Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SA.2301.11.2023 Dostawa komputera stacjonarnego typu All-In-One

Termin:
Zamieszczenia : 25-09-2023 14:10:00
Składania : 28-09-2023 09:00:00
Otwarcia : 28-09-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Szczególne postanowienia umowy, ważne dla realizacji zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest komputer stacjonarny All-In-One o następujących parametrach minimalnych:

- Komputer typu All-In-One przeznaczony do prac biurowych.

- Przekątna ekranu nie mniejsza niż 23"

- Procesor - co najmniej 6 rdzeni.
- RAM 16 GB DDR.
- HDD - 500 GB SSD.
- System operacyjny - MS WINDOWS 11 PRO PL.
- Mysz.

- Klawiatura z czytnikiem kart kryptograficznych.

- Gwarancja 24 miesiące od daty sprzedaży (potwierdzona dokumentem gwarancyjnym).

Sprzęt musi być kompletny, fabrycznie nowy, wolny od wad. Zamawiający dopuszcza zmiany konstrukcyjne w postaci wymiany dysku twardego lub pamięci operacyjnej, pod warunkiem zachowania gwarancji. Koszty dostawy do siedziby zamawiającego ponosi dostawca.


Dostawa do Zamawiającego nie później niż do 3 października 2023 r., po uprzednim zawiadomieniu o terminie dostawy. W przypadku nie wywiązania się z terminu realizacji Zamawiający może odstąpić od umowy zachowując roszczenie o zapłatę kar umownych w wysokości 1% wartości ofertowej netto, za okres od dnia powstania opóźnienia do dnia odstąpienia od umowy.


Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyn na każdym z jego etapów.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 502 124 046 lub 85 523 85 11, od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  7:15 do 15:15. Osoba odpowiedzialna za postępowanie - Tomasz Łaskowski.


- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2023-09-26 07:52 Tomasz ŁASKOWSKI W dniu 26.09.2023 r. dokonano zmiany specyfikacji zamówienia w sposób następujący:
Było: Mysz i klawiatura
Jest: Mysz USB, Klawiatura umożliwiająca odczyt kart kryptograficznych.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Komputer All-In-One Komputer stacjonarny według specyfikacji powyżej. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni od otrzymania zamówienia (nie później niż do 3 października 2023 r.). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 187