Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR-O.2510.5.2023 Wykonanie remontu pomieszczeń piwnicznych zlokalizowanych w Urzędzie Miejskim w Koronowie.

Maja Olejnik
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Organizacyjny
Termin:
Zamieszczenia : 10-10-2023 15:34:00
Składania : 16-10-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Gmina Koronowo (dalej: Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dotyczącym wykonania remontu pomieszczeń piwnicznych zlokalizowanych w Urzędzie Miejskim w Koronowie ul. Pomianowskiego 1 z przeznaczeniem ich na przechowywanie dokumentacji, zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik do niniejszego postępowania.
Postępowanie jest wyłączone ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania jest Pani Maja Olejnik.

I.    Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń piwnicznych zlokalizowanych w Urzędzie Miejskim w Koronowie, ul. Pomianowskiego 1 z przeznaczeniem ich na przechowywanie dokumentacji, zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik do niniejszego postępowania.


W załączonej dokumentacji przygotowano plan remontów dotyczących dwóch oddzielnych zadań (parter i piwnica). W przedmiotowym zapytaniu ofertowym należy wycenić WYŁĄCZNIE wykonanie remontu pomieszczeń znajdujących się w piwnicy, oznaczonych w inwentaryzacji budowlanej:
-1.01 POMIESZCZENIE GOSPODARCZE
-1.02 POMIESZCZENIE GOSPODARCZE
-1.03 KOMUNIKACJA
-1.04 PRZEDSIONEK
-1.05 TOALETA
-1.06 POMIESZCZENIE SOCJALNE
-1.07 POMIESZCZENIE GOSPODARCZE
W ramach remontu pomieszczeń piwnicznych zaprojektowano zmianę układu funkcjonalno-użytkowego, który zakłada rezygnację z pomieszczenia socjalnego i zaplecza higieniczno-sanitarnego oraz scalenie wszystkich pomieszczeń objętych opracowaniem na potrzeby magazynu dokumentów.

Załącznikiem do niniejszego postępowania jest specyfikacja w skład której wchodzi:
- inwentaryzacja budowlana,
- projekt wykonawczy,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.



II.    Wymagania stawiane Wykonawcy:

Wykonawca oświadcza, że dysponuje uprawnieniami, wiedzą przedmiotową, sprzętem oraz zasobami do przeprowadzenia prac remontowych w zakresie opisanym w Zapytaniu Ofertowym w podanym terminie.

III. Termin wykonania zamówienia:
Ostateczny termin zakończenia wszelkich prac remontowych ustala się na 15.12.2023 r.

IV. Terminy i warunki płatności
Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Wykonawca wystawi i dostarczy fakturę VAT najpóźniej do 21.12.2023 r. Szczegóły warunków płatności opisane są w załączniku UMOWA OR-O.2510.5.2023.

V. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami
1.    Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl
2.    Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, tj. zadawanie pytań i składanie ofert przez wykonawców oraz udzielanie odpowiedzi i przekazywanie innych informacji dotyczących postępowania przez zamawiającego odbywa się  wyłącznie  za pośrednictwem Platformy.

VI.   Sposób złożenia oferty 
1.    Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy znajdujący się na Platformie oraz wypełniony załącznik Formularz Ofertowy.
2.    W cenie muszą zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 
3.    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4.    Zamawiający nie wymaga podpisania formularza ofertowego wraz z załącznikami kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

VII.    Termin składania ofert
1.    Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy w terminie: do dnia 16.10.2023 r. do godz. 09:00.
2.    Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

VIII. Kryteria wyboru oferty  
Kryteria oceny ofert i ich waga:
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty Wykonawców, którzy złożą oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie jedno kryterium: cenę z uwzględnieniem wag poszczególnych elementów cenowych.

Nazwa kryterium Waga kryterium

CENA 100 %

IX. Pozostałe informacje
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a)    Wprowadzenia zmian do niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert, o czym powiadomi wykonawców;
b)    Negocjacji;
c)    Odstąpienia od wyboru ofert bez podania przyczyny; z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
d)    Cena podana w ofercie, musi być ceną ostateczną, kompletną, jednoznaczną, nadto musi uwzględniać: wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, wszelkie zobowiązania Wykonawcy oraz obejmować wszystkie ewentualne dodatkowe stanowiące ryzyko Wykonawcy koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji całości przedmiotu zamówienia.
e)    Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia, zwracając uwagę, czy dokumentacja zawiera w swej treści wszystkie rozwiązania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz czy z dokumentacji Wykonawca może uzyskać wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty a w razie jakichkolwiek wątpliwości powinien skontaktować się z osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania.
2.    Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe OR-O.2510.5.2023 magazyn dokumentów.doc doc 113 2023-10-10 15:34:00 Postępowanie
Umowa OR-O.2510.5.2023 remont magazyn dokumentów.docx docx 23.69 2023-10-10 15:34:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe OR-O.2510.5.2023 magazyn dokumentów.pdf pdf 249.79 2023-10-10 15:34:00 Postępowanie
RODO.pdf pdf 132.4 2023-10-10 15:34:00 Kryterium
Formularz ofertowy remont pomieszczeń piwnicznych OR-O.2510.5.2023.docx docx 23.93 2023-10-10 15:34:00 Kryterium
A. INWENTARYZACJA BUDOWLANA_v1.00.pdf pdf 2758.24 2023-10-10 15:34:00 Kryterium
B. PROJEKT WYKONAWCZY_v1.00.pdf pdf 3104.94 2023-10-10 15:34:00 Kryterium
C. PRZEDMIAR ROBÓT_v1.00.pdf pdf 524.41 2023-10-10 15:34:00 Kryterium
E. STWiOR_v1.00.pdf pdf 1736.73 2023-10-10 15:34:00 Kryterium
SKM_C284e23092312280.pdf pdf 301.43 2023-10-23 11:08:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-23 11:08 Maja Olejnik Postępowanie nie zakończyło się wyborem oferty - nie wpłynęła żadna oferta.
Raport z postępowania stanowi załącznik do niniejszego komunikatu.
Pozdrawiam,
Maja Olejnik

SKM_C284e23092312280 [...].pdf

2023-10-13 12:14 Maja Olejnik Pytanie:
Czy Zamawiający uporządkuje pomieszczenia piwniczne z mebli i wyposażenia ?
Czy w zakresie zamówienia jest położenie Tarketu na całej powierzchni pomieszczeń piwnicznych czy tylko w miejscu wyburzeń?

Odpowiedź:
W odpowiedzi na zadane pytanie informuję, że Zamawiający przed przystąpieniem do remontu wyniesie wyposażenie z pomieszczeń opisanych w przedmiotowym postępowaniu. Zakres zamówienia w całości został ujęty w załącznikach do postępowania: przewidziane jest uzupełnienie wykładziny-19,05 m2 o parametrach opisanych w przedmiarze robót pkt 2.6 Element Posadzki rulonowe.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa wykonania remontu pomieszczeń piwnicznych. Proszę o podanie pełnej wartości zamówienia 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2909 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji zamówienia - Termin realizacji zamówienia: do dnia 15.12.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
4 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam"

RODO.pdf

(0)
5 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
6 Formularz ofertowy - Proszę o wypełnienie formularza ofertowego i załączenie go w formacie pdf oraz potwierdzenie załącznika poprzez wpisanie "Potwierdzam". (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy r [...].docx

(0)
7 Inwentaryzacja budowlana - Oświadczam, że zapoznałem się z załączoną inwentaryzacją budowlaną remontu-pomieszczenia w piwnicy. Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam".

A. INWENTARYZACJA BU [...].pdf

(0)
8 Projekt wykonawczy - Oświadczam, że zapoznałem się z załączonym projektem wykonawczym remontu-1.01 Magazyn dokumentów. Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam".

B. PROJEKT WYKONAWCZ [...].pdf

(0)
9 Przedmiar robót - Oświadczam, że zapoznałem się z przedmiarem robót Dział nr 2-Magazyn dokumentów. Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam".

C. PRZEDMIAR ROBÓT_v [...].pdf

(0)
10 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Oświadczam, że zapoznałem się z STWiOR. Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam".

E. STWiOR_v1.00.pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 248