214),
oraz przepisami
wynikającymi z innych aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu
zlecenia m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego,
ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.
III.2. Czynności, które projektant
wykona w ramach realizacji przedmiotu zlecenia:
2.
wykonanie inwentaryzacji terenu;
3.
wykonanie analizy i przygotowania propozycji
rozpatrzenia wniesionych wniosków do planu;
4.
opracowania koncepcji projektu planu i prezentacja
Zamawiającemu;
5.
opracowanie projektu planu wraz z kompletem
materiałów planistycznych, zgodnie z ustawą;
6.
sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia
planu w formie papierowej oraz elektronicznej na płycie CD;
7.
opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko w
zakresie uzgodnionym przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska i
Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego - zgodnie z ustawą z dnia 3
października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie,
udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na
środowisko;
8.
przygotowanie niezbędnej liczby egzemplarzy,
określonej przez Zamawiającego, projektu planu i prognozy oddziaływania na
środowisko, przeznaczonych do uzgodnień i opinii wynikających z obowiązujących
ustaw;
9.
przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania
opinii i uzgodnień, w tym Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej;
10.
przygotowanie wykazu uzgodnień i opinii projektu
planu i wprowadzania ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień;
11.
przygotowanie wniosków na wyłączenie gruntów z
produkcji rolnej i leśnej (o ile będzie potrzebna),
12.
przygotowanie projektu planu wraz z prognozą
oddziaływania na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu oraz udziału w
dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami;
13.
prezentacja projektu planu i uczestnictwa w dyskusji
na temat przyjętych w projekcie rozwiązań podczas posiedzeń Gminnej Komisji
Urbanistyczno - Architektonicznej oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem
radnych i zainteresowanych;
14.
obsługa wyłożenia projektu planu, która wynika z
obowiązującej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w miejscu i
terminie ustalonym z Zamawiającym, w razie konieczności - składania wyjaśnień
osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
15.
przygotowanie propozycji rozpatrzenia uwag
wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozą
oddziaływania na środowisko oraz przygotowania wykazu uwag i wprowadzenia
ewentualnych zmian po rozpatrzeniu uwag;
16.
przygotowanie i przedłożenie Radzie Gminie projektu
planu do uchwalenia wraz z listą nieuwzględnionych uwag oraz udział w sesji
Rady Gminy zatwierdzającej projekt;
17.
przygotowanie danych przestrzennych planu infrastruktury informacji przestrzennej w zakresie
zagospodarowania przestrzennego,
18.
przygotowanie i skompletowanie dokumentacji
planistycznej po uchwaleniu planu celem oceny przez Wojewodę ich zgodności z
przepisami prawnymi.
III.3. W ramach zamówienia
Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu:
1. inwentaryzację
uproszczoną terenu opracowania w skali 1: 1000 – 1 szt. plansza kolorowa wraz z
opisem oraz materiały analityczne;
2. rysunek planu
(wersja uchwalona) w skali 1:1000 – 3 szt. kolorowe;
3. rysunek planu
pomniejszony do formatu A4 (wersja uchwalona) – 3 szt. kolorowe;
4. tekst planu (
wersja uchwalona) wraz z załącznikami (w obowiązującym formacie na płycie,
rysunki w formacie tiff, shp);
5. opracowanie
ekofizjograficzne – 2 szt.,
6. prognozę
oddziaływania na środowisko (tekst i rysunek w skali 1: 1000) – 2 szt.;
7. prognozę skutków
finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z
uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – 2
szt.;
8. dokumenty
określone w pkt 2-7 zapisane w uzgodnionym formacie na płycie CD-R- 2 szt.;
9. oświadczenie
Wykonawcy, że projekt planu został wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami
i normami, zgodnie z zasadami i trybem sporządzania planów miejscowych oraz, że
zostaje przekazany Zamawiającemu w stanie kompletnym z punktu widzenia celu,
któremu ma służyć.
IV.
Wymagane dokumenty przy składaniu oferty.
1. Dokument (kopia)
potwierdzający prowadzenie działalności.
2. Kserokopię
dokumentów potwierdzających uprawnienia do sporządzania projektów miejscowych
planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym
3. Wykaz (co
najmniej 3) sporządzonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zakończonych
publikacją w dzienniku urzędowym województwa,
4. Oświadczenie o
braku podstaw wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
5. Oferty, które
wpłyną do Urzędu niekompletne lub po terminie nie będą rozpatrywane.
6. W toku badania i
oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
V.
Kryterium wyboru oferty – 100% cena brutto.
VI.
Termin realizacji zamówienia.
30 czerwiec 2025 r.
Osobą upoważnioną do kontaktów z
oferentami jest: Emilia Piekutowska tel. (87) 429 99 83.
Załączniki:
1. Uchwała Nr LXV/659/2023 Rady Gminy Giżycko z dnia 30
marca 2023r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego w obrębie geodezyjnym Gajewo, gmina Giżycko, Uchwała
Nr LXVI/667/2023 Rady Gminy Giżycko z dnia 27 kwietnia 2023r. w sprawie zmiany
Uchwały Nr LXV/659/2023 Rady Gminy Giżycko z dnia 30
marca 2023r. dotyczącej przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego w obrębie geodezyjnym Gajewo, gmina Giżycko, Uchwała Nr LXVII/675/2023 Rady Gminy
Giżycko z dnia 17 maja 2023r. w sprawie zmiany Uchwały Nr LXV/659/2023 Rady
Gminy Giżycko z dnia 30 marca 2023r. dotyczącej przystąpienia do sporządzenia
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie geodezyjnym Gajewo,
gmina Giżycko.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 87 4299983.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-05 14:09 | Emilia Piekutowska |
Wójt
Gminy
Giżycko
informuje,
że
dnia
04
grudnia
2023r.
w
przeprowadzonym
rozpoznaniu
cenowym
na
opracowanie
projektu
miejscowego
planu
zagospodarowania
przestrzennego
w
obrębie
geodezyjnym
Gajewo,
gmina
Giżycko
wybrano
ofertę
złożoną
przez
firmę:
Góra
Projekt
Usługi
Planowania
Przestrzennego
Paweł
Góra
za
cenę
brutto
25
830
zł. Dziękując za złożenie ofert w przedmiotowym postępowaniu, zapraszam do udziału w kolejnych. |
Komunikaty