Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.271.185.2023.GW "Opracowanie projektu i budowa drogi Kaplityny - Sapunki"

Marta Malinowska
Urząd Miejski w Barczewie
Termin:
Zamieszczenia : 06-10-2023 13:54:00
Składania : 16-10-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Postępowanie: BI.271.185.2023.GW „Opracowanie projektu i budowa drogi Kaplityny - Sapunki





Znak sprawy: BI.271.185.2023.GW                                      

                            Z A P Y T A N I E  O F E R T O W E


1. ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu Gminy Barczewo, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo

Telefon: (89) 514 83 46 wew. 27

Adres e – mail: grzegorz.wieczorek@barczewo.pl

Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 Wtorek – Piątek 700 – 1500


Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

"Opracowanie projektu i budowa drogi Kaplityny - Sapunki"


Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

Opracowanie projektu i budowa drogi Kaplityny - Sapunki

 

2.Przedmiot zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej budowy drogi:

Kaplityny – Sapunki – Od drogi powiatowej nr 1465 N w miejscowości Kaplityny do miejscowości Sapunki gm. Barczewo 

służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych oraz złożenie kompletnego wniosku we właściwym Urzędzie dla uzyskania pozwolenia na Zgodę na Realizację Inwestycji Drogowej.

 

2.2 Zakres robót.

·     Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu wraz z propozycją zastosowanych rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych (przekroje podłużne i poprzeczne). Koncepcję należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu; 1 egz.,

·     badania geotechniczne z określeniem grupy nośności podłoża gruntowego nawierzchni, głębokość posadowienia wód gruntowych (Opinia geotechniczna)

·     zaprojektować konstrukcję nawierzchni dla kategorii ruchu KR2,

·     uzyskać wszelkie wymagane opinie i uzgodnienia wymagane jako załączniki formalne w procedurze uzyskania decyzji ZRID.

·     przewidzieć w dokumentacji zabezpieczenie drzew i krzewów przed uszkodzeniami, jakie mogą powstać podczas wykonywania robót budowlanych,

·     należy uzyskać wszystkie uzgodnienia, decyzje itp. niezbędne do realizacji zadań (np. decyzje na wycinkę drzew, pozwolenie/zgłoszenie wodnoprawne itp.)

·     dostosować elementy projektowane z elementami istniejącymi na styku opracowania,

·     uzyskać uzgodnienia projektu od zarządców sieci znajdujących się w rejonie inwestycji. Uzgodnienia należy załączyć do projektu. W przypadku stwierdzenia kolizji, wykonać projekt jej usunięcia, z niezbędnymi uzgodnieniami,

·     Uzyskanie aktualnych wypisów i wyrysów z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji,

·     projekt wykonać na mapie do celów projektowych

·     sporządzić mapy z projektami podziałów na poszerzenie pasa drogowego wraz z dokumentacją formalno – prawną zgodnie z procedurą uzyskania decyzji ZRID.

·     Dokonanie stabilizacji na gruncie punktów granicznych podziałowych wytyczonego pasa drogowego oraz okazanie granic i punktów na gruncie.

·     Uzyskanie w imieniu Zamawiającego Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (jeśli będzie wymagana)

·     Projekt stałej organizacji ruchu, wraz z lokalizacją urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.

·     Wstępne założenia projektowe: szerokość jezdni z kruszywa łamanego wraz z warstwą odsączającą oraz wzmocnieniem podłoża gruntowego w geowłókninie 5,0 m (KR 2), szerokość poboczy nieutwardzonych 0,75 m. Projektowany pierwszy etap konstrukcji drogi winien spełniać uwarunkowania techniczno – budowlane umożliwiające wykonanie docelowo nawierzchni twardej z mas bitumiczno – mineralnych. Szerokość pasa drogowego należy dostosować do minimalnych wymagań jakie powinna spełniać droga publiczna gminna.

·     Należy dokonać niezbędnych uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami min. z Starostwem Powiatowym w Olsztynie, Skarb Państwa itp.

