Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 26-09-2023 12:53:00 |
Placing offers : | 02-10-2023 10:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
Wydział Łączności i Informatyki KWP
zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie prowadzonego
zapytania ofertowego pn.: „Zakup wraz z dostarczeniem zestawu zdalnie
sterowanego do radiotelefonu typu DM4601e poprzez sieć IP z pojedynczym
manipulatorem dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” 162/ZP/2023 (Rej. 56/L/2023) poprzez
platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia
wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) prowadzonym jako
zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym
regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr
185/2023 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia
18 kwietnia 2023 r. w sprawie planowania i udzielania zamówień
publicznych w KWP zs. w Radomiu.
CPV: 32236000-6
I. OGÓLNE WYMAGANIA
1) Termin realizacji zamówienia -
max do 30.10.2023 r.
2) Kryteria wyboru ofert:
najniższa cena łącznie brutto - 100 %.
3) Dostawa - na koszt Wykonawcy
do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11
Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po uprzednim powiadomieniu
telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 38, tel. kom. 502 501 215
4) Termin i forma płatności na
rzecz Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP
zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat złożonej po dokonaniu
odbioru przedmiotu umowy.
Uwaga: Zamawiający wyłącza
stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie
z Ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w
zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz
partnerstwie publiczno - prawnym.
5) Wymagane warunki gwarancji:
minimum 24 miesiące.
6) Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert częściowych.
7) Oferent jest związany złożoną
przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
8) W przypadku braku akceptacji
OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału
w postępowaniu prosimy nie składać oferty !!!
9) Wymagania, jakie powinni
spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów - poza
wypełnieniem formularza na stronie postępowania - platformie zakupowej Open
Nexus należy dołączyć skan:
- wypełniony we wszystkich
pozycjach i podpisany: Formularz ofertowy/ wykaz asortymentowo
-ilościowy - Załącznik nr 2
- pełnomocnictwo
/ w przypadku jego udzielenia.
Zamawiający
dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego do wskazanego w OPZ pod warunkiem,
że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany przez niego produkt równoważny
jest nie gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne, jakościowe
i funkcjonalność jak wymienione w OPZ.
W tym celu w przypadku
zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć
również karty katalogowe lub inne dokumenty typu dokumentacja techniczna
Producenta zawierające specyfikację oferowanego produktu potwierdzającego
wymagania Zamawiającego dotyczące minimalnych parametrów technicznych,
jakościowych i funkcjonalnych, na
podstawie których Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny
będzie mógł stwierdzić równoważność zaoferowanego produktu z treścią OPZ
(składane skany niniejszych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę, a składane
w języku obcym innym niż język angielski winny być złożone wraz
z tłumaczeniem na język polski).
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt poprzez
przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
· w sprawach merytorycznych -
Paweł Krupiński tel.: 47 701 34 18
e-mail: pawel.krupinski@ra.policja.gov.pl
· w sprawach formalnych - Rafał Gwozdowski tel.: 47 701 34 67
e-mail: rafal.gwozdowski@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
III. OGÓLNY
REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2
ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI
I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia oferty jest
zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując
Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia
i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody
na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane przez
KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się
wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą
rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu zamówienia
(OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na
stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na
warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Oferowana przez Wykonawcę cena
za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym
koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych
kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano inaczej,
oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy
realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały
są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające
z przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu
zastrzega, że:
- wybierze ofertę
najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru
oferty;
- przeprowadzane postępowanie
nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z
tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania
dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą,
zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8) Zamawiający informuje, że dane
osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez
Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada
37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia
publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę
najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie
zamówienia lub podpisanie umowy.
2023-10-03 12:24 | Rafał Gwozdowski | W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn zm.) oraz zgodnie z Decyzją nr 185/2023 z dnia 18 kwietnia 2023 r. Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęła 1 oferta. Po dokonaniu badania i oceny złożonej oferty Wydział Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu została wybrana oferta firmy: TRX s.c. Renata Kryńska, Kazimierz Kryński ul. Wierzbowa 8, 15-743 Białystok. Wartość oferty: 33.271,50 zł brutto. Oferta spełnia wymagania Zamawiającego określone w OPZ oraz mieści się w środkach finansowych jakie zostały przeznaczone na realizację przedmiotowego zadania. |
Announcements