Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-10-2023 12:12:00 |
Składania : | 07-11-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zwracam się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty cenowej na:
I. Przedmiot zamówienia.
Opracowanie operatu wodnoprawnego na usługę wodną - odprowadzanie do cieku Iwnica w km 1+505 wód opadowych lub roztopowych, ujętych w zamknięte systemy kanalizacji deszczowej służącej do odprowadzania opadów atmosferycznych, pochodzących z odwodnienia dróg oraz przyległych terenów zabudowanych w rejonie ulic Morelowej i Wiśniowej w miejscowości Milików, gmina Nowogrodziec, powiat Bolesławiecki.
II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. uzyskanie
wszelkich materiałów wyjściowych do wniosku o wydanie pozwolenia wodnoprawnego
oraz do opracowania operatu wodnoprawnego, a także uzyskanie niezbędnych
opinii, uzgodnień oraz warunków.
2. analiza
danych wyjściowych tj. ponowne wyznaczenie oraz wyliczenie zlewni dla ww.
opracowania.
3. wykonanie
kompletnego operatu wodnoprawnego na usługę wodną - odprowadzanie do cieku
Iwnica w km 1+505 wód opadowych lub roztopowych, ujętych w systemy kanalizacji
deszczowej służącej do odprowadzania opadów atmosferycznych, pochodzących z
odwodnienia dróg oraz przyległych terenów zabudowanych w rejonie ulic Morelowej
i Wiśniowej w miejscowości Milików, gmina Nowogrodziec, powiat Bolesławiecki.
4. Opracowanie
stanowiące przedmiot niniejszego postępowania powinno być wykonane zgodnie z
obowiązującą ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2023 r.
poz. 1478 z późn. zm.).
5. dokonywanie
uzupełnień złożonego wniosku w toczącym się postępowaniu o uzyskanie decyzji
pozwolenia wodnoprawnego.
6.
Wykonawca zobowiązany jest opracować operat
wodnoprawny i przekazać go Zamawiającemu celem zaopiniowania, przed jego
przedłożeniem do odpowiedniego organu wydającego pozwolenia wodnoprawne. Po
dostarczeniu przez Wykonawcę operatu wodnoprawnego do siedziby Zamawiającego,
Zamawiający dokona oceny jego poprawności i zgodności z Umową oraz przekaże
Wykonawcy ewentualne zastrzeżenia do opracowania w terminie 5 dni roboczych.
Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich niezgodności opracowania
względem Umowy zgłoszonych przez Zamawiającego i ponownego przekazania operatu
wodnoprawnego do Zamawiającego celem ponownego zaopiniowania.
7.
Operat należy wykonać w formie opisowej i
graficznej (4 egzemplarze) oraz wersję elektroniczną, jako dokument *.pdf w
całości zbieżny z wersją papierową oraz wersję elektroniczną w wersji
edytowalnej *.doc, *.xls, *.dwg itp.
8.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
·
kopie decyzji pozwolenia wodnoprawnego i
pozostałych pism uzyskanych z instytucji w ww. sprawie
· kompletną dokumentację w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (aktualny operat wraz z załącznikami w wersji pdf)
III. Termin realizacji zamówienia.
Opracowanie operatu wodnoprawnego: w terminie do dnia 29 grudnia 2023 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu operatów wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z powierzchni dróg publicznych.
V. Termin zapłaty faktury:
Termin zapłaty faktury: do 21 dni od dnia jej otrzymania
przez Zamawiającego. Podstawę wystawienia faktury stanowi podpisany przez
Zamawiającego za wykonanie przedmiotu umowy protokół.
VI. Do udzielania informacji osobą uprawnioną jest:
Pani Justyna Fecyk, tel. 730 740 449, e-mail: j.fecyk@hydrotech.info.pl
VII. Klauzula informacyjna RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a)
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Hydro-Tech Sp. z o.o. z siedzibą w
Nowogrodźcu, przy ul. Młyńskiej 3a; tel.: +48 75 734 96 00.;
b)
inspektor ochrony danych osobowych
kontakt z Inspektorem Danych Osobowych
w HYDRO-TECH Sp. z o.o. w Nowogrodźcu jest możliwy pod adresem email:
iod@hydrotech.info.pl ;
c)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.
