Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 010/NZ/2023 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych

Termin:
Zamieszczenia : 04-10-2023 13:12:00
Składania : 19-10-2023 11:00:00
Otwarcia : 19-10-2023 11:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WiK" Sp. z o.o. w Żninie zaprasza do przedstawienia oferty na realizację zadania pn. "Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych". Zamawiający informuje, że do postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych tylko Regulamin udzielania Zamówień Publicznych obowiązujący w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji „WiK” Sp. z o.o. w Żninie. Postępowanie prowadzone jest tylko i wyłącznie na Platformie zakupowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz wymaganych dokumentów oraz wytyczne do składania ofert znajdują się w załączonym Zapytaniu ofertowym. Ze względu na prowadzenie niniejszego postępowania przy wykorzystaniu platformy zakupowej Wykonawca składa ofertę w postaci skanów dokumentów, o których mowa w rozdziale VII w Zapytaniu ofertowym. 



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 628.91 2023-10-04 13:12:05 Postępowanie
Załączniki do Zapytania ofertowego.docx docx 47.15 2023-10-04 13:12:09 Postępowanie
Załącznik nr 6.pdf pdf 173.34 2023-10-04 13:12:12 Postępowanie
Informacja o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 202.74 2023-10-26 14:28:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-26 14:28 Mateusz Piechowiak Informacja o udzieleniu zamówienia

Informacja o udziele [...].pdf

2023-10-17 14:15 Mateusz Piechowiak W związku z pytaniami dotyczącymi treści Zapytania ofertowego, Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
Pytanie nr 1:
Uprzejmie proszę o potwierdzenie, że Wykonawca winien uwzględnić w wycenie znany w dniu składania ofert minimalny poziom wynagrodzenia obowiązujący w 2024 roku, włączając zmiany od stycznia i lipca 2024?
Odpowiedź:
Zgodnie z zapisami treści Zapytania ofertowego, Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszelkie koszty z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym koszty związane
z personelem uwzględniając minimalne wynagrodzenie za pracę, koszty dojazdu, koszty sprzętu
i środków czystości, a także koszty wszelkich innych świadczeń niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
Pytanie nr 2:
Uprzejmie proszę o potwierdzenie, że Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatnie wodę, energię elektryczną, dostęp do ścieków, w celu zlewania popłuczyn z wykonanej usługi oraz utylizację odpadów?
Odpowiedź:
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatnie wodę, energię elektryczną, możliwość zlewania popłuczyn powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia oraz utylizację odpadów.
Pytanie nr 3:
Uprzejmie proszę o potwierdzenie, że Zamawiający na własny koszt i własnym staraniem zapewni pomiary elektryczne, zgodnie z wymogami przepisów BHP, w udostępnianych Wykonawcy pomieszczeniach do przechowywania środków i sprzętu?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że we wszystkich obiektach, gdzie realizowany będzie przedmiot zamówienia wykonywane są okresowe pomiary elektryczne.
Pytanie nr 4:
Uprzejmie proszę o podanie jednostronnej powierzchni okien do mycia wraz ze wskazaniem, powierzchni do mycia z wykorzystaniem technik wysokościowych.
Odpowiedź:
Średnia jednostronna powierzchnia okien wynosi 1,1 m2. Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie przewiduje mycia okien z wykorzystaniem technik wysokościowych.
Pytanie nr 5:
Uprzejmie proszę o podanie powierzchni do sprzątania w rozbiciu na wskazane dwie lokalizacje.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że powierzchnia do sprzątania w poszczególnych lokalizacjach wynosi:
• budynki przy ul. Mickiewicza 22 a, 88-400 Żnin około 420 m2
• budynek na oczyszczalni ścieków, Jaroszewo 1 b, 88-400 Żnin około 300 m2
Pytanie nr 6:
Uprzejmie proszę o potwierdzenie, że Wykonawca winien zapewnić Koordynatora do kontaktu, czyli nie będzie on musiał być obecny codziennie na obiekcie?
Odpowiedź:
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wyznaczenia osoby do sprawowania nadzoru nad bieżącą realizacją przedmiotu zamówienia.
Pytanie 7:
Uprzejmie proszę o informację co Zamawiający rozumie pod pojęciem szkody dla środowiska zaistniałej u Zamawiającego w wyniku nieprawidłowej realizacji zadania objętego Umową, za którą odpowiedzialność ponosi Wykonawca? Czy Zamawiający mam tutaj doświadczenie, które może posłużyć jako przykład, który pozwoli lepiej zrozumieć zakres odpowiedzialności Wykonawcy w tym obszarze?
Odpowiedź:
Wykonawca odpowiedzialny jest za szkody wyrządzone w środowisku z tytułu nieprzestrzegania przepisów w zakresie ochrony środowiska, ustawy o odpadach itp.
Pytanie 8:
Prosimy o modyfikację zapisów umowy pod kątem możliwości wypowiedzenia umowy w przypadku powtarzających się niedokładności i uchybień w świadczeniu usług, gdzie jako uchybienie traktuję się zgłoszenie, na które brakuje reakcji wykonawcy. Strony ustalają 24-ro godzinny czas reakcji na zgłoszenie i naprawienie usterki, przy założeniu zachowania formy e-mail i telefonicznej dla zgłoszenia usterki.
Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje zapisy przedstawione w załączniku nr 5 do Zapytania ofertowego - Wzór Umowy.

Dokonane wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego wiążą Wykonawców z chwilą ogłoszenia treści niniejszej wiadomości.
2023-10-11 12:21 Mateusz Piechowiak W związku z otrzymanym wnioskiem o przedłużenie terminu składania ofert, Zamawiający dokonuje modyfikacji treści zapytania ofertowego, w zakresie Rozdziału XIV:
Jest:
1. Oferty należy złożyć na Platformę Zakupową do dnia 13.10.2023 r. do godziny 11.00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.10.2023 r. o godzinie 11:15.
3. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
Winno być:
1. Oferty należy złożyć na Platformę Zakupową do dnia 19.10.2023 r. do godziny 11.00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.10.2023 r. o godzinie 11:15.
3. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
Dokonana modyfikacja Zapytania ofertowego wiąże Wykonawców z chwilą ogłoszenia treści niniejszej wiadomości.
2023-10-10 16:00 Mateusz Piechowiak W związku z pytaniem dotyczącym treści zapytania ofertowego, Zamawiający informuje, że ilość osób zatrudnionych u Zamawiającego wynosi 59.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych Należy przenieść cenę z formularza ofertowego 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 710