Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGKiT.271.05.2023 Zakup pojazdów do przewozu osób z niepełnosprawnością

Karolina Jaczewska
Gmina Lubomino
Termin:
Zamieszczenia : 06-10-2023 12:57:00
Składania : 16-10-2023 09:30:00
Otwarcia : 16-10-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ Lubomino-sig.pdf pdf 778.09 2023-10-06 12:57:00 Postępowanie
ogłoszenie BZP.pdf pdf 125.38 2023-10-06 12:57:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do SWZ.docx docx 485.17 2023-10-06 12:57:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 479.8 2023-10-06 12:57:00 Postępowanie
załącznik nr 3 do SWZ.docx docx 490.06 2023-10-06 12:57:00 Postępowanie
załącznik nr 4 do SWZ.docx docx 478.02 2023-10-06 12:57:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ.docx docx 497.32 2023-10-06 12:57:00 Postępowanie
załącznik nr 6 do SWZ.docx docx 474.86 2023-10-06 12:57:00 Postępowanie
załącznik nr 7 do SWZ.docx docx 480.75 2023-10-06 12:57:00 Postępowanie
CCF_000095.pdf pdf 446.49 2023-10-13 07:55:52 Publiczna wiadomość
CCF_000099.pdf pdf 362.46 2023-10-17 08:16:33 Publiczna wiadomość
CCF_000100.pdf pdf 412.93 2023-10-17 08:20:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-17 08:20 Karolina Jaczewska Działając zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.)
Gmina Lubomino z siedz. ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino
tel. 89 532 44 50, fax 89 532 44 51
NIP 7431991269, REGON 510742770
zawiadamia, iż unieważnia postępowanie którego przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: Autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym osób na wózku ŚDS w Wolnicy, w ramach zamówienia pn. „Zakup pojazdów do przewozu osób z niepełnosprawnością”,
ogłoszenie 2023/BZP 00431889 z dnia 6 października 2023 r.
na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

CCF_000100.pdf

2023-10-17 08:16 Karolina Jaczewska Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.)
Gmina Lubomino z siedz. ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino
tel. 89 532 44 50, fax 89 532 44 51
NIP 7431991269, REGON 510742770
przekazuje informację z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, którego przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: Autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym osób na wózku ŚDS w Wolnicy, w ramach zamówienia pn. „Zakup pojazdów do przewozu osób z niepełnosprawnością”
Ogłoszenie 2023/BZP 00431889 z dnia 6 października 2023 r.

CCF_000099.pdf

2023-10-16 09:30 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.)
Gmina Lubomino z siedz. ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino
tel. 89 532 44 50, fax 89 532 44 51
NIP 7431991269 REGON 510742770
informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego za zadanie pn.: Zakup pojazdów do przewozu osób z niepełnosprawnością – numer postępowania: RGKiT.271.05.2023

Ogłoszenie 2023/BZP 00431889 z dnia 6 października 2023 r.

zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości brutto:
430 000,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści złotych 00/100).
2023-10-13 07:55 Karolina Jaczewska ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dotyczącej postępowania pn.:
Zakup pojazdów do przewozu osób z niepełnosprawnością – numer postępowania: RGKiT.271.05.203


Na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), Zamawiający dokonuje zmiany treści SWZ w następującym zakresie:


Rozdział IX Opis sposobu przygotowania – Cześć I ust. 14 o treści:

„14. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.10.2023 r.
do godz. 9:30.”

zastępuje się następującym:

„14. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 16.10.2023 r. do godz. 9:30.”


Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert. Wprowadzona zmiana nie jest istotna dla sporządzenia oferty i nie wymaga od Wykonawców dodatkowego czasu na zapoznanie się ze zmianą treści SWZ i przygotowanie ofert. Zmiana dotyczy terminu składnia ofert w jednym z ustępów, pozostałe informacje o terminie składania ofert w SWZ oraz na stronie prowadzonego postępowania są prawidłowe.
Oferty do przedmiotowego postępowania należy składać do dnia 16 października 2023 r. do godziny 9:30, termin otwarcia ofert nastąpi 16 października 2023 r. o godzinie 10:30
Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców i należy ją uwzględnić przy sporządzaniu oferty.

CCF_000095.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 323