·     Należy wykonać oddzielne opracowania projektowe dla poszczególnych zadań w zakresie: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno- budowalny, projekt techniczny, przedmiar i kosztorys inwestorski oraz specyfikację wykonania i odbioru robót:

 

2.3 Ogólne wymagania dla wykonywania opracowań projektowych

Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość i zgodność zastosowanych materiałów, badań (inwentaryzacji), ocen stanu technicznego i prac projektowych z wymaganiami Opisu przedmiotu zamówienia oraz poleceniami Zamawiającego.

Wykonawca jest odpowiedzialny za stosowane metody wykonywania opracowań projektowych. Ujawnione wady w przekazanych opracowaniach projektowych Wykonawca poprawi niezwłocznie na własny koszt po otrzymaniu zawiadomienia Zamawiającego o ich wykryciu.

Po stronie Wykonawcy leży konieczność uzyskania wszelkiego rodzaju uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID na budowę oraz prawidłowego przebiegu procesu budowlanego.

Po stronie Wykonawcy leży konieczność złożenia wniosku o uzyskanie pozwolenia decyzję ZRID.

 

2.4 Szczegóły dotyczące opracowania dokumentacji projektowej.

 

Dokumentacja projektowa powinna składać się w szczególności z:

- planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,

- projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami

- określenie wartości robót objętych projektem 

- strona tytułowa dokumentacji projektowej powinna zawierać w szczególności:

- nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego, określoną w pkt 1,

- adres obiektu budowlanego, którego dotyczy dokumentacja projektowa,

- numery ewidencyjne działek objętych opracowaniem,

- w zależności od zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia – nazwy i kody:

  • grup robót,
  • klas robót,
  • kategorii robót,
  • nazwę i adres zamawiającego,
  • spis zawartości dokumentacji projektowej,
  • nazwę i adres podmiotu, wraz z imionami i nazwiskami osób opracowujących części składowe dokumentacji projektowej, oraz datę opracowania.

 

2.5.Zakres i forma specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować uwzględniając w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów, rodzajów robót według przyjętej systematyki lub grup.

 

2.6.Kosztorys inwestorski.

  • kosztorys inwestorski należy sporządzić zgodnie z obowiązującym na dzień oddania dokumentacji rozporządzeniem w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Zawartość kosztorysu inwestorskiego określa przedmiotowe rozporządzenie.
  • założenia wyjściowe do kosztorysowania należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym,
  • stopień zagregowania pozycji kosztorysowych, rodzaje katalogów, źródło i zasady ustalania cen jednostkowych, źródło cen materiałów, stawka robocizny oraz wysokość narzutów na koszty pośrednie i zysk zostaną uzgodnione w założeniach wyjściowych do kosztorysowania,
  • kosztorys inwestorski projektowe należy sporządzić z podziałem na branże, spiąć w jeden tom i dołączyć zbiorcze zestawienie kosztów,

w zbiorczym zestawieniu kosztów podać wartość netto robót budowlanych i urządzeń oraz innych przewidywanych kosztów budowy (np. nadzory, pozyskanie gruntów, czasowe zajęcia gruntów itd.), podatek od towarów i usług (VAT) oraz ceny brutto.

2.7Materiały do projektowania.

  • Zamawiający upoważni Wykonawcę do działania w jego imieniu we wszelkich sprawach związanych ze sporządzanymi opracowaniami.
  • Uzyskanie mapy do celów projektowych lub mapy zasadniczej, o ile jest wymagana, leży po stronie wykonawcy.

2.8 Zakres opracowania.

Dokumentacja projektowa winna zawierać niżej wymienione opracowania składające się z niezbędnych rysunków, zestawień i opisów niezbędnych do realizacji pełnego zakresu rzeczowego robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zawartość opracowania objętego przedmiotem zamówienia:

·     projekt budowalny – 4 egz.

·     projekt zagospodarowania terenu – 4 egz.

·     projekt techniczny – 4 egz.

·     kosztorys inwestorski w układzie specyfikacji – 2 egz.

·     specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót          – 2 egz.

·     przedmiar robót – 2 egz.

