Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-10-2023 13:07:00 |
Składania : | 16-10-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 16-10-2023 12:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Opracowanie:
1) projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Cerekwica, zgodnie z Uchwałą nr LV/521/23 Rady Miejskiej w Trzebnicy z dnia 22 czerwca 2023 r.,
2) projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Szczytkowice, zgodnie z Uchwałą nr LV/522/23 Rady Miejskiej w Trzebnicy z dnia 22 czerwca 2023 r.,
3) projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Cerekwica, zgodnie z Uchwałą nr LVI/529/23 Rady Miejskiej w Trzebnicy z dnia 31 lipca 2023 r.,
4) projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części terenu wsi Raszów, zgodnie z Uchwałą nr LVI/530/23 Rady Miejskiej w Trzebnicy z dnia 31 lipca 2023 r..
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Powierzchnia terenu objętego uchwałą intencyjną:
1) 1,7 ha,
2) 0,43 ha,
3) 6,1 ha,
4) 1,7 ha.
Zakres zmiany:
Ad. 1) Obszar objęty uchwałą stanowi działka prywatna objęta obowiązującym planem miejscowym, w którym przeznaczona jest pod funkcję zabudowy zagrodowej. Procedura planistyczna ma na celu wprowadzenie na całym wskazanym terenie funkcji mieszkaniowej jednorodzinnej.
Ad. 2) Obszar objęty uchwałą stanowi działka prywatna objęta obowiązującym planem miejscowym, zmiana planu dotyczy zmiany funkcji zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej na funkcję zabudowy zagrodowej.
Ad. 3) Obszar objęty uchwałą stanowią działki prywatne objęte obowiązującym planem miejscowym, w którym przeznaczone są pod funkcję zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej oraz pod funkcję rolniczą. Procedura planistyczna ma na celu wprowadzenie na całym wskazanym terenie funkcji mieszkaniowej jednorodzinnej.
Ad. 4) Obszar objęty uchwałą stanowi działkę gminną nr 55/1 AM-1 obręb Raszów. Jest to obszar dawnego parku przypałacowego, aktualnie w większej części zadrzewiony, zakrzewiony i niezagospodarowany opuszczenia lokalizacji na tym obszarze obiektów turystyki i rekreacji oraz małej architektury a także boisk.
Zakres obowiązków zgodnie z załączonym projektem umowy.
WARUNKI ZAMÓWIENIA:
1. Termin realizacji zamówienia do 18 miesięcy od podpisania umowy.
2. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, za wyjątkiem korespondencji między Urzędem a organami, których udział przewidziany został ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, leżą po stronie wykonawcy.
3. Wykonawca uprawniony jest do powierzenia na własny koszt osobom trzecim wykonania określonych części projektu oraz opracowań, niezbędnych dla jego wykonania, ale odpowiada za jakość wykonanych przez nich robót.
4. Płatność – wynagrodzenie wypłacane będzie po zakończeniu każdego z etapów określonych w „Harmonogramie rzeczowo-finansowym”, przelewem na rachunek Wykonawcy, wskazany przez niego w fakturze VAT, w terminie 21 dni od otrzymania faktury. Do wystawienia faktury VAT Wykonawca uprawniony będzie po zakończeniu danego etapu prac, potwierdzonym stosownym protokołem zdawczo-odbiorczym.
5. Pozostałe warunki zgodnie z załączonym wzorem umowy.
6. Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do projektu planu oraz towarzyszących mu materiałów powstałych w wyniku realizacji niniejszej umowy (dalej "dokumentacja").
KRYTERIA I WARUNKI FORMALNE:
1. cena
2. termin realizacji – 18 m-cy
Załączniki:
1. uchwały intencyjne,
2. wzór umowy + RODO
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 71 388 81 49
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty