Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-09-2023 09:58:00 |
Składania : | 06-10-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | 06-10-2023 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i złożenie przez wykonawcę, w magazynie wskazanym przez zamawiającego, w budynkach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie zlokalizowanych:
1) ul. Jasna 2/4 w Warszawie;
2) ul. Jana Kazimierza 10 w Warszawie;
- 240 000 sztuk (120 opakowań pakowanych po 2000 sztuk) druków potwierdzenia odbioru z odrywanym paskiem samoklejącym z dwóch stron zwanych dalej „drukami ZPO”, gdzie wzór druku ZPO stanowi – załącznik nr 2, a parametry techniczne druków ZPO zostały określone Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) który stanowi załącznik nr 3.
Szczegółowy zakres obowiązków precyzuje projekt umowy stanowiący załącznik nr 1.
Załączniki do postępowania:
załącznik nr 1 - projekt umowy,
załącznik nr 2 - wzór druku ZPO,
załącznik nr 3 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
załącznik nr 4 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na
zadawanie pytań upływa w dniu 04.10.2023 r. o godz. 24.00.
Dodatkowe informacje można uzyskać w sprawie:
- przedmiotu zamówienia pod nr tel 22 553-78-30 Mirosław Zawiślak
- zagadnień proceduralnych:
Piotr Kosicki nr tel. 22 553-78-65
Magda Jańczuk nr tel. 22 553-78-66
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-10-25 13:34 | Piotr Kosicki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Pismo Adm-290/233/2023 z dn. 25.10.2023 r. |
Komunikaty