·     wersja elektroniczna wszystkich ww. opracowań (w plikach wykonywalnych tj. dwg, doc, ath, kst itp. oraz pdf.) na płycie CD – 1 kpl.

 

Nie dopuszczalne jest wymienianie w dokumentacji projektowej nazw handlowych materiałów i urządzeń konkretnych producentów i dostawców; w przypadku, gdy nie jest możliwe opisanie materiału lub urządzenia inaczej niż przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy przy takim opisie zamieścić słowa „lub równoważne” lub inne równoznaczne wyrazy oraz podać istotne cechy użytkowe i jakościowe oraz dopuszczalne tolerancje.

 

2.9.Uwarunkowania prawne.

Przedmiot zamówienia należy wykonać w zgodzie w szczególności z:

1.     Ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 162)

2.     Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. ze zm.– Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682)

3.     Ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2023 r. poz. 645 ze zm.)

4.     Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610),

5.     Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710)

6.     Ustawa o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004r. (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1336),

7.     ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego

8.     ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII z dnia 20 grudnia 2021 r.

w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454)

9.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. r. w sprawie warunków   techniczno – budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1518),

10. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r., Nr 63 poz. 735, z późn. zm.).

 

    

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 15.12.2023 r. w tym:

1)     przedstawienie koncepcji dla Zamawiającego w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.  

2)     złożenie kompletnego wniosku we właściwym Urzędzie dla uzyskania decyzji ZRID – 15.12.2023 r

 

4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

1)   Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).

2)   W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.

3)   Oferty będą oceniane w następujący sposób:

       

        Pc = (Cn : Cb) x 100   

        gdzie:

        Pc – liczba punktów;

        Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;

        Cb – cena brutto badanej oferty;

100 – waga kryterium cena (100%)

 

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:

 1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.

2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:

 Na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 835) wyklucza się:

a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

d) do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3 stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.

 

6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:

1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3;

2)  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 4;

3) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.

 

7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: 

Za pomocą Platformy Zakupowej.

 

8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.

 

Termin składania ofert upływa w dniu 16.10.2023 r. godz. 900

 

 9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:

1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

3) Zamawiający może udzielić odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym zapytaniu.

4) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.

5) Oferty należy sporządzić w języku polskim.

6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.

7) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego zostaną odrzucone.

 

10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.

1)     Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2)     Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.

3)     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4)     Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

 

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
rodo.pdf pdf 249.6 2023-10-06 13:54:00 Postępowanie
Umowa BI.172.2023.GW .pdf pdf 280.54 2023-10-06 13:54:00 Postępowanie
Zał. nr 2 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 224.65 2023-10-06 13:54:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 - Oświadczenie.doc doc 27.5 2023-10-06 13:54:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.doc doc 54.5 2023-10-06 13:54:00 Kryterium
Mapka 1.pdf pdf 338.32 2023-10-09 10:37:41 Publiczna wiadomość
Mapka 2.pdf pdf 667.17 2023-10-09 10:37:41 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia nr 1.pdf pdf 148.05 2023-10-09 10:37:41 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 177.75 2023-10-16 13:18:01 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 236.89 2023-10-17 07:49:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-17 07:49 Marta Malinowska Zawiadomienie o wyborze oferty

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-10-16 13:18 Marta Malinowska Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2023-10-09 10:37 Marta Malinowska Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedzi na zadane pytania.

Z poważaniem,
Marta Malinowska

Mapka 1.pdf

Mapka 2.pdf

Wyjaśnienia nr 1.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Opracowanie projektu zagospodarowania brzegów rzeki Pisa – II etap” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do treści Zapytania ofertowego.

Zał. nr 2 Opis prze [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2909 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Warunki stawiane Wykonawcom - Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: Projektanci posiadający: - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej. - uprawnienia do projektowania obiektów mostowych, - uprawnienia do projektowania w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych - załącznik nr 3; 2) kopię wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa – potwierdzoną za zgodność z oryginałem. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) - załącznik nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - Ośw [...].doc

(0)
7 Warunki udziału w postępowaniu - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - Ośw [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 408