Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WK.7021.215.2023.TN Wykonanie nowej bramy wjazdowej wraz z furtką na terenie SP nr 1 w Siechnicach.

Tomasz Narolski
Gmina Siechnice
Termin:
Zamieszczenia : 02-10-2023 14:08:00
Składania : 10-10-2023 10:00:00
Otwarcia : 10-10-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Ofertę należy sporządzić na załączonym druku „OFERTA”, w języku polskim, w formie pisemnej. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Oferty złożone na innym druku niż wymagany nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 71 78 60 984

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
druk OFERTA.docx docx 28.51 2023-10-02 14:08:00 Postępowanie
klauzula RODO.docx docx 19.89 2023-10-02 14:08:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 2433.61 2023-10-02 14:08:00 Postępowanie
procedura - dokumentacja powykonawcza (2).docx docx 17.45 2023-10-02 14:08:00 Postępowanie
projekt umowy.docx docx 50.92 2023-10-02 14:08:00 Postępowanie
Szkic konstrukcji stalowej.pdf pdf 365.82 2023-10-02 14:08:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe.docx docx 30.65 2023-10-02 14:08:00 Postępowanie
Protokół zamówienia publicznego.pdf pdf 1000.53 2023-10-20 10:18:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-20 10:18 Tomasz Narolski W wyniku analizy ofert przedmiotowe zamówienie udzielone zostanie firmie:

RIVASCRAP Sp. z o. o. , ul. Portowa 1, 55-200 Oława, NIP: 9121899487
za wynagrodzenie 19.200,00 netto + VAT(23%) = 23.616,00 zł (brutto)
Słownie: dwadzieścia trzy tysiące sześćset szesnaście zł. 00/100.

Oferta wpłynęła w terminie drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@umsiechnice.pl

Protokół zamówienia [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 50 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 368