1 lit. c RODO W celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego
zamówienia publicznego prowadzonym podst. Regulaminu udzielania zamówień w
spółce Hydro-Tech w Nowogrodźcu
d)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub
umowy powierzenia danych osobowych;
e)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
f)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia;
g)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h)
posiada Pani/Pan:
-
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących;
-
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników);
-
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej , lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego);
-
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
i)
nie przysługuje Pani/Panu:
-
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych;
-
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;
-
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
UWAGA
Niniejsze ZAPYTANIE OFERTOWE ma na celu ROZEZNANIE RYNKU o którym mowa w § 37 ust. 1 „Regulaminu udzielania zamówień w spółce Hydro-Tech w Nowogrodźcu” w celu wybrania takiego Wykonawcy, który zapewni odpowiednią jakość i korzystną cenę przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu wszystkich potrzeb Zamawiającego.
Zgodnie z § 37 ust. 13 „Regulaminu udzielania zamówień …” jeżeli wartość zamówienia oszacowana na podstawie zebranych ofert nie przekroczy 130.000,00 zł netto, Zamawiający może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w odpowiedzi na ZAPYTANIE OFERTOWE.
Zgodnie z § 37 ust. 14 „Regulaminu udzielania zamówień …” oferty złożone przez Wykonawców w odpowiedzi na ZAPYTANIE OFERTOWE są ofertami orientacyjnymi (wstępnymi) i Zamawiający może prowadzić z Wykonawcami dalsze NEGOCJACJE w celu obniżenia ceny, doprecyzowania lub uzupełnienia opisu zamówienia, warunków umowy lub innych warunków realizacji zamówienia. W wyniku przeprowadzonych negocjacji Zamawiający wybiera ofertę, która najlepiej zaspokoi jego potrzeby.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 75 734 96 09.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-11-10 12:27 | Justyna Fecyk |
ZAWIADOMIENIE
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY dotyczy zamówienia: Opracowanie operatu wodnoprawnego na usługę wodną - odprowadzanie do cieku Iwnica w km 1+505 wód opadowych lub roztopowych, ujętych w zamknięte systemy kanalizacji deszczowej służącej do odprowadzania opadów atmosferycznych, pochodzących z odwodnienia dróg oraz przyległych terenów zabudowanych w rejonie ulic Morelowej i Wiśniowej w miejscowości Milików, gmina Nowogrodziec, powiat Bolesławiecki. informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zmówienia została wybrana oferta nr 2 złożona przez Doradztwo Środowiskowe Monika Paluch-Puk Przedmiotowa oferta jest zgodna z ogłoszenia oraz uzyskała największą ilość punktów obliczonych zgodnie z przyjętym kryterium – najniższa cena. Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego z wykonawców ani nie odrzucono żadnej oferty. |
2023-11-03 10:40 | Justyna Fecyk |
W
związku
z
prowadzonym
postępowaniem
na
wykonanie
usługi,
Wykonawca
zwrócił
się
z
pytaniami,
na
które
Zamawiający
udziela
odpowiedzi: 1. Czy przekroje wylotu które Państwo posiadają to zarówno przekrój poprzeczny jak i podłużny? Tak, posiadamy przekroje poprzeczne jak i podłużne wylotu (skan pdf). 2. Czy wylot został wykonany legalnie? Tak, wylot został wykonany legalnie. Wydane było pozwolenie wodnopranwne na wykonanie urządzenia wodnego. |
2023-11-02 08:21 | Justyna Fecyk |
W
związku
z
prowadzonym
postępowaniem
na
wykonanie
usługi,
Wykonawca
zwrócił
się
z
pytaniami,
na
które
Zamawiający
udziela
odpowiedzi: 1. Czy posiadają Państwo stary operat wodnoprawny? Tak, posiadamy poprzedni operat wodnoprawny, który Zamawiający udostępni Wykonawcy (skany pdf). 2. Czy posiadają Państwo przekrój wylotu (powinien być w starym operacie)? Ile jest wylotów? Tak, posiadamy przekrój wylotu (jest jeden wylot), który jest w archiwalnym operacie (skan pdf.) 3. Kto ponosi opłatę za wydanie pozwolenia i pełnomocnictwo? Opłatę za wydanie pozwolenia ponosi Zamawiający. 4. Czy przed wprowadzaniem wód opadowych są urządzenia podczyszczające? Nie, wody kierowane są do sieci kanalizacyjnej poprzez system wpustów ulicznych i przykanalików zostają wstępnie oczyszczane w osadnikach tych wpustów. 5. Czy były robione badania jakości wód opadowych i roztopowych. Nie były wykonywane badania jakości wód opadowych i roztopowych. |
Komunikaty