Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP5/2023 „ Doposażenie Oddziału Rehabilitacyjnego w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Lesku w urządzenia robotyczne do rehabilitacji pacjenta ”

Termin:
Zamieszczenia : 16-11-2023 12:47:00
Składania : 24-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 24-11-2023 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

1.        Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:

1)   W sprawach merytorycznych:

Łukasz Podkalicki –  tel. +48 660 546 924

              Adres poczty elektronicznej e-mail: lpodkalicki@spzozlesko.pl

2)   W sprawach formalnych:

 Piotr Wojnarowski tel. 13 46 98 413

Adres poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@spzozlesko.pl  

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
08dbe682-2056-4d2a-b283-bb0011e854b9-1.pdf pdf 128.75 2023-11-16 12:47:00 Postępowanie
nr sprawy ZP5- 2023 SWZ Rehabilitacja projekt.doc doc 768 2023-11-16 12:47:00 Postępowanie
nr sprawy ZP 5-23- Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 270.49 2023-11-22 11:42:33 Publiczna wiadomość
nr sprawy ZP5-23 INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.pdf pdf 182.62 2023-11-24 14:49:26 Publiczna wiadomość
nr sprawy ZP5-2023 Informacja o Wyborze Ofert.pdf pdf 373.19 2023-11-30 12:23:49 Publiczna wiadomość
nr sprawy ZP 5-23- Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zadania.pdf pdf 163.95 2023-11-24 10:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-30 12:23 Piotr Wojnarowski informacja o wyborze oferty

nr sprawy ZP5-2023 I [...].pdf

2023-11-24 14:49 Piotr Wojnarowski informacja z otwarcia ofert

nr sprawy ZP5-23 INF [...].pdf

2023-11-24 10:00 Komunikat Zamawiającego Informacja o kwocie przewidzianej na realizację zadania
INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW
Informacja o wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku
na sfinansowanie zamówienia publicznego:

ZAMAWIAJĄCY:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku
ul. K. Wielkiego 4
38-600 Lesko
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone
w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy pn.
Nazwa przedmiotu zamówienia dostawa:
„ Doposażenie Oddziału Rehabilitacyjnego w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Lesku w urządzenia robotyczne do rehabilitacji pacjenta ”
ZP 5/2023

Zamawiający przewidział, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć
KWOTA NETTO: 462 962 ,96 zł (słownie: czterysta sześćdziesiąt dwa dziewięćset sześćdziesiąt dwa złote 96/100 )
KWOTA BRUTTO: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100 gr)

nr sprawy ZP 5-23- I [...].pdf

2023-11-22 11:42 Piotr Wojnarowski Odpowiedzi na pytania

nr sprawy ZP 5-23- O [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 365