Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 175/ZP/2023 (83/WIR/2023) Przegląd oraz usuwanie awarii instalacji pożarowej napowietrzania dróg ewakuacyjnych zainstalowanych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59

Termin:
Zamieszczenia : 17-10-2023 10:28:00
Składania : 23-10-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Przedmiotem zamówienia jest przegląd oraz usuwanie awarii instalacji pożarowej napowietrzania dróg ewakuacyjnych zainstalowanych w Komendzie Wojewódzkiej Policji przy ul. 11 Listopada 37/59 w Radomiu.


Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy.

Podpisanie umowy nastąpi w terminie do 10 dni roboczych (poniedziałek-piątek), licząc od dnia wyboru Wykonawcy na platformie zakupowej.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt z p. Grzegorzem Kupis (prowadzącym postępowanie) poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (47) 701 37 81 - Grzegorz Kupis.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁĄCZNIK NR 2 - Wykaz elementów instalacji .pdf pdf 193.79 2023-10-17 10:28:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNK NR 5 - Wzór umowy.pdf pdf 251.22 2023-10-17 10:28:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 2 - Wykaz elementów instalacji .pdf pdf 193.79 2023-10-17 10:28:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 1 - Formularz ofertowy.docx docx 15.82 2023-10-17 10:28:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 1 - Formularz ofertowy.pdf pdf 376.89 2023-10-17 10:28:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 3 Oswiadczenie nr 1.pdf pdf 250 2023-10-17 10:28:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 4 Oświadczenie nr 2.pdf pdf 42.34 2023-10-17 10:28:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przegląd instalacji pożarowej napowietrzania dróg ewakuacyjnych Zamówienie obejmuje przegląd oraz usuwanie awarii instalacji pożarowej napowietrzania dróg ewakuacyjnych wymienionych w ZAŁĄCZNIKU NR 2 Wykaz elementów instalacji. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 1 - Formularz ofertowy.

ZAŁĄCZNIK NR 2 - Wyk [...].pdf

1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAŁĄCZNIK NR 1 - Fo [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 1 - Fo [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Nie później niż w terminie 15 dni od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenie - Oświadczenie o niezaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Oświadczenie RODO. Proszę dołączyć. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAŁĄCZNIK NR 3 Oswia [...].pdf

ZAŁĄCZNIK NR 4 Oświa [...].pdf

(0)
5 Odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia zawodowe - Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "OŚWIADCZAM" (0)
6 Ustrukturyzowane faktury elektroniczne - Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z ustawą z 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych , koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno prawnym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Warunki płatności - Przelew w terminie 30 dni od dnia jej dostarczenia wraz z dokumentami rozliczeniowymi. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 210