-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 832325
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
6/2023 6/2023 dostawa licencji do programu Eset Protect Entry On-Prem
Wystawiający
-
UżytkownikTomasz Boras
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-10-13 12:37:00
-
Składania2023-10-19 12:00:00
-
Otwarcie ofert2023-10-19 12:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert 6/2023 poprzez poniższy formularz elektroniczny.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oferta 6/2023.
1. Oświadczam
jako Wykonawca, że zapoznałem się z niniejszą ofertą i nie wnoszę do niej
zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w niej zawarte.
2. Zamawiający.
1) Nabywca: Województwo Mazowieckie 03-719
Warszawa ul. Jagiellońska 26, NIP
113-245-39-40.
2) Odbiorca/Płatnik:
Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie/ZUW MŁAWA
06-500
Mława, ul. Nowa 40.
3. Przedmiot
zamówienia.
1) Zakup nowych licencji (kluczy) na okres
12 (słownie dwanaście) miesięcy do programu „Eset Protect
Entry
On-Prem” (dawniej Eset Endpoint Security) w polskiej wersji językowej do 5
(słownie pięciu)
komputerów
stacjonarnych działających w systemie operacyjnym „Windows 10 Pro” 64 bitowym.
4. Wykonawca
w ramach zaoferowanej ceny zawrze i uwzględni wszelkie koszty związane z
zakupem i
dostawą przedmiotu zamówienia.
5. Zwrot
wypełnionej oferty do dnia 19 października 2023 r. do godziny 12:00.
6. Termin wykonania zamówienia do 10
(słownie dziesięć) dni roboczych (dni robocze od poniedziałku
do
piątku) od daty poinformowania przez Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawcy.
7. Zasady
i termin płatności.
1) Należność
za zakupiony przedmiot zamówienia zostanie przekazana przelewem na rachunek
bankowy (zgodny z wykazem podatników VAT) wskazany w wystawionej fakturze w
terminie 14 (słownie czternaście) dni od daty jej wystawienia.
2) Fakturę
należy wystawić na:
Nabywca:
Województwo Mazowieckie, ul. Jagiellońska 26, 03-719
Warszawa, NIP 1132453940,
Odbiorca/Płatnik:
Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w
Mławie/ZUW MŁAWA, ul. Nowa 40, 06-500 Mława.
8. W
sprawie pytań do oferty proszę dzwonić do Tomasza Boras pod numer telefonu
(23) 654-99-94, (23) 654-35-41.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 23 6543541
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
W związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego informujemy:
Administratorem danych osobowych jest Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Nowa 40, 06-500 Mława. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem: ul. Stefana Roweckiego „Grota” 4, 06-500 Mława lub poczty elektronicznej pod adresem e-mail: zuwmlawa@zuwmlawa.pl.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko,
z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO - dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami prawa.
Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
Administrator nie zamierza przekazywać
danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Urzędu Zamówień Publicznych, organów kontrolnych, a także na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym do dostawców usług teleinformatycznych.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Skargę nas działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych jest wymogiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ich niepodanie spowoduje brak możliwości udziału w postępowaniu.
Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?