Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej
i terminowej na wykonanie usług w zakresie Awaryjna naprawa drzwi automatycznych przesuwanych (dopuszczalna wymiana drzwi) do budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu.
Zakres wykonania prac :
- Demontaż
wraz z utylizacją istniejących drzwi zewnętrznych lub uszkodzonych elementów.
- Dostawa
wraz z montażem drzwi zewnętrznych w konstrukcji aluminiowej ocieplonej
(parametry techniczne dla drzwi: współcz. przenikania ciepła Umax
1,5 W/m2*K, wraz ościeżnicami
aluminiowymi i kompletnym wyposażeniem, szkło bezpieczne VSG 33.1/...33.1 lub uszkodzonych elementów.
Parametry otworu: wysokość przejścia - 2590 mm, szerokość przejścia - 1600 mm, wysokość osłony - 70 mm.
- Prace
wykończeniowe (po montażu drzwi wykonanie kompleksowej obróbki ościeży
drzwiowych, dostosowanie materiału i kolorystyki do istniejącego
wykończenia zewnętrznego i wewnętrznego, przywrócenie ścian oraz posadzki do stanu pierwotnego).
4. Funkcje bezpieczeństwa:
- ograniczenie siły zamykania i otwierania do 150 N
- zabezpieczenie kurtyną,
- samoczynna zmiana kierunku ruchu w przypadku natrafienia na przeszkodę,
- podłączenie do instalacji przeciwpożarowej w celu otwarcia drogi ratunkowej albo ewakuacyjnej,
- podłączenie do istniejących systemów bezpieczeństwa oraz kontroli dostępu.
Zamawiający nie przewiduje wymiany napędu. Zakres zlecenie będzie obejmował naprawę lub wymianę drzwi oraz ich
uruchomienia z wykorzystaniem istniejącego napędu.
Wykonawca może złożyć dwie oferty:
- na wymianę drzwi,
- na naprawę drzwi.
Obowiązkowa wizja na miejscu w dniu 6 listopada w godzinach: 9:00 - 12:00.
Osoba do kontaktu: Rafał Stefański - tel. 663163997.
Wymagania Wystawiającego:
- Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
- KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
- O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
- Termin realizacji zamówienia 01. 12. 2023 r
- Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
- Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
- Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół dostawy.
- Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
- Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
- Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
- Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu
- Do zamówienia nie ma zastosowanie art.2 ust.1.pkt.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Komunikaty